bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 O shit Beer, van harte meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 O kan je aan facebook ook verslaafd raken dan? Ja ik krijg altijd van die uitnodigingen en weet bij God niet wie het allemaal zijn. Raar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Janneman Fleurie heeft geloof ik weer een ban gehad maar ik weet niet voor hoe lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 ha tante Bollewops kun je ook nog meerijden naar de meeting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: zonnetjes 2 maanden dan word je even in de zonnetjes gezet. gefeliciteerd meis.Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Jazeker Jane, ik rijd met Fibo mee. Die komt een eindje onder mij vandaan dus komt ie een beetje zo langs mij. Dus ik ben van de partij. Samen met Puck, en de saté En even aan iedereen voor alle duidelijkheid Puck is bruin met heel veel wit en saté is roodbruin;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 O even onze allerliefste :rose:netjes feliciteren. Van harte meisie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hmmmmm Puck met saté en een Bol ijs toe:P lief van frodo en fijn dat je komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zon Twee maanden! Proficiat:musicnote::musicnote::musicnote: Sophie Geniet van het etentje! Nancy Goede reis naar het Limburgse en heel fijne week! Made Tuurlijk vonden ze het niet leuk dat je wegging Want de drank maakt voor hen niet de gezelligheid, maar jij! Vandaag was ik overmoedig Bij de 1e blauwe streep lucht richting kust Aangekomen: plenzen Rechtsomkeer in nabijgelegen plaats wat shoppen Onder het motto: de aanhouder wint Weer terug naar de kust Na 10 minuten op het terras > drijfnat Maar het mocht de pret niet drukken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Bo, ik keek gelijk op de webcam toen jij schreef naar een strakblauwe lucht te gaan, maar dik pak wolken boven Scheveningen. Ook in de stad hier een paar buitjes hoor, maar het viel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik vind het ook weer harstikke leuk om je weer te zien Jane. Al weer een tijd geleden hé? Ja ik lees even tussen het schoonmaken van m'n filters in hoor. Dadelijk is het donker en dan lukt het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: jane4Bo, ik keek gelijk op de webcam toen jij schreefquote> Dat deed ik ook op 'mijn' webcamen toen was het blauwKwartier later alleen helemaal dicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Zonnetjes! Fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Van harte met je 2 maanden hoor! Super zoals jij gaat. Zo, ik heb een beetje veel gegeten. Maar het was ook zo lekker. Nu even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: 2 maanden alweer, goed bezig Ik zeg, recht zo die gaat...................... JW ik heb die dromen ook wel is en vroeg me het zelfde af, ik land ook altijd heel zacht. Toch ben ik altijd bang voor de landing Vaag toch he die dromen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: EmmaroosVervelende TrienB)quote> ja...afwassen met deze muziek...ben je zo klaar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 fijne vakantie Nance!!!..xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik weet niet of ik het hier moet schrijven maar voel onrust, veel onrust, heb geen behoefte aan drank maar mijn hele lijf is onrustig evenals mijn gedachten Inge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hoi hoi, ben ff aan het frummen op de compu van mijn latman. Hij is een lekker maaltje aan het bereiden:) Inge, ja hoor - je kunt je gevoelens, vragen en zorgen hier allemaal kwijt. Het gaat over van alles en nog wat maar zeker over minderen, stoppen en wat daar bij komt kijken. Suc6 hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ik wou dat mijn dochters thuis waren dan had ik afleiding, zomaar een gedachte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Nancy, een fijne vakantie gewenst! Veel plezier en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Inge, welkom! Je zit hier goed:) Wat ik dan altijd doe is een wandeling maken, is nu ook lekker met die wind. Wordt je hoofd ook lekker leeg van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 hoi Kameleon, Voel me nu nog te beroerd om te gaan wandelen, maar gaat zeker weer komen. Hier zijn is al een afleiding ! Tot nu toe er al zoveel aan gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 mensen ik sluit af ik ben heel vervelend ik ben muziek aan het draaien waar de tranen je van je in de ogen schieten. tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Je kan toch niet weten of het realistisch is? Je hersens produceren iets dat jou realistisch lijkt, denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 jij bent dikwijls vervelend, Lenie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden