AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ben niet uitgelogd hoor Lytse zit andere dingen te doen ondertussen op de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Dat volhouden lukt zeker vanavond. Ik heb niks gekocht. Wilde het niet moeilijker maken. Maar het ergste is dat ik me zo labiel voel. Mijn mannetje komt net naar me toe en zegt alleen dat hij het zo goed van me vind. Ben ik gelijk aan het huilen. Lijkt wel of er niets voor nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soni je bent op weg naar een beter leven voor jezelf Gun je lijf de tijd om te herstellen Beslist niet altijd even leuk hoor, helemaal niet zelfs Maar het is het uiteindelijk wel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Goedenavond allemaal voor als je even denkt dat je het niet meer red Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soni, Die emotie's horen erbij. Gaat allemaal over, komt goed schatje. Even door bijten, het word echt beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Hoi Steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soni, Ik zie dat je je aangemeld hebt in mei was je al bezig met je stoppoging? het is me ontgaan denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Jeanne quartre:heart: Miranda ken ik ook nog niet denk ik, welkom bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 @ Soni: zo bekend, die emoties. Laat ze maar komen. Het wordt beter, echt! @ Hallo AR: je was er toch nog. Heb je veel last gehad van de hitte in Frankrijk? @ Ook goedenavond Steunbeer. Heb je een fijne dag gehad? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ha the one and only AR the first:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Mensen ik ga al afhaken. Op Ned. 2 komt de afgebroken uitzending met die mevrouw die migraine kreeg. Ik vond het toen heel interessant. Kijken wat ze verder te vertellen heeft. Welterusten allemaal. Slaap lekker en tot morgen. Ook morgen nemen we de eerste niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 we spreken een lekker woordje europees he Albert? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Lytse nee ik heb geen last gehad van de warmte daar. De warmte is daar anders dan in Nederland Maar wel die week droog gehouden ook qua weer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Jane, Ofcourse Naturellement Turlich Natuurlijk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 He Appie vakantieganger, hoe heb je het gehad op je werkvakantie ? Avond Jane Lytse, lekker dagje hoor, een beetje gerommeld op de computers (wilde niet lukken grrrr) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ha DJ SB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Bien sure, Vandaag pompoenen geoogst op deze mooie herfstdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ze waren al lang rijp maar wilde wachten tot vandaag omdat dat hoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 nog lang geen Halloween jaap maar de soep smaakt al wel nu he zeker op herfstige dagen zoals vd week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Ik vind dat dan weer zonde om er een lampion van te maken, maar zo'n oranje soepje is zeker niet verkeerd. En dan invriezen en bewaren tot koninginnendag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 had ik rijk aan kunnen worden aan dat idee ik woonde aan de oranjeboulevard op 30 april altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 En op andere dagen dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Oke dat was het dan ook gelijk weer voor mij. Morgen drukke dag Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Soni, Ik wil graag nog even benadrukken dat je echt heel veel aan dit forum hebt Breng in, ik bedoel daarmee schrijf wat er speelt en of hoe je je voelt er is meestal wel iemand die reageert Is de nood om aandacht groot schrijf "HELP" Wedden dat het volgende bericht voor jou is? Het is een mensen forum met menselijke trekjes, ideeën, raadgevingen, Haal er uit wat belangrijk is voor je het is jouw leven en gevecht tegen alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 ik wilde ook 1 sept gaan slapen alweer gemiste kans jaartje wachten dus weer maar nu wel dus met boek naar bed slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden