gwen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst 27 augustus 2012 Trouwens, Diesel, ik hang nu in de hangover, na de "high" van de afterparty van het AA weekend. Goede nazorg is zelfs hier nodig...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst 27 augustus 2012 Ik vond het lang geen slechte film. Iets te gemakkelijk misschien.
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst 27 augustus 2012 Misschien willen we soms gedeeltelijk in het hokje "stoppers" om alles overzichtelijk te maken? Zelf voel ik me er ook niet zo goed bij als men opwerpt dat iets "typisch voor alcoholisten" is, maar door me op dit forum te engageren, heb ik me deels zelf in een veilig hokje gestopt. En dat voelt ok. Lang niet alles wat hier verteld wordt is herkenbaar, en bij sommige zaken denk ik "niks menselijks is me vreemd", m.a.w. niet alles is typisch voor alcoholici en sommige zaken zijn gewoon des menschen. Maar ik lees en schrijf hier graag.
lavendel1 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst 27 augustus 2012 ben vanavond wat gaan trommelen heeft iets oer fijn om nieuwe dingen nuchter te ontdekken ik wens alle mensen hier een fijne nacht met het nodige sterrenstof
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden