Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Alle drie verslonden hier:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: BoAlle drie verslonden hier:)quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Miranda, Om eerlijk te zijn kreeg ik "rooie oortjes":D Dus ja, ik weet niet of jij het leuk vind. Het was bij mij zo dat ik niet kon stoppen met lezen...... Taalkundig schijnen het 2e en vooral het 3e deel slecht te zijn. Maar ja, diegene die dat zeggen hebben het wel gelezen dus..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hey Miranda Goed zeg dag 17! Klasse Ik spreek even voor mijn beurt Ik verslond ze Wat ik als reacties hoor: ontzettend goed of mega slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefTaalkundig schijnen het 2e en vooral het 3e deel slecht te zijn.quote> Taalkundig kan het beter iddMaar mij ging het om de diepgang van de verhaallijn:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Miranda, Dag 17 alweer! Topper!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zou ik doen Miranda Het is sowieso eens wat anders Hier plannen gewijzigd Blik richting kust levert een blauwe hemel op:rose: Huishoudelijke capriolen kunnen wel wachten... Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: mirandawat een ondeugende meisje zijn jullie........quote> Jij nu ook...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, voor de meesten van jullie zit de dag er al half op, ik kom net kijken. Schoonheidsslaapje was hard nodig:) Grappig, heb gisteren vijftig tinten grijs gekocht om mee te nemen op vakantie. Hoor de meest uiteenlopende recensies dus maar even wachten met deel 2 en 3. Samen met mijn maatje dag 17 opgestart, Mir we gaan er weer voor. Lytse, mail je vanavond, succes met je rondleiding. En verder voor iedereen: fijne dag................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Toeval bestaat niet, Mir. Soms tref je gewoon een soulsister. belangrijkste is om die niet voorbij te lopen...................wat wij dus ook niet doen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 goedemorgen Frummels Hier schijnt de zon, maar voor hoe lang nog Wij gaan zo de hort op, dus tot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1:heart::light::heart::light::heart::light::heart::light::heart::light: Steunbeertje!!quote> lieffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En ook hier SB Jij Kanjer!!! Stug doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: mirandasteunbeertje....1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! proficiat meis!!!100000000000000:present: alleen voor jou, maak er een knal dag van!!quote> ook lieffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 @Madelief Ja ja en morgen al dag 367 het is een schrikkeljaar ook nog :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemiddag allemaal Steunbeertje Van harte gefeliciteerd!!!!! Allemaal een fijne dag latersss :suns; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Steunbeertje, ik had het niet gezien daarnet :$ Dikke proficiat! De electricien is gebeld, 't is hier in huis altijd wat de laatste tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 :DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::cool:musicnote::DB);:musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB):musicnote::DB) Voor Steunbeertje 1 jaar WOW...........!!!!!!!!!!!Gefeliciteerd. Goedenmiddag allen, word nu wel nieuwsgierig naar die 50 tinten, zal eens google''n Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hey Steunbeertje, PROFICIAT. Verwen jezelf met taart en één kaarsje die je zelf uit mag blazen. Geniet van de overwinning. Ga je opvolgen........... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ff opgeGoogled maar... 50 tinten reviews niet zo best.. zegt natuurlijk niet alles hè, tis maar een mening doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemiddags, Steunbeer kanjer gefeli met je jaar. Bijzondere mijlpaal he. Alsof je jarig bent. Gisteravond na het eten, op de lotusmat in slaap gevallen, nou ja. Na een half uur precies weer wakker, met lekker warme tenen en vingertoppen, en een half uur een loopneus. Het doet dus echt wel wat. Vanavond met schoonouders het jaarlijkse etentje. Voor het eerst zonder mijn moeder erbij. Dat is toch wel raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ja nog effe terug voor jou Kate quote: Coco, ik zag zelf ook dat het een beetje tegenstrijdig was, begrijpen en toch vragen. maar verdorrie denk ik dan, er zal toch ook een manier zijn zonder drank. Wou je even prikkelen, maar niet overprikkelen he unquote Snapte jou wel hoor en uiteraard hou ik mij volop bezig met jouw 2e zin! er komt wel een weg Nog bedankt ook voor je felies, want dat was ik vergeten te zeggen tegen je. Ja Kate zonder moeder de eerste keer, dat is toch anders, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 je had toch niet met je neus op die mat gelegen Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Cocoje had toch niet met je neus op die mat gelegen Kate quote> hihi Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Beertje ook hier nog even een slinger voor je de huiskamer wordt maar mooier en mooier hier vandaag uiteraard ook Desi niet vergeten met een half jaar dames, klasse!! :present::present::present::present::present::present::present: en dan ga ik nu weer verder met waar ik mee bezig was een meubel uit elkaar slopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden