haddock Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Go for it, Jessy! Uit de nacht komen op vrijdag of zaterdag is hier 'n heel verschil. Gister rust en kalmte, nu allemaal rumoer. Jongens niet naar school, meissie ook vrij, vriendinnetjes die hier slapen terwijl de slegte van niets weet en de WC deur gewoon niet op slot doet, 't is me allemaal wat. De nu weer wakkere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 En toch vrees ik dat het hier niet meer zo wordt als ooit, alsof dat al niet vanzelfsprekend is. Alles wordt meer verstrooid, iedereen is wel ergens anders, digitaal, dan. Wat 'n voordeel was, wordt 'n nadeel. De netguru Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Tussen het vegen en dweilen door.. (wat komt er veel haar van zo'n klein hondje) Jessy, dit forum is niet alleen voor de droge succesverhalen hoor. Juist niet! Schrijven is blijven, delen is helen, en zo weet ik er nog wel een paar. Dus vertel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Haha Haddock. Dus als ik juist lees vind jij een logeetje op de bril.Wel schrikken ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Nog erger: zij vond mij! De ouwe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goeiemorgen allemaal. Wat een smakelijke onderwerpen snijden jullie hier aan, zo vroeg op de zaterdagmorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 En deze is speciaal voor Vlaamsmeisje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedemiddag allen, Situatie hier onveranderd: nog steeds snotverkouden. Het wordt een mooie dag dus een goed excuus om buiten in de schaduw te zitten. @ Hopeful: van harte gefeliciteerd. Bos bloemen voor jou. Wordt dit je eerste droge verjaardag? :present::present::present::present: @ Jessy: ik sluit me bij de vorige sprekers aan. Wat wil je precies? Stoppen of minderen? Spreek je doel uit en ga ervoor en doe het per dag. Succes! @ Haddock: meteen weer wakker. Oeps! @ Jan: ik mis je steeds als je post. Als eerste kijk ik naar je status en dat zit wel goed vandaag! @ Leny: veel beterschap meis. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ik ga weer aan de dag verder. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Mogge allemaal. Net wakker, wat een ramp. Wilde nog wel het huis op zijn kop zetten met de schoonmaak. Nah ja, komt volgend weekend wel dan, nu gewoon ff alles netjes maken en dan is het ook goed. Veel plezier allemaal vandaag en hou het droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedemiddag. Wat een mooi weer, heerlijk. Hopeful, van harte en een fijne verjaardag gewenst. Gisteravond mijn verjaardag mooi droog doorgebracht:) Er waren niet zoveel mensen maar het was wel een leuke en gezellige avond. Netjes aan de vruchtensap. En zo onderdehand stijf van de paracetamols en advils, mijn god wat een hoofdpijn de hele week. En vanochtend weer.... Zo erg had ik het zelfs met een kater niet. En niemand die wat zei over mijn niet drinken, dus ook daarover heb ik me van te voren weer voor niks druk gemaakt. Vanochtend gestart met heerlijke chocoladetaart. De wijn die over was weggegooid en de volle flessen meegegeven aan latman. Er staat nog 1 rode maar die doneer ik wel aan een liefhebster in mijn kennissenkring. Vind ik toch niet lekker:P Nu een wasje draaien en een beetje internetten. Straks een hartige taart maken en dan op naar de havendagen in Rotterdam. Vanavond vuurwerk en dan naar de "Nacht van de Kaap". Maar goed dat ik niet drink, anders was het risico aanwezig om terug te komen met een tattoo van een draak op mijn rug:D Ook vandaag meld ik me weer aan bij het dagpact: DAGPACT: Albert Lytse Hopeful Marc miranda Travel Een fijne dag en avond allemaal en ga goed lieve mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Het is steeds zo fijn om iemand te mogen feliciteren! Hopeful dat waren weken vol met hoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hopeful gefeliciteerd en ook andere die jarig zijn of wat te vieren hebben. Coco, wat rot joh, tjah iedereen zou zich erop gefocust hebben en een inzakker ervan krijgen. De kunst is juist dan ook fier rechtop te blijven staan en niet terugvallen. Je zou altijd hier nog een winkeltje in slingers enzo kunnen gaan beginnen Haddock was ff ondergedoken, allen kop boven het zand, want ut was koud vannacht;) Lenie heel veel sterkte en hoop snel wat van je te horen, hou je haaks en knap snel op hoor. Nou allemaal een heerlijke dag duzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hopeful, Gefeliciteerd hoor! Had, Ik zag het voor me.... Het is zulk mooi weer dat ik de draad van gisteren, vanavond pas ga lezen hoor! Volgende week heb ik gezellig bezoek!!!!!!!!!:D:D Ik hoop op hetzelfde weer als nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hoi Hannah! Lenie, Ik had het op FB al gezegd, rustig aan meis en beterschap! Hopelijk vond je het niet erg dat ik het op het forum heb gezegd dat je in het ziekenhuis lag? Vanavond ook op een rijtje zetten, wie wat meeneemt en wie er precies komen. Nu de tuin weer in! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 middag pieps.. ben weer thuus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 weer die alvleesklier Hannah. het is chronisch geworden dus het zal gerust nog wel eens gebeuren. maar waarschijnlijk heeft de stress van het inslapen van mijn hond ook mee gespeeld woensdag. maar goed..vele infusen en pillen later ben ik weer thuis.( ook weer pillen mee vanzelf) m'n zoon heeft alles aan kant gemaakt..hoef niets meer te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 jawel...recht zo die gaat!!! verders iedereen bedankt voor alle steun..hartstikke lief! en nu de keuken in om een fatsoenlijke maaltijd te maken..bah het blijft vies dat ziekenhuis eten ..brrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Hoi allemaal, Wat een prachtig weer he. Borretje, Wat geweldig goed, dat je steeds de hulp in roept van de AA. Heb het gevoel, dat je een heel goed inzicht hebt gekregen, wat je nodig hebt om het vol te houden. super van je! Lenie, Wat vervelend voor je. Hopelijk, gaat het nu wat beter met je. Gelukkig, dat je zo,n fijne zoon hebt he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Lenie Wat fijn dat je weer thuis bent, verwen jezelf en laat je verwennen door het zonnetje. Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Goedemiddag trouwens, Weer gauw naar buiten, het is zalig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 gaat lukken hoor.... dank jullie wel. (mocht eigenlijk maandag pas naar huis, maar ik had zoiets van ja daaaagggg ik zit zonder infuus en pillen slikken kan ik thuis ook..dus voila) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 Ga er ook weer uit. even lekker bij LATex in de tuin zitten. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 september 2012 Rapport Share Geplaatst 8 september 2012 toedeloeiiii... fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden