kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lieve mensen, ik zoek mijn bed op, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Dinah, morgen 9 maanden... Dat wordt weer feest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Snoep, wat heerlijk....verliefd. Komen nu de 7 volle jaren voor je! Nu snap ik je stilte hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Slaap lekker Kameleon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: kameleonMisschien ben je nu al aan het hallucineren Made, en weet je het niet:Dquote> Oh haha! Lees het nu pas!Ja wie weet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ga je samen met je dochter stoppen? Zoiets staat me bij, Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Gwen, Ja klopt hoor! Goed geheugen heb jij! Ik hoop dat het haar lukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jen, een 0 uren contract betekent dat je oproepbaar bent. No work, no pay zeg maar. Naast mijn vaste uren kan ik dus nog extra ingezet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik ga in bad en dan naar bed, misschien wel dromen over ?????? Tot morgen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Samen gaat het jullie lukken. Van het geld wat jullie besparen kunnen jullie aardig rondshoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zonnetjes, badder ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Aha, oproepsysteem, nu ben ik weer mee. Hier staat "De gelukkige huisvrouw" op, kent iemand die film? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Zonnetje slaap lekker! Gwen, Ja dat zou kunnen, maar nu even niet.... Centjes heb ik hard nodig, dus dat is ook een motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hoi Jen, de film ken ik niet maar heb wel het boek gelezen. Was boven verwachting moet ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedenavond lieve mensen Was weer een heerlijke stranddag Zie dat er ook behoorlijk in de huiskamer is vertoefd... Gaby 8 maanden! Applaus:musicnote::musicnote::musicnote: Kame Fijn dat je bloed kunt laten prikken ER Gelukkig weer één baan en weer wat meer tijd voor jezelf en bijna vakantie toch? Lytse Vind het rot voor je dat als je na een drukke dag weer meer rust moet nemen. Hoop dat je je snel weer wat fitter voelt Wijfie Lijkt me een moeilijke situatie Je man is er ook niet bij gebaat als jij niet happy bent. Toch Succes meid Made Succes met RdB Sinds ik met AdB bezig ben merk ik dat trekmomenten in wat lekkers/snoepen/snaaien ook weer verdwijnen Zou dat ook met roken zijn? Zegt deze rookster;) Angstig Lees dat je al van velen tips&adviezen kreeg Wens je heel veel succes! Rapi Geniet van je vakantie Je hebt nogal wat te verstouwen gehad Gebruik lekker de tijd om weer op adem te komen Verliefde Snoep Leuk leuk! En wat dapper dat je het eerlijk hebt verteld Daar is hij op gevallen hè! Dat je gestopt bent:) NoNo Opnieuw wist je de trek de kop in te drukken Dikke pluim! Dinah Nog 2,5 uur en dan 9 maanden! Applaus:musicnote::musicnote::musicnote: Zon Truste:lips: Jane Was lekker op het strand hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jen, Beide gezien. Boek vond ik beter. Maar ik vind het nu ook weer niet zo geweldig dat ik het nog een keer zal lezen. Ik zit eigenlijk te wachten op de film 50 tinten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ok Travel, dan blijf ik nieuwsgierig kijken. Hoop wel dat de bevallingsscene niet te lang duurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Haha Jen! Heel lang en bloederig..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefJen,Beide gezien.Boek vond ik beter.Maar ik vind het nu ook weer niet zo geweldig dat ik het nog een keer zal lezen.Ik zit eigenlijk te wachten op de film 50 tinten.....quote> Die 50 tinten toch... hihi. Als ie in de bib is, haal ik hem toch ook maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik zit eigenlijk te wachten op de film 50 tinten.....Die 50 tinten toch... hihi. Als ie in de bib is, haal ik hem toch ook maar.quote> Ik zeg....DOEN!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefHaha Jen!Heel lang en bloederig.....quote> Oef de kleine is er, nu kijk ik weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: Lytse@ NoNo,Je bent goed bezig hoor! Volhouden!Ben je trots op jezelf dat je de verleiding hebt doorstaan? Dat mag echt. Elke keer wordt het iets gemakkelijker.Lytse.quote> Hi lytse, ja ik ben tevreden met mezelf. Het is een overwinning en dat voelt goed!Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Heb je al met je man gepraat NoNo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefIk zit eigenlijk te wachten op de film 50 tinten.....quote> Ik niet hoorIk wil niet dat mijn eigen gevormde beeldvan Christian aan diggelen valt;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ER Gelukkig weer één baan en weer wat meer tijd voor jezelf en bijna vakantie toch? Ja hoor Bo, nog tot en met zondag werken, dan 3 weken vrij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden