Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Oei Frodo hahaha. 'k Zal rap ne keer gaan kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goed vertaald Jen. Coco, dat zijn nuttige diertjes, gewoon terug buiten zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Brrr 8 centimeter vind ik er toch ook over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Nachtraven, Ik ben schuppens. Ik poets de plaat. Zo voor elk wat wils. Amuseer jullie verder nog (of werk ze Jane) en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 over de limit jen? jij kunt duidelijk beter zoeken dan ik Co vast meer geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 hij is vast op zoek naar een pintje:D fout gegokt dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Nee die ligt al lang lekker in jouw bed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 leuk jen hup Co ff kijken voor je erin stapt:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Heb ik n.a.v. een stukje van jaap over wine-gums die zak naar hier gebracht en zit ik ze hier te (vr)eten:$ de chocola is al op ik ben een regelrechte ramp soms en nu is het soms:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 "Het verhaal doet de ronde dat er ’s nachts spinnen in onze mond zouden kruipen en dat we die per ongeluk zouden inslikken. Het gegeven zou zelfs wetenschappelijk onderzocht zijn door een jaar lang slapende personen te filmen. Waarschijnlijk moeten we alles nuanceren en is slechts een deel van het verhaal correct. De kans dat er werkelijk spinnen in onze mond kruipen is klein. Wel is het mogelijk dat er zeer kleine spinnetjes eieren leggen boven je bed. Als die eieren dan uitkomen, vallen de baby spinnetjes naar beneden en als je dan toevallig met je mond open slaapt, komen ze in de longen terecht. Als je overdag moet hoesten, komen ze er opnieuw uit. Geschat wordt dat elke persoon 1 à 5 spinnen per jaar eet." copyright http://dier-en-natuur.infonu.nl/dieren/20456-dierenweetjes-spinnen.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Spin ze Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Heb je geen webcam Coco? Dan zal ik het in het oog houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Wij houden de boel hier recht Smikkie, maar 'k zal je missen in de nachtploeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: jane4Heb ik n.a.v. een stukje van jaapover wine-gums die zak naar hier gebrachten zit ik ze hier te (vr)eten:$de chocola is al opik ben een regelrechte ramp somsen nu is het soms:Pquote> Ik weet van niets, zou nooit iets over die vieze snoepjesschrijven.Mij een beetje de schuld geven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Is zo Jen, tenminste in mijn ogen wel Maar smaken verschillen en bij mij kwam het toch op de 0.0 van vaB en volgens de reclame nu ook die populaire filmster en mag overdag en als je an ut werk bent dus ik blij want opeens is wat op tv komt waar he he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Na de meeting en als je thuis komt Smikk zijn we opgeheven, het gaat ons de laatste tijd zo goed en zelfs de nieuwkomers. Dus maak je nie druk als je vakantie viert het is goei en met jou ook Het rechte pad is officieel dus we komen elkaar wel weer ergens tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden