Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik ga even badderen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Snoepie dat klinkt heerlijk voor je zeg. Nou ja als iemand het verdiend ben jj het wel, je hebt het moeilijk zat gehad. Nu maar lekker genieten van je nieuwe leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 nog even geduld dames...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Ik ga geduldig uitloggen;) Allen een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Dag dag Boooooooo:sun: Ik ben ook zo weer weg. tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
super1975 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen Mensen, Vakantie weer voorbij, al weer hard aan het werk met de airco op sneeuwsterretje. De alco laten staan gaat geweldig, met behulp van de Internetbehandeling en Dimence, nu volhouden....... een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, SUPER,je bent ook alweer bijna vier maanden fris en fruitig. Fijn dat Dimence werkt voor je. Vasthouden, op naar het jaar, dag voor dag. Dank je wel voor je uppiedate! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kate, je viert vandaag twee en een half jaar nuchter! Gefeliciteerd! Ik lees je postings altijd met veel plezier. Zo ga je dus het nieuwe leven in. Een lichtend voorbeeld ben je voor me, tnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief, een half jaar! Gefeliciteerd! Over de forum-meeting: ik doe natuurlijk mee. Ik heb al heel wat enthousiaste reakties gelezen. Frodo!!!! Gefeliciteerd met je vijftigste verjaardag! (Stoute Jen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goede droge dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen Frommels, Het is gelukkig allemaal een stukje koeler hier in huis, het was gister nog lang warm hier in huis. Wat een feestdag vandaag, Madelief een half jaar Kate 2,5 jaar Frodo 57 jaar Het is een ware feestweek, deze week. Ik geloof dat we elke dag wel taart hebben deze week (of Moorkoppen ) allemaal van harte, stuk voor stuk toppertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kate!!!!!!!!!!!!!!! Hoe kan ik mijn grote voorbeeld nu vergeten?? Gisteren nog over zitten kletsen.... Van harte gefeliciteerd met je 2,5 jaar!! Ik ga er tussenuit. Even bloedprikken en een boodschap halen. Tot later allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goeiemorgen allemaal! Het is nog heerlijk koel hier in huis. Kate en Madelief, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen, we raken niet uitgeslingerd vandaag, Frodo, van harte en nog vele gezonde jaren. Made, heb ik al gefeliciteerd op het jaarpact. Kate, jij ook van harte hoor, één van mijn favorieten qua postings. Dus hier een slinger voor alle jubilarissen, :rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::):rose::) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief, gefeliciteerd met je half jaar droog alweer. Wat is dat hard gegaan. Toppertje! Frodo, mij jou ook van harte feliciteren met je verjaardag. Kate, 2,5 jaar droog. Jij bent het voorbeeld voor mij van minderen minderen minderen tot helemaal niet meer. En ook ik lees je postings graag. :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Kate, natuurlijk vandaag voor jou 2,5 jaar droog mag ik zeker niet vergeten voor jou dan ook een hele grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: en dat er nog vele, vele jaren aan geplakt gaan worden! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lekker vroegertje voor me vandaag omdat ik zaterdag had gewerkt en anders teveel uren maak ga de dag maar eens goed besteden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Do, je gaat lekker joh! zo fijn voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Oeps, even aanmelden. DAGPACT Albert Lytse Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 spike ik begrijp je gevoelens heel goed maar probeer er niet telang in te blijven hangen treur en heb zelfmedelijden maar op een gegeven moment moet je weer verder de situatie verandert er toch niet door geluk hangt toch het meesten van je zelf af op de bank blijven hangen kom je niet verder en ik kan het weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Goedemorgen allen. Madelief gefeliciteerd met je halfjaar alcohol-droog zijn Sterkte verder in de strijd. bb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Frodo, Madeliefje, Kate (maar we kennen elkaar nog niet?): :lachen!! Zo heb ik een foto van 3 kanjers! :present::present: Spike ik vind dat je dat heel mooi en helder hebt uitgelegd. Prima om misverstanden te vermijden. Bo: samen mogen we week 8 in gaan! 88888888888888888888888888888 en speciaal voor jou, want zonder jou was het me niet gelukt of zeker niet willen beleven! Miranda, loop jezelf niet voorbij, hoor! Orgeltje: 2 dagen om te koesteren! Bouwsteentjes om verder op te bouwen, olé! Betreft inloggen, sluit ik me aan bij Kamé...en mijn gemak Al de anderen wens ik ook een zinvolle luchtige dag Ik zelf kom wat geworstel tegen de laatste dagen, wellicht door al die terrasjes en zomerweer. Maar het levert me wel een boel inzichten. En ik heb mijn kapstok waar ik aan hang: de eerste drie maanden niks. Heb ik tegen dan nog geen duidelijk beeld van hoe het nu zit met me: doe ik er gewoon nog is drie maanden bij, totdat ik voel dat ik de baas ben. Met deze instelling moet ik niet twijfelen. Ik hou van klaarheid. En niet-drinken voelt over het grootste deel van de lijn zoveel beter. Nuchter zijn is echt een aanrader! Ik vraag me af of anderen dat ook ervaren: dat je steeds maar nuchterder word? Ik dacht niet drinken = nuchter. Maar blijkbaar zijn daar gradaties in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Lavendel...CHEESE!!!!!!!!!! Thanx meis! Ja, worstelend de dagen doorkomen... Het gaat echt over. Bij mij althans wel. Houd moed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 bb, thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rose Geplaatst 20 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2012 Madelief en Frodo. Beiden gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden