NoNo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen allemaal, Vandaag dag 8 zonder alcohol.... Ik stond vanmorgen wel met een houten kop op en voel me niet echt fit, maar ik voel dat de overtuiging om de juiste keuzes te maken iedere dag sterker wordt! Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ja ik en kappers ....13 jaar geleden me eens laten scheren, me bekkie jah, want kreeg een nekmassage bij en latten knippen meer dan ...of beter zo'n 35 jaar geleden Ja heb eggg verstand ervan as een patatje kapsalon , eigenijk ik sta daar heel maagdelijk in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 o is nie helemaal waar heb vriendin gehad die kapster was , ja dat dan weer wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Miranda & NoNo jullie doen het ver(dikkeme) erggoei zeg, top hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Knippen en scheren, en dat op de vroege ochtend... Diesel is waar hoor, de dames scheren zich meer dan de heren. Althans in huize Madelief wel! Miranda en Pjotr, Jullie gaan Top! Niet te hard rennen Mir! Beetje zuinig zijn op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 NoNo mijn eerste weken ook erg slecht geweest, maar gaat goed komen, ook al geloof je dat niet. Is dan ook erg zwaar, maar heel veel sterkte joh. Doe maar heel veel stomme dingen als ze je afleiden, maar laat het stomste om weer te drinken. Hou je haaks he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nono, zat nog te slapen... Sterkte meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NoNo Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Jullie zijn KANJERS!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Je zal merken dat je inderdaad sterker wordt NoNo. Alle begin is moeilijk zeker als je afscheid moet nemen van de alc. Maar na verloop van tijd merk je zoveel voordelen, en daar moet je het van hebben meis. Dat gaat echt komen hoor. Je bent een kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen lieve mensen, NoNo, je gaat zo goed. Wat er in je hoofd gebeurt, de overtuiging dat dit het pad is voor jou, is essentieel... Je lichaam volgt vanzelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hannah, Moeilijk hoor! Komt het vaker voor? Of was dit een uitzondering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Moeilijk Hannah... Hier thuis zie ik die ogen van mijn 18jarige altijd meteen op mistig gaan als er gesproken moet worden... Mazzel trouwens, dat het niet bij jou was.... Ieeeewwwll! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen gefrummelde, al weer heel wat geschreven was al lekker vroeg op vanwege mijn plannen barstende hoofdpijn en verkouden dus toch maar terug gedoken nu eindelijk op gang komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hannah, wat moeilijk misschien niet teveel aandacht aan besteden maar wel in de gaten houden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 in elk geval nie de les lezen en miss. juist niet erover beginnen, laat em zelf maar komen ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ze proberen alles toch een keer uit... Hopelijk is hij zo ziek geweest, dat hij zich de volgende keer bedenkt? Toch zou ik er op een rustige manier over proberen te praten. Ook al doen ze net of ze niets horen, ze pikken het stiekum toch wel mee. Vooral kalm blijven, althans proberen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen Hannah, Gelukkig heeft hij niet bij jou gekost;) Lastig, misschien kan je, je zoon vragen of hij het slim vind om zoveel te drinken dat hij er beroerd van wordt? Je kan later altijd nog overleg met je ex hebben. Is het al vaker gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Miranda en Pjotr, Uren worden dagen, dagen worden weken, Jullie gaan op weg naar een maand, dag voor dag. Lees voor de lol je berichten ens terug, dan is het ongelofelijk te zien wat er in korte tijd gebeurd is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik duik even mn bad in. Zo nog wat hapjes klaarmaken. Vanaf een uur of 1 ben ik uit de lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik ga afsluiten en vliegen. Maar neem dit forum gelukkig met me mee. Ciao! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goeie reis Gwen zwaai zwaai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Made, badderze Gwen vliegze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Hannah, hij is niet bij jou thuis stom dronken aangekomen dus ik weet niet of je sancties moet gaan opleggen ja het vertrouwen beschaamd, betreft drinken Hannah? denk dat we zelf ook op die leeftijd zijn geweest en dit deden? ik zou misschien wel met hem gaan zitten en de consequenties bespreken van teveel drinken wat dat betreft zit ik misschien in een iets andere positie mijn kinderen hebben ervaren wat het is als een ander teveel drinkt (ik) en ik kan uit ervaring dingen delen met hun maar ook vertellen hoe moeilijk het is om er dan weer vanaf te komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Goedemorgen, Stond ook op met hoofdpijn en de niezerietis, paracetamol en koffie er in en in de running. Meld me weer aan bij het dagpact en voor het gezellig zet ik er emoticons bij, dat staat zo vrolijk. DAGPACT Travel:light: Lytse:present: *Aangepast wegens blinde vlek of zo:huh:* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Bon giorno Gwen. Wens je een fijn verblijf in Italiƫ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden