kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hier piept het zonnetje al:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Mooi Tina, ga ik daar nog even op wachten na de regenbuien van de laatste 2 dagen kan ik wel weer wat zon gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen Stukje frisser, maar een heerlijke ochtend Eerste mok koffie in de tuin zit er al op Nu de tweede... Een :musicnote::musicnote::musicnote: voor een stralende Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 nee Kame...ik heb niets om te tobben, ik was gister ook echt goed moe. weet niet wat het is. moest er wel 2x uit omdat alle 2 m'n honden ziek zijn...nou ja ziek..zwaar aan de race...dus dweilen geblazen. ik ga nu nog even terug...beetje relaxed lezen...rust je ook he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Igor!!! gefeliciflappert hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lenie, tot later hopelijk ben je dan iets minder moe:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 komt wel goed...heb zat te doen straks...ga m'n hele kledingkast uitmesten...er ligt meer naast dan erin..haha tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 fijne ochtend luitjes ik ga eens wat doen in huis hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Nou 'k ga hier maar wat doen, zonnetje als heel klein piepkuikentje door de mistfladderes heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Grmbllll... Moest ik plots de deur uit! Even een auto omruilen. Ja en dan nog niet opgemaakt. Niets voor mij dus. Heb mn zonnebril maar opgezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefHeb mn zonnebril maar opgezet.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Haha, Bo! Wist even niet waar die bril was! Maar thanx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Had vannacht weer eens flink gedronken en was op zoek naar tandpasta omdat iemand het rook. En toen moest ik het tegen jullie vertellen. Jemig wat een rotnacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 OOO Made wat moet de pamiek groot zijn geweest bij jullie thuis LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Made incognito met op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: DieselOOO Made wat moet de pamiek groot zijn geweest bij jullie thuis LOLquote> Jahaaaa, Diesel!Deze dame is ijdel....Maar niemand heeft me gezien....geloof ik.Morning trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: DieselOOO Made wat moet de pamiek groot zijn geweest bij jullie thuis LOLquote> Maar niemand heeft me gezien....geloof ik.quote> Dat denk jij natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: Shahire Originally posted by: Madelief Originally posted by: DieselOOO Made wat moet de pamiek groot zijn geweest bij jullie thuis LOLquote> Maar niemand heeft me gezien....geloof ik.quote> Dat denk jij natuurlijk!quote> :DJa, laat me dat nu denken joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Vandaag weer verder met mn projectje... Ik ben emmers water aan het vullen, want er zit geen druk op het water. Een eindje verder zijn ze aan het graven zag ik net, dus uit voorzorg... Je weet maar nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 ook een goede morgen iedereen! heb precies langzaam aan minder slaap nodig maw terug naar het normalere.. :present::present::present:B)voor Igor!! Miranda niet gaan vliegen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen , Hannah, hoe was het feestje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Super Hannah:present: Kon Oma het wel waarderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goeiemorgen mensen! Originally posted by: bolletjeHad vannacht weer eens flink gedronken en was op zoek naar tandpasta omdat iemand het rook. En toen moest ik het tegen jullie vertellen. Jemig wat een rotnacht.quote> Herkenbaar Bol, ik had onlangs ook zo'n droom. Heel realistisch was die, want ik herinnerde me ook nog dat iemand me verteld had dat tandpasta niet helpt: je zweet zou ook naar alcohol stinken. Pff, 's morgens naar alcohol stinken is gelukkig lang geleden, wat een ellende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Goedemorgen medestanders! Wat een heerijke ochtend! Lekker fris, maar aangenaam. Het tochtje op de fiets naar de super was een genot. Zo, nu eerst een bak fruit met yoghurt. Annanas, appel en banaan. Mmmmm... Igor ! Top! Ga lekker verder:present: Jaja, ik ben weer eens (het lijkt een gewoonte te worden;-)) in een heerlijke bui. Steeds vaker denk ik: Wat is het leven zonder alcohol fijn. Ik drink niet meer, ik hoef niet meer, ik ben verlost! Gisteren gaf de weegschaal na 5 weken, 4 kilo minder aan en ik hoor steeds vaker: "Wat zie je er de laatste tijd toch goed uit!" Alles is zoveel makkelijker. Ja, het leven is leuk! Als we die eerste maar niet nemen. Maak er een lekkere maandag van mensen. En voor de nieuwkomers; elke dag is beter, mooier en makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Hannah, vertel eens, hoeft niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden