Jaap Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen, Gwen je eerst jaar nuchter. En Snoep, ook al weer 20 maanden. Allebei gefeliciteerd. En voor de vrolijkheid een slinger :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 En nu koffie, en maar wachten op de feestgangers. Zit ik hier met mijn goede gedrag. En volgens mij hoor ik Jan in de kamer hier naast ook wat slingers ophangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen, Gwen, van harte met je 1e jaar in het nuchtere leven. :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) Nou, voor Snoepje natuurlijk ook een slinger, ik denk dat deze het meest van toepassing is. :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ja je hebt gelijk Albertina, Snoepje kan niet zo goed delen. Die moet een eigen eigen slinger. Stom van mij. Eens kijken hoe dit lijkt. Ik denk dat ie rood is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik maak die andere ook wat vrolijker, ander wordt Gwen weer boos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Altijd alles maar op een weegschaaltje leggen, die vrouwen. Daar ben je als man mooi klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 goede morgen frummels. gwen :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: 1 jaar toppie hoor. en snoeperdepoep voor je 20 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goede morgen Tina en Jaap. Slingertijd zo te zien Daar gaan we dan: Gwen, een jaar... hartstikke goed hoor: en Snoep al op de twintig maanden. Hm, blijven we natuurlijk bezig, zeker met Snoep, die gaat absoluut binnen de kortste keren eisen dat we elke week een slinger voor haar ophangen (in de badkamer). Maar oke, daar komtie dan Snoep : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Niet veralgemeniseren hoor Jaar... niet alle vrouwen zijn hetzelfde, net zoals niet alle mannen hetzelfde zijn... Goede morgen overigens Igor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Oeps, zie dat er nog geen koffie is, zal even heel snel gaan zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik had al koffie gemaakt, maar die zal al weer koud zijn. En ik veralgemeniseer graag, dat houdt mijn wereld overzichtelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedemorgen allemaal, Gwen, voor jou een bos:present::present::present::present: eerst maar even een mok koffie:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Snoep nog 4 maanden, dan alweer 2 jaar! Voor jou een orkest:moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Duidelijk een man dus die Jaap met zijn overzichtelijke wereld, hahaha. Ook goedemorgen Kameleon:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Veel anders kan ik er ook niet van maken, en proberen zal ik het ook niet. Dat transgender gedoe is niets voor mij. Accepteren maar. En als jullie er een beetje rekening mee houden komt het allemaal wel goed. Met deze woorden neem ik voor nu afscheid. Maar niet getreurd, jullie zijn nog niet van me af. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Hihi... Jaap, een fijne dag hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:quote> Gwen van harte Snoep van harte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 gwen een jaar... TOPPERT! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Snoepje TWINTIG MAANDEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Bietje slingers geleend van AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Originally posted by: JaapAltijd alles maar op een weegschaaltje leggen, die vrouwen. Daar ben je als manmooi klaar mee.quote> Hahaha, je hebt ervaring!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ook goeiemorgen Jan en AR... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 is de koffie ondertussen klaar???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 miranda :present::present: voor je 1e maand maar vooral omdat je het droog hebt gehouden na ZO'N weekend. knap hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 goeiemorgen frummers, lang geleden dat mn wekker op 7.30 u stond (en ik m ook af liet lopen) gaaaaaap, is er nog koffie nog vers is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden