VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Avond nogmaals, doe mij maar zone Kashmir (hmm doet me op een of andere manier aan heel vroeger denken...). En Kame, pfff Gij zijt niet alleen, ik ben ook moe en moe en nog meer moe. Vandaag heeft het de hele dag geregend hier. Ben dan maar met de kleinste naar een binnenspeeltuin gegaan, wat een MASSA volk daar! En wat een LAWAAI! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Thanx, hij is overigens wel laxerend:D Hoef je je over die snacks ook geen zorgen meer te maken. Maar die vermoeidheid is heel erg. Je kunt naar de HA gaan en bloed laten prikken. Wie weet is het vrij simpel op te lossen. Vitamine D of ijzergebrek. Zelf ben ik vorig jaar maanden dood- en doodmoe geweest. Na thuiskomst van mijn werk was het katten eten geven en naar bed. Tot de volgende morgen. Ik dacht dat het kwam van het jaren uitwonen van mezelf. Drank geeft valse energie 's avonds, moe zijn voel je dan niet meer. Plus de kater de volgende dag en ik ging alleen maar harder lopen. Niemand mocht iets merken. Dat gaat dan op een gegeven moment niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ga ik morgen doen Bo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Travel, schiet ik zowaar in de lach, laxerende thee:D Ik zal morgen naar de HA gaan, mag vast wel bloed laten prikken. O, jee, we hebben hier een goudvis die zelfmoord pleegt, volgens mijn dochter. Hij of zij komt te vaak boven water, serieuze zaak mag er niet om lachen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Pjotr, gaat het weer een beetje? Hier je beker Maroccan Mint. De verse munt uit de tuin is toch verdwenen:huh: Terwijl het een toch onuitroeibaar kruid is. En nog een Kashmiertje erbij voor onze Vlaamse Deerne. Om tot rust te komen van de hectiek van vanmiddag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Goede avond meisjes, lekker,een kopje thee... Ik kom van de AAconventie met een kleddernatte tent , een vol hoofd, en een dankbaar hart. NoNo, Pjotr, jullie zijn hier,daar gaat het om. Goed hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 NoNo er gebeurd op dit moment zoveel in je lichaam en met je geest, dan is het toch normaal dat je je onstabiel voelt? We hebben er geen notie van hoe hard het lichaam en de geest nu moeten werken om weer wat in evenwicht te komen. Maar ieder levend wezen is gericht op herstel, beter worden als het iets mankeert heb daar maar vertrouwen in. Het zijn de eerste paar dagen die echt het zwaarst zijn, en dan komt de verbetering al wat op gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Madelief, haha, ik kreeg zelfs een flyer mee, wat ik het beste kan doen na een conventie.. Omdat vaak een soort "hangover"ontstaat, na zo een intens weekend.. Wat denk je..."go to a meeting". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: kameleonO, jee, we hebben hier een goudvis die zelfmoord pleegt, volgens mijn dochter.Hij of zij komt te vaak boven water, serieuze zaak mag er niet om lachen:Dquote> LolMet je humor is niets mis:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hoi lieve mensen, De dag een beetje goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: gwenOmdat vaak een soort "hangover"ontstaat, na zo eenintens weekend..Wat denk je..."go to a meeting".quote> Hahaha moe, duf en nog steeds best wel shaggy maar hier moet ik toch wel erg om lachen!!!!Thx voor de thee Travel, kon ik echt gebruiken na al dat heftige gedoe van vanmiddag (om dan nog maar niet te spreken van de rest van de vorige 7 weken). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Gelukkig niet Bo, kan nog lachen:) Gelukkig wel, humor moet er zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 VM, wil je ook een goudvis die zelfmoord pleegt. of heb je zin om die vis aan een lijntje uit te laten? In een waterplas? (niet mijn idee) of morgen een schrijfsel, Je mag kiezen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: gwenMadelief, haha, ik kreeg zelfs een flyer mee,wat ik het beste kan doen na een conventie..Omdat vaak een soort "hangover"ontstaat, na zo eenintens weekend..Wat denk je..."go to a meeting".quote> Hahaha! Ja aan je neus kunnen ze niets zien he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 ...en ik snapte hem dus niet goed, of vatte hem niet goed of je kunt het op verschillende manieren uitleggen....snappen jullie het nog?? Ik doel op mijn antwoord op Gwen. Het zal wel zijn omdat ik moe ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 haha, die neustoestand doet me denken aan mijn zoon toen die nog kleuter was ik vertelde het verhaal van Pinokio, wiens neus lang werd wanneer hij een leugen vertelde sedertdien hield mijn zoon soms zijn handje voor zijn neus toen hij me iets vertelde hihi, die kinderlijke onschuld toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Nou op die flyer stond go to a meeting, jij organiseert een meeting dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Pjotr probeer te blijven schrijven, probeer hier te blijven joh want als je gaat drinken zijn die dagen dat je het niet gedaan hebt toch een beetje weg gegooid. Schrijf en vertel wat je nu bezig houdt, als schrijf je 20x hetzelfde blijf schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 vrees dat Pjotr uitgelogd is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 een goudvis wat vaak boven water komt zwemmen, heeft zuurstof gebrek. Of het water is vies, of er zitten niet voldoende waterplantjes in. Of misschien moet er een zuurstofpompje in. Zou allemaal zomaar kunnen Kameleon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Heb me aangemeld op het killo-killer draadje. Ben door alle stress, zooo aangekomen. Morgenochtend wegen, en dan gaan met die banaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: kameleonNou op die flyer stond go to a meeting, jij organiseert een meeting dus.quote> Moet je nagaan hoe moe/dom/blond ik ben....Echt hoor! Het kwartje valt nu pas......:$Ik dacht dus zo;Jij gaat al heel veel naar meetings, krijg je zo'n flyer met het advies om naar een meeting te gaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dan moet er een pompje in, de rest is allemaal ok, dank je Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Johan, dat moet een heerlijk gevoel zijn geweest, dat je tot de conclusie bent gekomen dat je niet gedronken had. Had je neefje dan in hotelkamers geslapen, of hoe zit dat dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 LOL made, en heel herkenbaar;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden