rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hoi Gwen, ik heb Johan W nog nooit gezien maar ik stel me hem zo voor als dat oranje figuurtje met 4 ogen. (het beroemde typefoutje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hoi allemaal bij lezen ga ik niet meer het is me te laat druk geweest wel lekker gewerkt nu mijn bed in truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Slaap goed, onder de Mediterrane sterren! Hier in de Ardennen bleef het nog lang onrustig...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jane nog veel plezier daar! De andere fijne voortzetting hier ik sluit hier af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Rosa, die had ik ook in mijn hoofd. Nu lijkt ie alleen maar op onze Jaap. (dat is zijn vermomming vanuit Mars) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 AR, slaap lekker,hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Gwen, daar staan marsmannetjes om bekend, dat ze de identiteit van iemand anders over nemen. Ik ga nu ook afsluiten, tot morgen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Owwwww dus zo zien marsmannen er nou uit, pffff weer wat geleerd. Die Johan is best wijs eigenlijk, voor een marsman dan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Vind je,SB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 @steunbeertje. Leuk he.. die kids met een tuinslag. Het was te voorspellen ;-) @Rosa. Het was een grapje. Sow! Regen hier. Niet een beetje ook. Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 , Nova, nog twee nachtjes slapen..... Joepie,weer een feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lifealot Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 De regen en onweer hier achter de rug, van de week eens kijken naar iets van horren... Ik blijf op muggenjacht gaan, of is dat nou muggenziften? . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Sha en Rosa, slaap ze, awel lievekes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 onweer regen waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Welk feestje Gwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 @Nova Ja kinderen met een tuinslang is geheid een nat pak hahaha Hoe harder je nee roept hoe natter ze je maken @Gwen ja voor een marsman wel ja ooooo nog een feestje het word echt een feest week @lifealot Ik weet niet wat je met die muggen doet ??? anders zou het ziften kunnen zijn Hier ook de onweer en regen weer achter de rug, afgekoeld ?? neuh niet echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hor ze Lifealot! Accepteren kan ook. Scheelt veel werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Hé Johan, volgens mij is het gallemiezen, ja ik weet dat ik irritant ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Nova,duh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Gwen ik schaam me diep ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 niks geen windje hier. gewoon bloedheet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 @Johan dat dacht ik ook, maar we kregen toch nog een puntje mee Het stelde ook niet veel voor hoor, 1 buitje van nog geen 2 minuten. Weerlichten en onweren deed het langer, het heeft ons gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 We hebben best veel uit het Bargoens in onze taal overgenomen. Maar helaas het kwartje is niet meer, ook het geeltje is verleden tijd, net als de meier (de temeijer dan weer niet), het wiel, de rug, het rooitje etc. Zelfs attenoje is vervangen door Oh My God Logeren doen we niet meer in de Petoet, bajes, kit of krententuin, nee dat doen we in een penintentiaire inrichting. De taal verloederd Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Dag allemaal, Hier heeft het geonweerd, maar nauwelijks geregend en het is nog steeds bloedheet. Ik meld me weer droog af en ga nog maar even bankhangen. Ik hoop voor ons allen dat we een beetje kunnen slapen en voor de mensen die morgen moeten werken veel sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Slaap lekker Lytse en hier het zelfde hoor, niks afgekoeld, klein buitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden