Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Je hebt gelijk Madelief. Met mij alles goed, alleen wordt het hoog tijd voor een inkomen. Het was al een duur jaar, de auto moet nog op onderhoud, de microgolfoven heeft het vandaag begeven, ik ben dringend aan nieuwe vloeren toe... ach ja, materiƫle zaken dus. Overleef jij jullie crisis een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik nok ook af elke handeling hier kost 2 a 3 minuten zennnnnnnnnnnn en de kunst van Turks typen:o slaapwel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jen dat is flink balen, zeggen de Ollanders. Ja ik weet er alles van, geen centjes te hebben. Gelukkig hebben we elkaar nog. Het word zo betrekkelijk als je ziet wat er om je heen gebeurd. Veel verdriet, en jij ook om je oude vadertje. Ja ik vind dan mijn financiele situatie opeens niet meer zo belangrijk. Maar het is in de praktijk best lastig he? Ik hoop dat er uit je vrijwilligerswerk iets komt rollen! Dat zou mooi zijn en je hoort het best vaak. Hou moed hoor! Voor jou gaat de zon zeker ook schijnen. Bo, Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jane, Slaap lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Als het lief zijn sollicitatie iets opbrengt donderdag, dan staan we ook weer wat verder. Maar je hebt gelijk, 't is maar materie. Slaap zacht voor degenen die naar boven duiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 hallo Jen, je avond begint? ;-) ik zie meer en meer dingen die gratis of heel goedkoop zijn die de stad organiseert dvd in bib te huur aan 0,5 euro! boeken gratis uiteraard gratis middagconcerten in st pieter van allerlei soort, vooral prachtig klassiek gratis stadsgidsenwandelingen op woensdag en zondag met boeiende oude verhalen enz enz....... zulke dingen kunnen het leven wat kleur geven, hƩ? ik duim heel hard voor een leuke job voor u! in welke branche zoek je? misschien heb je dat al is geschreven, maar het is mij ontgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 bib-bezoeker ben ik al middagconcerten en wandelingen?? pb'tje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Nu de daad bij het woord voegen. Ik duik mijn bed in. Lieve mensen slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jen tis onderweg naar je pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hahaha, wel complimenteus eigenlijk dat ik zo invloedrijk ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Yep. Nu "Dieu" (Guy Spitaels) er niet meer is, hebben we goddelijke opvolging nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 en hoe ver wil je reizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ik kom nog even dag zeggen las net Johan zijn berichtje zou mooi zijn Johan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Smikkie, hou op schei uit... wat een gedoe met al die jaartallen en kadoos moet natuurlijk wel bij het jaar passen is weer werken op de deadline voor me zeker omdat ze heeft gevraagd om morgenavond al langs te komen ze wil donderdag met man en zoons uit eten en het liefst vergeten dat ze 50 wordt heb ik dat maar af komt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ik hoorde vandaag op de radio dat mensen heden ten dage te weinig werken. Daardoor zouden de misdaadcijfers stijgen. Doen dus, Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jemig Johan, het is maar waar je zin in zou hebben! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik gok erop dat ze aangenaam verrast zal zijn, Sha Hoe bedenk je in godsnaam 50 cadeau's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Jen, is niet zo moeilijk toch iedere leeftijd heeft wel iets, en anders het jaartal wel eerste bh'tje, leesbrilletje, zakje haringen voor het kampeerjaar, politieauto bij geboorte van zoon en ga zo maar door kringloop is leuk joh! en bij 50 een geranium om vooral niet achter te gaan zitten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 hahaha die geranium is schitterend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 het was sarcastisch bedoeld, Johan. De uitspraak kwam van een goed betaalde advocaat. Ik hoorde het terwijl ik mijn voordeur dicht schilderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Luitjes fijne voortzetting morgen nieuwe dag niet dat ik er al in ga maar hier achter de pc is niet goed voor me schiet niet op met me zo dagdag Johan succes!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dag Shahire, fijne dag morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 eigenlijk moest ik zeggen "het slot van de deur". Dat is nl. dicht geschilderd. Dus de deur is in feite open geschilderd. Vertel het niet voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Dag lateriken, @ Sha: ik hoop dat je me nog ziet. Welterusten en succes bij het inpakken van de rest. @ Johan: je bent wel geliefd bij die uitzendbureaus! @ Jen: ook goedenavond. Jij bent meer van de nachtploeg! @ Smik: hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ben ik weer even... Kan de slaap niet vatten. Even nog wat lezen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden