Spring naar bijdragen

Dinsdag 28 augustus 2012


Rae

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 390
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Originally posted by: Coco
Miss Sophie, ik wil die dingen misschien wel doen die jij niet zou doen :D
:present:quote>


Ik ook Cooothje, Zullen we het samen doen dan? Ik tel af en dan mag jij beginnen goed?:P Daar gaat ie dan 1....2.....5... STARTquote>


10 GO!!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

DO, we hebben allemaal wel eens, onder invloed van alcohol, dingen gedaan waar we ons achteraf voor schaamde. Wel of niet onder invloed doet er nu niet toe, maar wat je geschreven hebt is iets waar je je morgen hopelijk diep voor schaamt!

Ik vind het heel jammer en verdrietig dat je je zo hebt laten gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dinah: ik denk dat de anderen over je heen gelezen hebben, maar heb je mijn armetierige slinger gezien? Ik ben niet zo goed ermee, maar recht uit mijn hart.

FRUMMERS, wakker worden; DINAH HEEFT DE 9 MAANDEN GEHAALD!!!!!!:D

@ Roos: ik denk dat ik ook een email zou sturen, met daarin de redenen dat dit écht een baan voor jou is, waarin je helemaal tot je recht komt. Wat heb je te verliezen?

Ga ervoor meid.:present:

@ DO: jammer dat je het forum zo ervaart. Dit is dus jouw weg níet. Ik hoop dat je jouw weg zult vinden en dat je volhoudt aan je doel: alcohol de baas worden.

Jammer dat je je bij je afscheid zo wilt uiten.

@ Bollie: wat ben je weer ijverig geweest. Ik ben jaloers op jouw energie.

@ Made: beterschap.

@ Sopie: voel je je vandaag beter?

Ook ik ga bankhangen. Tot later.

Nioemand wilde op het dagpact vandaag. Speciale reden? Diesel heeft nog wel zo goed zijn best gedaan!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: miranda
lekkere leeftijd emma?
opvliegers, stemmingswisselingen, kilotjes, in combinatie met een alc.probleem......?

yes, leuke leeftijd grrrrrrrrr

maar verder gaat het goedquote>


Whoehaaaaahahahaha, nou ik zal dan maar niet beginnen........of wel? Voor de nodige tips?
Gewrichtspijnen, spierpijnen, morgen maar even naar de drogist voor Ymea ofzo? Ondanks dat, leuke leeftijd hoor Miranda.


Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is heel wat om bij te lezen in de korte tijd dat ik er niet was.

Do, jammer dat je zo afgeeft op mensen. Het beste.

Made, beterschap.Denk dat je al in je bed ligt.:heart:

Dinah, heel hartelijk gefeliciteerd met 9 maanden adb, wauw te gek hoor.:musicnote::sun::light::present::rose:

Rosa, als je een mail stuurt merken ze dat je heel geinteresseerd bent en goed in de gaten hebt dat het gesprek anders had kunnen/moeten lopen. Succes.

Ongetwijfeld vergeet ik nu mensen, dus voor iedereen een :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Do

Ik zal je maar openbaar beantwoorden, dat lijkt me het verstandigst.

Je doet me enorm schrikken met deze reactie.

Ik heb in feite heel weinig zin om me te verantwoorden, maar ik zal toch enige rechtzettingen doen, daar je duidelijk laat verstaan dat je boos bent op mij.

Het is een feit dat niet iedereen even goed met elkaar kan opschieten. Ik ben daar geen uitzondering in. Sommige vind ik inderdaad ..... en ook al eens een ..... Ik heb dat recht om dat te vinden, net zoals ieder ander. Ik ben geen heilige, geen supervrouw.

Wat betreft Johan, ja, voel ik me soms door gemeen aangevallen. In de loop van de avond begint hij fouten te schrijven en wartaal, waardoor ik en sommige andere vermoeden dat hij dronken is.

Het gaat er inderdaad soms hevig aan toe met nieuwelingen. Die moeten soms sterk in hun schoenen staan. Het is mij ook overkomen. Over zulke voorvallen is hier trouwens open over gepraat.

Deze ...., ..... en Johan hebben hun reden, hun gedrag om zo te zijn. Het feit dat ze mij storen, ligt bij mij. Ik heb zelfs Bo laten weten dat ik Johan in feite dankbaar zou moeten zijn, omdat door mijn hevige reactie op hem, ik weer veel over mezelf heb bij geleerd.

De avond dat je zo aangevallen werd, kon ik er niet tegen dat je zo in de hoek werd geduwd . Ik wou dat je een tweede kans kreeg van de mensen hier. Ik heb je ook geschreven dat op het forum blijven misschien wel eens van levensbelang zou kunnen zijn. Ik was samen met anderen oprecht heel blij dat je bleef.

Als ik vriendelijke postings plaats aan mensen, is dat vanuit mijn hart. Vallen daar mensen tussen die ik misschien niet helemaal graag mag of jij is dat niet to the point. Ik ben niet van plan om hier in kampen te denken. Tegen die ben ik, voor die ben ik. Trouwens ik voel me niet gemachtigd om een oordeel te vellen over mensen die ik slechts virtueel ken.

Zo, ik denk dat ik hier voldoende gebiecht heb over mijn geroddel.

Mijn geroddel zijn trouwens algemeen bekende geheimen.

Ik ga mijn mening niet schrijven over jouw gedrag.

Ik kan het alleen maar betreuren dat je de kansen dat het forum je biedt weggooit. En ik hoop oprecht dat je toch je doel mag bereiken.

Ik weet één ding, elk figuur op dit forum draagt een stukje van de puzzel naar mijn genezing toe bij.

Indien iemand zich gekwetst voelt door dit voorval, mijn excuses. Ik ben steeds bereid om hierover te praten, zei open of via pb.

Do, zorg goed voor jezelf, meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, er geen enkele reden voor dat ik mezelf niet bij het dagpact heb gezet hoor.

Heb er geen erg in gehad, was veel te veel in beslag genomen door gedoe wat per saldo heel goed heeft uitgepakt vandaag.

Kreeg er gisteren echt een hele nare reactie van.

Mijn bovenbenen gingen weer zeer doen.

Jaren terug ben ik een paar maanden thuis geweest omdat ik letterlijk niet meer kon lopen van de stress. Ik kwam de trap niet meer op. Kon nog geen 10 meter vooruitkomen.

Dit incident, wat ik schreef, hoe klein het wellicht ook overkomt omdat ik het niet duidelijker kan omschrijven, had een hele grote impact.

En daar probeer ik dan mee te dealen, wil het niet belangrijk laten zijn.

Maar dat was het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...