Lytse Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Dag nachtploeg. Ik ga, net als Jane, weer mijn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal. Ik heb het weer droog gehouden en ook morgen nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Anders, Ik zie dat je ingelogd bent. Hopelijk gaat het weer een beetje met je. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ikke ook, Lytse. Morgen wel de nacht in, maar ik trek het niet meer. De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Slaapwel jane en Lytse en de rest van de nachtploeg. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hoi Haddock. Zouden die tegeltjes blijven zitten, denk je? Ik ga slapen ouwe reus. See you. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Welterusten allemaal ouwetjes. Ik geniet nog even van de afterparty hier. Languit op de bank, aflevering van weeds op tv, Stef maffend in zijn mand, het lief veilig bij mij. Meer moet dat niet zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden