Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Jaap, dat kunnen ze mooi vergeten en zelf moet ik er helemaal al niet aan denken te oud voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ja, valt niet mee voor die mensen ook he Sha, Ik probeerde me altijd maar in te leven in hun situatie. Dan kon ik vaak de grootste woedeaanvallen met gemak aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik doe wat rustiger aan, forumgewijs dan. Al dat geblaat van mij is niet vol te houden. En ik heb het erg druk. Maar vandaag is wel mijn sollicitatietraining afgelopen en dat scheelt dan weer, maar donderdag begint dan mijn vrijwilligersklusje met de gehandicapten dus of het er allemaal rustiger op wordt betwijfel ik. Want ondertussen moet er ook gewerkt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dus nu kan ik supergoed solliciteren en me zelf verkopen en ik ken mijn compe- tenties en weet deze over te dragen: Ik ben Jaap en ik ben een prettig persoon, als ik ergens binnenstap wordt het gelijk gezellig. Van werken komt er dan niet veel terecht. Maar een positieve sfeer is al heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Dat soort praatjes leer je dus op een sollicitatietraining. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ha,ha Jaap, Zo, zou ik je toch echt niet aannemen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Rapi, zij hebben het ook beroerder dan wij denk ik maar en dan kan je inderdaad erg veel hebben en veel aan maar we hebben iemand terug die voor ongelooflijk veel onrust zorgt onder de mensen terug uit de crisis omdat hij wel weer goed is zegt men komt er eigenlijk op neer: zij kunnen er niets mee dus neem hem terug!! en veel onrust bij de clienten leidt ook tot meer frustratie and so on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 en nu hier thuis effe crisis oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 @ Travel: heb je iets aan die hautaine figuur op je werk kunnen/moeten doen? Misschien heb je al geantwoord daarop, maar dan kom ik het zo nog wel tegen. @ Jopie: fijn weer iets van je te horen. Zaaien en oogsten. Helemaal gelijk. @ Fibo: Real Life en Rondje Hond kende ik, maar wat moet naast je liggen: lva??? Inmiddels gevonden: lijst van afkortingen. Ik wist van het bestaan niet af. Lekker vakantievieren hoor! @ Kameo: dat was schrikken. Ik rij geen auto, dus heb dat niet meegemaakt, maar het lijkt me doodeng. Alle nieuwelingen, zoals NoNo, Hopeful, Miranda, DO, Inge en de anderen, wat ben ik blij voor jullie dat jullie zo goed gaan. voor jullie. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Sha de crisismanager. Daar moeten we dus op gaan stemmen, dan is de crisis zo voorbij. Er gaat weer een faillissementsgolf door de bouw, laat dat nou net mijn sector zijn. Dus die crisis mag van mij wel over gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Rapi, dat vind ik nou jammer. Ik ben Jaap en ben heel stressbestendig. Als het me te druk wordt pakte ik gewoon een pilsje en dacht, morgen gaan we verder. Maar nu niet meer, want ik drink niet meer. Al meer dan jaar niet. Dus nu pak ik de problemen gelijk aan. Een voor een, totdat alle problemen zijn opgelost. Zo beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Jaap, wel fijn dat je sollicitatiecursus nu is afgelopen of het rustiger wordt nu met je vrijwilligersklusje is natuurlijk de vraag maar wel heel erg leuk!! Ik lees je voorstelling daaronder, geweldig!!! 'van werken komt niet veel maar een positieve sfeer is heel wat' haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hallo Sha, Rapi, Jaap en andere ingelogden en degenen die ik net weer gemist heb (Gwen, Bollie!), ik ga aan het eten. Nog niet helemaal bijgelezen. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Jaap, ik zou je hoe dan ook aannemen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Lytse, eten? o ja moet natuurlijk ook gebeuren ik moet nog steeds douchen kids hebben net snack gehaald moeders straks maar lekker aan een broodje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Eet smakelijk Lytse. Snacken, lekker zeg, maar ja die kilokiller he. Maar ach het is al bijna winter. Een beetje meer vet houdt het lijf lekker warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Ik hou het ook simpel, ga zo een omeletje bakken met paddestoelen, erwten en paprika en ui en knoflook uit eigen tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Zou je dat echt ter sprake brengen, bij een sollisitatie Jaap, Dat van dat drinken bedoel ik. Zou, dat persoonlijk niet doen, je weet nooit hoe mensen daarover denken. (Of was het toch gewoon een geintje, soms ben ik een beetje blond hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Lytste en Sha, Eet smakelijk. Alleen maar een flauw broodje Sha, je hebt toch wel meer verdiend zeker:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Omeletje, lekker ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Hallo, hele goeienavond allerliefste frummels, Even een uurtje tijd om wat bij te lezen en mijn neus te laten zien op het forum. Het draait hier blijkbaar weer op volle toeren. Vele nieuwe mensen, die geholpen worden door vele ervaren mensen en zo hoort het ook, zo leeft dit forum voort. Zo begin ik stillekens aan, na 4 maanden, Ook al bij de anciens te behoren. That’s life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Originally posted by: Boen duik nu weer de tuin inquote> @Bo, Jij duikt heel graag precies?Jij duikt graag naar boven,Jij duikt graag in de tuin,Jij duikt graag in het opblaasbaar zwembadje van Emma … Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Mijn oog viel op het draadje van Do ben ik van geschrokken hoop niet wat ik denk maar dan nog dat ze snel weer komt hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Sha, Heb het ook gezien en het zal wel zijn wat je denkt. We kunnen nu weinig doen maar ze zal wel terugkomen want ze weet hoeveel steun ze hier kan ontvangen als ze zich er open voor stelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 28 augustus 2012 Je hebt gelijk Frodo ik hoop dat het niet zo is maar we zijn maar mens hè kan een ieder overkomen mocht het zo zijn en ze heeft van het nuchtere leven mogen proeven en volgens mij beviel haar dat wel dat is natuurlijk een goed teken! zo, nu eerst maar eens douchen kijk ik straks wel weer even hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden