Spring naar bijdragen

Donderdag 30 augustus 2012


Jen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Leann,

Ik keek net even bij "wie is wie" , maar zag je niet staan. Als je dat wilt, kan je je op dat draadje voorstellen.

De tweede dag alweer. Goed dat je de stap gezet hebt, Leann. Als je het moeilijk krijgt kom dan hier op het draadje, dan proberen we je er doorheen te helpen.

Veel succes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Kameo,

Ik probeer me inderdaad niet te druk te maken, maar het minste extra is soms al teveel.

Bepaalde dingen kan je niet uitstellen. Sommige dingen vind ik heel leuk, terwijl het toch vermoeiend is (zoals morgen voorlezen), dus als ik dat laat schieten ben ik ook niet blij.

Het mooiste van die alcoholdromen is, als je eenmaal goed weer wakker bent en weet dat het helemaal niet waar is.:D

Hoe gaat het verder met jou?

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat wel goed hier Lytse.

ik bekijk het nu dag voor dag, qua energie. Het is net een weegschaal.

Volgende week vol met afspraken hulpvering e.d. zag zelfs dat ik een dubbel had zal vragen of ze samen bij mij in het kamertje komen:D

Daarnaast wordt ik behoorlijk in het nu gehouden door mijn lieve schatje, school en ouderavonden, vriendinnetjes en ja ook nog opvoeden;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Vandaag een dagje vrij gehad, man ook en we hebben het heel gezellig gehad.

Lekker rustig de dag beginnen en daarna naar Eelde onze dochter en haar gezin van het vliegveld gehaald. Die zijn weer veilig thuis dus.

Heel gezellig met een grote groep mensen gezeten daar.

Verder niet veel te melden, hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik geloof er ook niet zo in, die maan, of ie nou vol is of niet, hij staat daar toch

maar aan mijn water te trekken. Het enige verschil is of ie zichtbaar is of deels of niet.

Wat een veel grotere invloed zou moeten hebben is dan waar ie staat. Die maan is maar rondjes

aan het draaien en dus staat elk moment ergens anders, dan zouden we ons de hele

tijd maar anders moeten voelen dus en dat klopt ook wel, maar of dat nu van de maan

komt. Of dat het gewoon tijd is om naar bed te gaan, wat ik ook van plan was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...