rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Ik ken alleen maar staatsloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 ik dacht: die levensbeschouwelijke vraag over marsmannetjes moet ik aan Johan stellen, maar blijkbaar was ik niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Marsmannetjes bestaan niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: rosa45Je kunt toch niet zomaar een huisdier nemen omdat je het moeilijk hebt?Vrijwilligerswerk is weer een ander verhaal.quote> Helemaal mee eens. Maar meende dat Spike's kat was overleden en dat zij daar hartstikke gek op / mee was. Dan is het soms een idee om een nieuw huisdier te nemen.... Was niet bedoeld om huisdieren tegen elke vorm van eenzaamheid bij ongeacht wie dan ook te promoten. Sorry als het zo overkwam....Luitjes, stond nog ingelogd zie ik nu. en las in de gauwigheid bovenstaand berichtje waar ik toch wel even op wilde reageren.Voor allen voor straks trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Nog steeds met mijn voeten in de Ambleve, en nu ben ik ook nog misselijk van een gigacrepe met ijs en chantilly. Maar wat een feestje morgen! Ik hoop dat ik kan inloggen om Kate en Madelief te feliciteren. Over een eventuele forum-meeting... het lijkt me geweldig om jullie in RL te ontmoeten. Ik ben de herfst weer aan het werk op het bouwproject in Italie, en hoop terug te zijn als we gaan "meeten". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 :heart:Yvonne, ik weet dat je het goed bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jane,ik zie je ingelogd! Jullie zitten daar fantastisch! Hebben ze nog mensen nodig in het animatieteam? Geniet ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Johan45, wat is dat dan voor forum? Hoe kom jij op een forum voor marsmannetjes? Ben je wellicht zelf een marsmannetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Nova, wat bedoel je met "ik wil mijn geld terug?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 ik zal het zo eens aan mijn animeermeisjes vragen Gwen maar ik denk niet dat het erg goed betaalt en er wordt wat met ze gesold bij dubbele boeking he maar ze zijn erg blij dat ze hgier mogen slapen en het zijn leuke meiden, waarschijnlijk wel de helft in jaren als wij (vakantiebaantjes tot 1 sept. hoorde ik) maar het is hier idd een paradijsje op aarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Nou Hannah, ik doe vast iets niet goed ondanks het beginscherm komt toch mijn naam erop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Heerlijk Jane dat jullie het zo fijn hebben het is je zo gegund! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 wanneer ik wel of niet in de lijst staat is niet helemaal voorspelbaar, merkte ik al. @Lytse, ik probeer uit te loggen als ik echt weg ben, maar regelmatig doe ik een paar dingen tegelijkertijd. En dan vergeet ik het soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jane, ikke ben jaloers. Vooral op dat zwembad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Originally posted by: NovaNa een koele dag binnen en in de tuin (zwaar nat gespoten door mijn jongens met de tuinslag brrrrr) zakt de temp. gelukkig weer wat.quote> Heerlijk he die kinderen met tuinslangen :DIk zeg: ik hou der van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Johan W, ik voel me nu toch wel wat in de maling genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Jen ik heb nog een kamer leeg (in de verhuur:D) met 2 bedden en airco first come first serve Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Krijg je er ook niet meer uit, dat B&B denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Nee hoor, http://www.google.nl/imgres?q=...d=1t:429,r:8,s:0,i:112 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 als ik geld had, 'k was al weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 Doe je ook mee aan aquatics ? Dat animeert wel lollig... beetje door het zwembad hopsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 goed gezien Gwennie en voor straks slaap lekker het is hier al weer bijna middernacht ff nog een blokje om en dan mn boxspring weer opzoeken:P slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 HAHA,Rosa, welke is Johan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 ik heb nog nergens aan meegedaan heb vakantie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 19 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2012 haha. Dat doet me aan mijn pa denken. "Waarom moet ik meedoen met kinesitherapie, ik ben toch met pensioen?" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden