will Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Een beetje zuidwaarts doet wonderen hé Rapi Goedemorgen Bollie, alles okay daarre ?? Ik moet zo even een schip gaan losgooien, dus spring ik maar wat binnen en buiten in de huiskamer. Tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 pak je fiets en kom deze kant uit Rapi je hebt nog een uur☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Volgens mij zien we jou hier alleen maar als je in de haven bezig bent Will:D wij passen duidelijk niet in jouw privé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zou een idee zijn Jane, Kan ik meteen even bij mijn moeder langs. Maar is wel meer dan 2 uur fietsen. En, zal je zien. Kom ik aan..Regent het daar ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Maar...zie al weer een paar blauwe wolken. Hoop, dus nog niet verloren. Kan m'n wasje misschien toch nog naar buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hannah:P nou jij weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dit weer vind ik uitermate geschikt om mijn handen binnen flink te laten wapperen Ben echter maar wat aan het lanterfanteren Kan iemand mij een schop onder de derriere geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Kom op Bo, aan het werk jij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Rapi Dat is te zacht Dat voel ik amper;) Ben jij aan het doen Behalve frummen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 masochistje Bo? SCHOPPPPP! zo, op elk potje pas een sadistisch dekseltje. En nu ff Kees afbeulen op de fiets, fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Er komt hier ook niks uit mn handen.... Het enige wat op de planning staat is peukies halen... Ga ik maar doen zo. Even met de auto tussen de actieve wandelaars door. De jaarlijkse wandeltocht is op dit moment. Rondje om het eiland. De mensen die nu hier voorbij komen hebben er al een dag en een nacht lopen opzitten. Huh? Wat klinkt dat raar! "lopen en opzitten?" Nah, jullie snappen het vast nog wel een beetje.. Tot later!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ha,ha, die Bo, Ben nogal een zachtaardig type, Kan niet harder schoppen. Ik heb net mijn was buiten gehangen, zit nu aan mijn 2e kop koffie, Wasmachine met de volgende was draait. Ga straks mijn bed verschonen. De parkieten verschonen (altijd op zaterdag) Plantjes water geven en bemesten. Naar de supermarkt voor die handschoenen (ga ik lopen, voor de conditie) Kranten naar de berging brengen. Stampot spinazie met vis koken, af laten koelen en in vriezen voor later. Ben gisteren bij LATex blijven eten, maar had de vis er al uit gehaald. Dus..weinig interresants, maar houdt me wel bezig. En jij...heb je veel te doen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Jeetje Made, Een dag en een nacht lopen. Vreselijk, dat die mensen dat niet een beetje verdelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Jane Auw! Die voel ik;) met resultaat: ik ga me zo nuttig maken Made Zit het eraan te komen dat het aantal wandelaars nog zal oplopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dat klinkt actief Rapi En lekker ook: spinazie en vis! Op de planning staat mijn huis grondig te doen dus incluis ramen, keuken, badkamer... Ben altijd opgeruimd en netjes maar nu even alle hoeken en gaten en zo Als ik eenmaal aan de gang ben Stoom ik in één ruk door Nog 1 kop koffie en dan ga ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: jane4masochistje Bo?SCHOPPPPP!zo, op elk potje pas een sadistisch dekseltje.quote> Vijftig tinten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Haha Rapi! Je zou toch denken dat dat beter te doen is! Maar ja, dit zijn echte actievelingen.... Het is een jaarlijks evenement. Bootje! Wat denk je zelf??? Ik zwaai wel even naar ze. Meer energie steek ik er niet in. Ik hoef zelfs niet om peukies, neemt manlief mee al is het met tegenzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Bo Originally posted by: jane4masochistje Bo?SCHOPPPPP!zo, op elk potje pas een sadistisch dekseltje.quote> Vijftig tinten...quote> Hihi!!!Das ietsje anders...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen allen, Ik heb geen tijd om bij te lezen, want ik vertrek zo als onbezoldigd gids naar Amsterdam. Duim maar voor me dat we het een beetje droog houden, qua weer. Ik moet er niet aaan denken dat ik dit met een kater van het etentje van gisteren had moeten doen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi Lytse! Fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nou Bo, succes dan maar. Klinkt als heel veel te doen. Maar meestal heel veel voldoening daarna he. Goed mensen, ben even weg. Lucht ziet er driegend uit. Misschien toch maar op de fiets naar de super! Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Neem een plu mee Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Lytse Fijne dag! Thx Rapi Gaat lukken en tot laterszzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: Bo Originally posted by: jane4masochistje Bo?SCHOPPPPP!zo, op elk potje pas een sadistisch dekseltje.quote> Vijftig tinten...quote> Hihi!!!Das ietsje anders......quote> Gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Yep! deel 1 verslonden....:$ Nu wachten op deel 2 en 3.... Mijn dochter leest ze nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden