Gast Fibo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 (bewerkt) . 21 maart 2015 bewerkt door Fibo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 goede morgen fibo en de rest van de frummels die nog liggen te snurken. eerst maar eens een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Morning Werkse vandaag dan maar weer Fibo en een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Gefeliciteerd voor alle jarige vandaag maak er iets moois van vandaag ook als je niet jarig bent zoefffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Morgen luitjes, Wat gaan vakantie toch altijd snel voorbij he Fibo? Hier nog aan het begin, maar ik weet dat de dagen opeens zomaar voorbij zullen zijn, nog maar even niet aan denken, en gewoon genieten, om te beginnen van mijn bakske koffie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 goeienmorgen allemaal hier ook weer maandag van mijn mag het altijd weekend blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Dan zouden we in het weekend moeten werken, Snoep, en daar ben ik echt te lui voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen, mmmm, altijd weekend? Hoezo???? Alle vakanties alweer voorbij? De tijd vliegt zal ik dan maar zeggen. Fibo, ben je bang dat je te laat komt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 wat denk je Tina Goedemorgen overigen Jaap, Snoep, Tina en Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ben benieuwd wie er vandaag dan van de ingelogden allemaal stiekem jarig zijn en niets willen zeggen en de taart zo alleen oppeuzelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Het zou me wat wezen, een hap virtuele taart. Hoeveel MB zal één puntje wel niet zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Dat gaat per GB. Dus degenen die zijn kilokiller niet haalt is de sigaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 En wordt met terugwerkende kracht gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goedemorgen allemaal, Moet nog goed wakker worden, eerst maar een kop koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Hihi, je bent al lekker op dreef Jaap. Ook goedemorgen Kame.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 De rust keert terug voor jullie. Ik ben er vandoor. Ik zal het rustig aan doen, de week is nog lang. Maar dat stukje taart houden we dus tegoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goede morgen AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Van mij had je mogen blijven hoor Jaap, wordt gelijk weer een stille bedoening hier. maar ja... de plicht roept zeker?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 bolle nog van harte gefeliciteerd:heart:...heb niks terug gelezen geen tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Goeie morgen mensen:sun: Dank je Snoep, en nu ga ik eens eerst even kijken of je al iets geschreven hebt. Kijken of je een heel fijn weekend hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Ikk vind het wel fijn dat de scholen zijn begonnen. Wij zijn alweer 3 weken verder. Het ritme zit erin. De regels zijn weer aangetrokken Ik zal mijn schatje wakker rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Borrie:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2012 Rapport Share Geplaatst 3 september 2012 Oooook goeie morgen Bol en Bor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden