Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 september 2012

kameleon

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 137
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede avond,

ik voel me echt pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

waarom?

Wel, ik (wij) doe mijn best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen hier.

Houdt ook in bv niet drinken bv.

En houdt ook in ,voor de kids dan, mee helpen met opruimen...

En dat gaat goed...

ja natuurlijk, is nie makkelijk, ma alleen met twee woeste jongens, maar dat lukt aardig zeg maar.

En toch zijn er dan weer mensen, die zich zelf dan profileren als zijnde de heilige theresa ofzo, die ergens , hier of daar , moeten gaan zeggen dat er hier een man in huis ontbreekt.

Klinkt voor jullie waarschijnlijk volledig belachelijk in de oren, wel voor mij ook...

Schooljaar is nog maar net begonnen en daar gaan we alweer...

Pffffffffffffffffffffffffffffffffff

ik ga emigreren denk ik....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ander weet het altijd beter VM.

Vooral je eigen plan blijven trekken, laat ze maar praten.

Je bent alleen jouw jongens en jezelf verantwoording schuldig, en als jij vind dat het goed gaat, schijt aan een ander hebben.

En vooral de alcohol laten staan, geeft je uiteindelijk een nog veel beter zelfbeeld.

Kom op meis!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In sommige gevallen pakken anti-depressiva de oorzaak aan (chemie in de hersens) i.p.v. de symptomen. Gezien ik zo ongeveer sinds mijn zestiende aan depressies lijd, behoor ik wellicht tot de categorie van mensen met een chronisch probleem die daar baat bij heeft. Ook het feit dat depressie een familiaal probleem is, wijst op een genetische oorzaak.

Afbouwen doe ik nu omdat mijn huidig anti-depressivum bijwerkingen heeft die ik stresserend vind (gewichtstoename). De kans dat ik opnieuw met een ander start is bestaande.

Waarom ik van anti-depressivum veranderde, hoor ik u nu denken.

Wel, toen ik zo'n 10 jaar geleden aan de seroxat zat, was ik in de wolken. Van een niet-functionerend muurbloempje veranderde ik in een zelfzekere vrouw. (Ok, ik overdrijf, maar toch. Mijn toenmalige baas vertelde me op een evaluatiegesprek dat ik erg veranderd was). Na verloop van tijd hielp het niet meer. Sindsdien probeer ik steeds nieuwe pillen uit, met wisselende successen. Tsja, 't is geen exacte wetenschap jammer genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...