Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 zij hebben een slecht karakter hoor Jen ikke echhie niet hoor ik gedraag me altijddddddddddd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Tegen wie heeft Jen het nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hey Hannah, Hoe is het met je kaakontsteking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 O dan dragen wij die * last* Saampies Hannah :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Hannah1Ik durf daar best voor uit te komen, helemaal gelijk.Heb het al geaccepteerd.Het is niet anders.Denk ook niet dat ik nog verander.quote> je moet ook niet veranderen Hannahje bent zoals je benten daar is niets mis mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 tegen Yvonne spreek ik niet meer, nah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Ach Hannah dan voor jou speciaal, http://www.youtube.com/watch?v=kdRJFBLOeDI Het heeft mij er vaker doorheen "getrokken" ;-) jaja die gozer was een maatje van me hierin, toen ik met hem werkte was op het hoogtepunt van absessen in me leven , liep ik met dikke bek had tie nog weer een idee, nee nie naar de tandarts gaan he. Ach daar kwam me verslaving en vernieling van me alvleesklier vandaan, want na het spoelen nooit nie uitspuugen, maar slikke he ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Luitjes, ik ga me nuttig maken tot latersssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hannah, dat zijn goeie momenten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 dag lief en rustig nichtje Sha, fijne dag. Hannah geweldig toch zo'n goozer kereltje naar me hart joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 dag lieve neef Draak, jij ook een fijne dag :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: Jentegen Yvonne spreek ik niet meer, nah!quote> Kijk, dan is het gelijk duidelijk dat ze het niet over mijn karakter had:DHannah, fijn dat je al wat minder last hebt. En schitterend verhaal over je zoon. zag het voor me. Sha, lekker genieten van je vrije dagen hoor. Ik ga nog maar een pot verse koffie zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Mijn dametje zei gisteren tegen mijn vriendin na een korte discussie tussen hun beiden: Dat is jou mening, ik heb een andere mening en laten we dat zo houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Maak me maar jaloers Yvonne. Hier geen elektriciteit in de keuken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Hannah, Mooi he?Zulke dingen blijven je bij. Kame, Dat is een bijdehand tantetje, die dochter van je! Sha, Fijne dag nog! Dochter komt hier ook zo langswippen. Snel een vers bakkie zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Luitjes ik ga er even van tussen kalmpjes aan wellicht tot later! Hou het goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, Mooie opening Kame: "Verlangen is het vertrekpunt voor positieve verandering". Igor, je bent overmorgen een maand droog! Maar nu koffie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 En wat als ik slechte verlangens koester? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Fijne dag Sophie, Ik hoop niet dat mijn berichtje je een naar gevoel heeft gegeven, je hebt niet gereageerd namelijk, maar het was goed bedoeld hoor. Jen..... geen electra in de keuken??? Hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Originally posted by: JenEn wat als ik slechte verlangens koester? :$quote> Hihi... a diry mind is a joy forever.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Fijne dag Sophie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Dit weekend is er een Conventie van de AA in de Veluwe, en Gwen gaat weer 'ns camperen... zucht(je) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Wordt nog wat Made, die meid van me;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden