Spring naar bijdragen

woesdag 22 augustus


kameleon

Aanbevolen berichten

Jaap, je bent nu aan het werk maar ik wil je even bedanken voor de informatie over de sollicitatiecursus. Lijkt me leerzaam en ook gezellig.

De tip over het betalen van loon door het UWV aan een eventuele nieuwe werkgever houd ik in gedachten.

Ik ben nu nog druk bezig met het aanvragen ervan. Gaat allemaal zeer moeizaam. Ik heb mijn hele leven gewerkt dus recht op tig maanden uitkering maar nu moet ik begin september weer bellen en kunnen ze dan pas beslissen of ik een uitkering kan krijgen. Wat een gedoe allemaal, word ik ook al niet vrolijker van.

Liever vind ik natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe baan en heb geen uitkering nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 312
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Stand van zaken... :D

De volgende personen hebben wel aangegeven te willen komen,

sommigen staan nog niet op de lijst.....

Willen jullie jezelf erbij quoten met de meest geschikte datum????

Uiteraard op het daarvoor bestemde draadje.

Alvast bedankt!!

Frodo

Will

Bo

Steunbeertje

Travel

Albertina

Kameleon

Shahire

Zonnetjes

Emmaroos

Lavendel

Dinah

Fibo

Igor?

Lytse

Jane

Nova ?

Lenie

Als ik iemand niet heb genoemd is het zaak dat te melden!!:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Bor en Anders: inderdaad stug doorgaan; er zit niets anders op.:heart:

@ Diesel: Ik zou dat zevenblad gaan eten. Ik heb al diverse recepten gezien. Hier plassen de honden en katten erop, dus ik eet het maar niet.

Jij dacht dat teken geen mensen pakken, toch? Een vriend van ons is boswachter. Je zou hem eens moeten horen. Mensen krijgen ze zelfs in hun eigen tuin. Ze zitten niet alleen in bomen, maar ook in struikgewas. In de gaten houden hoor.

@ Miranda: alweer 14 dagen! Een aanmoedigingsboeket.:present::present::present:

@ Sha: fijne dag gewenst.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe vandaag ook weer graag mee met de dagpact. Dag 4 nu en het gaat lekker moet ik zeggen!

DAGPACT:

Albert

Lytse

Miranda

Travel

Will

Lenie

Rosa

Nicky

Ga nu zo gauw weer uitloggen, want ik zit op mijn werk (jeps, stiekum even inloggen, gauw wat bijlezen en dan weer aan de slag). Lig tegenwoordig extreem vroeg op bed, want ik ben erg moe. Ben nu ook gelijk het roken aan het laten en dat vraagt ook véél energie. Gelukkig geen hoofdpijn of andere gekkigheid, alleen moe.

En Miranda... voor mij werkt het stoppen met roken zelfs als afleiding van het stoppen met drinken. Ik kan begrijpen dat je enorme hoofdpijn krijgt als je ineens veel meer rookt dan je gewend bent. Als ik er nog aan denk.. wakker worden na een avondje doorzakken, bij elke slok wijn en nieuwe sigaret en de volgende ochtend zo verschrikkelijk veel spijt.... En de hoofdpijn kwam dan net zo hard van al die sigaretten als van de wijn hoor, het is gewoon allemaal troep hè.

Succes allemaal vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De plicht roept alweer en nog niet eens bijgelezen!

Werk jezelf niet over de kop Madelief: we komen voor de gezelligheid. Ik zeg altijd tegen mensen dat als iets ze stoort, ze zelf maar een boender of de stofzuiger moeten pakken.:D

@ Gwen: de waterval van Coo was de grootste teleurstelling van mijn leven. Ik had nog nooit een waterval gezien en stelde me er heel wat van voor! Nu, in de droge tijd, zal er helemaal niets van overblijven, ben ik bang.

Alc.vrij bier een optie?

Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Lytse


@ Diesel: Ik zou dat zevenblad gaan eten. Ik heb al diverse recepten gezien. Hier plassen de honden en katten erop, dus ik eet het maar niet.
Jij dacht dat teken geen mensen pakken, toch? Een vriend van ons is boswachter. Je zou hem eens moeten horen. Mensen krijgen ze zelfs in hun eigen tuin. Ze zitten niet alleen in bomen, maar ook in struikgewas. In de gaten houden hoor.



Lytse.quote>


Lytse, ach wij eten het zo nu en dan wel al hoor, er is genoeg nog ondanks al het proberen het weg te krijgen en het bij de wortel te vatten. Nu kunnen hier de honden er niet bij en hebben we het alleen nog maar gelukkig in de voortuin, achter niet en gaat het ook niet op de composthoop want anders brrr. Maar idd weer andere recepten, dus ga ik er wel 1 van proberen vanavond.

Ach en de teken is hier een ramp hoor, ach soms dan en goed opletten. We hebben jaren een opvang gehad met stagieres en die moesten ook als eerste hoe en wat met teken leren hoor, dus ik denk dat je me verward hoor. Hier thuis ook want we zitten tussen de bossen in en de reeen lopen tot bij onze schuur in de moestuin zitten er dus teken. Zondag had ik er zelf nog 1. Ook mijn tante heeft zo lyme gekregen 20 jaar gelee, nee ben er zeer op gefocust. Maar bedankt voor de waarschuwing, kan niet genoeg gebeuren he.

Fijn dag nog en geniet van je bakkie he
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...