Spring naar bijdragen

Maandag 20 augustus


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 354
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goeie morgen mensen

Frodo van harte kerel. :heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun::heart::sun:

Made een half jaar. Wat gaat het toch vlug hé? Knap gedaan meis.:present::musicnote:

.:present::musicnote:

.:present::musicnote:

.:present::musicnote:

.:present::musicnote:

.:present::musicnote:

Ik heb weer eens gedroomd dat ik m'n hondje kwijt was:( Werd er iedere keer weer wakker van, voelde in paniek waar ze lag en viel dan weer rustig in slaap.

En hup ik was ze weer kwijt. tot ik in m'n droom dacht, wat ben je toch stom bezig joh, je bent gewoon aan het dromen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kamé.

Wat ik weet van dromen over overleden mensen of mensen die dood gaan is dat je een periode in je leven kan afsluiten, je hebt iets verwerkt. Dood betekent een afsluiting van een periode je leven. Eigenlijk dus een goed teken.

Dat je dat als naar hebt ervaren kan betekenen dat je moeilijk afstand kan nemen van die periode.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag nog even terug komen op de discussie "mensen die ingelogd staan en niet reageren"

Ik ben 1 van die mensen die regelmatig ingelogd blijft,, mijn laptop staat ook altijd aan.

Vind dat prettig, het is niet zo dat ik er constant achter zit. Had ik er nog een verslaving bij;)

Ben ook niet van plan om dat te veranderen, ik kijk af en toe vind ik makkelijker dan eerst heel veel bijlezen, zo blijf ik up to date. Een mens is nu eenmaal geen eenheidsworst.

Ik weet dat ik ook het forum kan volgen zonder in te loggen, maar dan voel ik mij een stiekeme gluurder, dat is voor mij niet een fijn gevoel.

Om mij te mengen in een discussie waarvan ik de achtergronden en de mensen niet goed genoeg ken waag ik mij niet. Je kan zo makkelijk mensen kwetsen terwijl je het eigenlijk niet zo bedoelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Kamé en bij mij is het dan altijd zo dat, als ik door een periode heen ben, ik dan niet meer droom over de dood.;)

Ikzelf ga vandaag met mijn maatje heeeeeeeeeeeeeel veel spulletjes kopen voor mijn dieren.

Heb flink wat geld terug gekregen dus wil ik voor de winter weer genoeg in huis hebben, zeker voor Olle. Dus flink wat zand kopen voor z'n kooi.

Verder wat substraat voor de filters, grote kiezels voor een heel klein stukje tuin voor, en heeeeuuuuuuul veel lekkers voor m'n katten, Olle, vissen en hondje. Genieten voor mij vandaag mensen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kameleon,

Gisteren stond ik een kwartier nadat ik uitgelogd was,

nog in het rijtje. Toen heb ik de pc maar afgesloten.

Wie weet stond ik er nog langer? :huh:

Maar ik blijf ook vaak online staan hoor!

Een beetje de draad volgen tussen de bedrijvigheden door.;)

Bolletje,

Heerlijk hoe vrolijk jij klinkt! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...