Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jane4Jaap, exact die 3, daar twijfel ik ook nog tussen,raar he, jaren automatisch PSP en later GL gestemd, maar deze keerblijf ik het erg lastig vinden; eigenlijk maakt niemand echt indruk.Ze kraken elkaar meer af dan dat ze konkrete uitspraken doen.Maar goed, ik mag nog even twijfelen, als goeie Weegschaal zijnde.quote> PSP, dat waren nog eens tijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Je hebt de band binnen Hannah maar gebruik je em ook??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja, slecht voorbeeld he Snoep, Laten we het daar maar even op houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nou ik heb mijn keus gemaakt. Ik ga even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Partij voor de dieren Jaap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Moet kunnen voor een keertje. En dan op de eerste man op de lijst. Vaak heb ik op de eerste vrouw gestemd. Of op iemand die ik kende van iets. Ik zou bijvoorbeeld op Samson kunnen stemmen, die ken ik uit mijn studententijd. Die was bestuur van een klub waar ik ook lid van was. Was toen al een druk baasje. Of Rik Grashof, nummer 6 op de lijst van Groen Links. Die was hier in de stad een hele goede wethouder. Mede dakzij zijn inspanningen woon ik waar ik nu woon. Maar van de partij van de beesten ken ik niemand. Dus dat wordt een beetje gokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zal ook wel even wennen zijn Hannah zo'n band om maar fijn dat je wat minder somber bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hannah? Ik ben bang dat ik helemaal niet weet wat er met je aan de hand is. Ik heb een paar dagen niet alles kunnen lezen, vandaar. En om nu helmaal terug te zoeken, ben ik weer een avond verder.... Wil je mij het nog een keer vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: HannekeHoi Jaap,Geen stemadvies, maar ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd. Al die andere partijen, ik weet het niet.Succes!quote> Ik ga het ook doen we zullen zien hoe groot de onze partij wordt. En dan straks een lekkere vegetarische maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hannah, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nou vooruit, ik beken kleur. Het is de partij voor de senioren geworden. Daar kwam ik op uit, hier in het stemlokaal mocht je darten en de partij waar je pijltje op terecht werd je geacht te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike, je houdt niet van tellen. Maar toch twee . Je hebt het niet cadeau gekregen Dus een bloemetje is gepast bij je twee maanden nuchterheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Thanx Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike, als je niet van tellen houdt, dan maar veel succes gewenst bij het verdere verloop van je proces. Je klinkt wel beter dan een tijdje geleden, kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 De partij van de dieren? Ik dacht dat dat een redelijk marginale partij was; niet dus? 'k Volg de Nederlandse politiek ook niet meer zoals vroeger moet ik toegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 spike ben ik dan genezen? / Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Oh oh, wat zal die eerste lekker zijn. Vast wel. Dus voor mij een pracht reden om het niet uit te proberen. Ben bang dat ik het té lekker zal vinden. En waarom zal ik het uitproberen? Ik blijf lekker zo doorgaan. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Spike, Heel mooi Spike. Ga zo voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goeie avond mensen. Ik blijf het knap vinden Rapi om het bij één of twee te houden. Beer wat fijn dat je zwager ook is opgenomen. Ja ik hoop dat mijn zwager het vol kan houden, hij heeft het al vaker geprobeerd. Het enigste verschil nu is dat hij er over praat en eerlijk toe geeft dat ie alc. verslaafd is. Alleen zei hij dat hij met de kerst wel weer een glaasje wil proberen. Heb hem daar voor gewaarschuwd maar het is verder aan hem. Mijn schoonzus is nog niet zo ver dat ze kan toe geven dat ze teveel drinkt en eigenlijk ook verslaafd is. Lieve Lytse ik heb goed gedacht aan mezelf. Heb niet veel gedaan daar alleen mijn zwager verzorgd en de tuin, ja en een grote pan soep gemaakt. Hoe is het met jou gegaan? Sha. Tinus een renovatie? Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten zeg. Kom maar een paar dagen hier. Hier zijn geen mannen in huis hoor, alleen een kater. En Olle blijft in z'n kooi. Hier lekker gewerkt vandaag, de sfeer is veranderd, er is wat meer vriendelijkheid, tenminste naar mij toe. Ik heb er ook wat van gezegd en het resultaat is dat mensen nu weten dat ik het niet prettig vind als iedereen maar loopt te schelden op elkaar. Zo nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: Hannah1Snoep dat je het weer wilt gaan proberen weten we nu wel.Maar vertel eens wat over die nieuwe Hunk van je.-Hoe kom je eraan .. gevonden-Is ie lief voor je...soms-Hoe ziet hij eruit...lelijk-Komt hij uit een goede familie...zeer rijk-Heeft hij ong dezelfde leeftijd?...80-Heeft hij kinderen...15-piercings of tatoo's....alles-eelt op zijn handen of niet?....nee-zoent hij met ogen dicht of ver open...is altijd donker als ik zoenJa je mag ook zeggen dat me dit allemaal niet aangaat hoor.Ben je er gelijk vanaf.quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: Hannah1Snoep dat je het weer wilt gaan proberen weten we nu wel.Maar vertel eens wat over die nieuwe Hunk van je.-Hoe kom je eraan-Is ie lief voor je-Hoe ziet hij eruit-Komt hij uit een goede familie-Heeft hij ong dezelfde leeftijd?-Heeft hij kinderen-piercings of tatoo's-eelt op zijn handen of niet?-zoent hij met ogen dicht of ver open...Ja je mag ook zeggen dat me dit allemaal niet aangaat hoor.Ben je er gelijk vanaf.quote> Ja Snoepert vertel is even, ik ben ook wel nieuwsgierig :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 lees boven je..steunbeertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: Hannah1Snoep dat je het weer wilt gaan proberen weten we nu wel.Maar vertel eens wat over die nieuwe Hunk van je.-Hoe kom je eraan-Is ie lief voor je-Hoe ziet hij eruit-Komt hij uit een goede familie-Heeft hij ong dezelfde leeftijd?-Heeft hij kinderen-piercings of tatoo's-eelt op zijn handen of niet?-zoent hij met ogen dicht of ver open...Ja je mag ook zeggen dat me dit allemaal niet aangaat hoor.Ben je er gelijk vanaf.quote> Ja Snoep om eens over de brug, wat wil je nu proberen,die nieuwe lover of een wijntje?Ik zou het bij het 1e houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Snoep, valt me van je tegen, wel A zeggen maar op B hoeven we niet te rekenen. Hééééél teleurstellend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 12 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Oh ja, ook altijd een inkoppertje, vroeg mijn pa vroeger altijd aan een nieuw vriendje. "Wat doet je vader?". :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden