kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 leann, dat is fijn om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lytse toch, neem niet te veel hooi op je vork. Om te gruwen zo'n droom, die dromen komen zo echt binnen. Doe je kalm aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hallo Leann, Ik keek net even bij "wie is wie" , maar zag je niet staan. Als je dat wilt, kan je je op dat draadje voorstellen. De tweede dag alweer. Goed dat je de stap gezet hebt, Leann. Als je het moeilijk krijgt kom dan hier op het draadje, dan proberen we je er doorheen te helpen. Veel succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hallo Kameo, Ik probeer me inderdaad niet te druk te maken, maar het minste extra is soms al teveel. Bepaalde dingen kan je niet uitstellen. Sommige dingen vind ik heel leuk, terwijl het toch vermoeiend is (zoals morgen voorlezen), dus als ik dat laat schieten ben ik ook niet blij. Het mooiste van die alcoholdromen is, als je eenmaal goed weer wakker bent en weet dat het helemaal niet waar is. Hoe gaat het verder met jou? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hier ook donder en bliksem Spike. Vind het niet erg, het is de natuur. Gelukkig dochter naar bed die stuitert al twee dagen op en neer Volle maan opkomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Het gaat wel goed hier Lytse. ik bekijk het nu dag voor dag, qua energie. Het is net een weegschaal. Volgende week vol met afspraken hulpvering e.d. zag zelfs dat ik een dubbel had zal vragen of ze samen bij mij in het kamertje komen:D Daarnaast wordt ik behoorlijk in het nu gehouden door mijn lieve schatje, school en ouderavonden, vriendinnetjes en ja ook nog opvoeden;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Spike OMG dat beloofd wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Spikey, die afkorting weet ik toevallig wel: Oh My God!!! Je wordt ermee doodgegooid in Amerikaanse series. In Engelse antiekseries e.d. TLC: Tender Loving Care, als een huis, een schilderij of wat dan ook, opgeknapt moet worden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 O mijn god, spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hoi, Vandaag een dagje vrij gehad, man ook en we hebben het heel gezellig gehad. Lekker rustig de dag beginnen en daarna naar Eelde onze dochter en haar gezin van het vliegveld gehaald. Die zijn weer veilig thuis dus. Heel gezellig met een grote groep mensen gezeten daar. Verder niet veel te melden, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 En daar moet jij om lachen ER:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nee hoor spike, met OMG bedoeld ik dat er mij nog wat stond qua mijn dochtertje i.v.m de volle maan, kind is er super gevoelig voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: kameleonNee hoor spike, met OMG bedoeld ik dat er mij nog wat stond qua mijn dochtertje i.v.m de volle maan, kind is er super gevoelig voorquote> Huh? Weerwolfneigingen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Het wordt volle maan Jen, mensen en kinderen kunnen daar op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lieve mensen Ik ga de achterkant van mijn ogen bekijken. Voor iedereen nog een fijne droge avond en een goedenachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 O Kamé dan wordt het hier tijd om maar eens een slaaptabletje in te nemen, anders wordt het een onrustige nacht voor mij. Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Jen, Goed dat je voor Amnesty vrijwilligerswerk gaat doen. Ik heb weleens voor hen gecollecteerd en ben al heel lang lid. Aan allen, ik ga even iets anders doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Luitjes, ik zeg vast welterusten, mijn pc hapert, de tv doet raar. Het dondert en het bliksemt noodweer dus. Slaap slekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Vandaag zei de baas tegen me, je past al aardig in de groep, je legt gelijk al de schuld bij de anderen. Ik dacht even, oh, oh, ik ben toch niet terug bij af hè. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dank je Lytse, ik ben ook al lang lid. Nu alleen nog de moed verzamelen om mijn onkostennota's op te sturen, want trein naar Antwerpen is me eigenlijk iets te duur in het budget Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Je kan ook je donaties stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hoezo volle maan heeft invloed? Ik wil zeker niet vervelend doen, maar dat is toch gewoon bijgeloof? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Originally posted by: JaapJe kan ook je donaties stoppen.quote> Hm, ja, maar mijn trein terugbetalen lijkt me logischer, niet? Het mag ook hoor, maar het formulier dat ze me ervoor gingen opsturen is kennelijk vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Tot morgen allemaal. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik geloof er ook niet zo in, die maan, of ie nou vol is of niet, hij staat daar toch maar aan mijn water te trekken. Het enige verschil is of ie zichtbaar is of deels of niet. Wat een veel grotere invloed zou moeten hebben is dan waar ie staat. Die maan is maar rondjes aan het draaien en dus staat elk moment ergens anders, dan zouden we ons de hele tijd maar anders moeten voelen dus en dat klopt ook wel, maar of dat nu van de maan komt. Of dat het gewoon tijd is om naar bed te gaan, wat ik ook van plan was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden