Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Lytse, Regen????? Waar? Hier stralend weertje! Zaterdag vast ook! Rapi, Spike, Ik sluit me aan bij de positieve woorden van de anderen. Wat een vechtlust, dus levenslust heb jij! Hier gaat het vwb de trek weer oke! Het is weer uit beeld geraakt. Toch was het een rare en nare gewaarwording. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zon, je straalt helemaal naar hier, Ben super blij voor jullie:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: zonnetjesHij belt net, hij mag naar huis!!!!! We zijn weg,Tot latersssquote> Dat is supergoed nieuws!!!!Wat fijn voor jullie zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nou mijn klomp breekt! Geen enkel commentaar van Ticitive op alle politieke ontboezemingen gelukkig. Prima! @ Gwen: ben jij nu weer thuis of ben je nog aan het bouwvakken? @ Zonnetjes: wat fijn dat je zoon naar huis mag. Geen zonnetjes genoeg hier om jou recht te doen! :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: @ Rapi: doe wat voor jou goed is. Eerlijkheid voor alles, dus ik ben blij dat je gewoon open kaart speelt. Ik vond het op de lange duur te moeilijk om steeds op die drank te letten en merkte een afglijdende schaal. Misschien kan jij het wel. Je zult je nu wel opgelucht voelen. Succes! @ Made: hier helemaal bewolkt. Nu even droog. Het wordt wel lichter. Zaterdag wordt het vast prachtweer en als de temperatuur wat lager is, nemen we gewoon een trui mee. Nu weer aan de slag. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 De stemming zit er hier goed in! Ff stemmen en dan door naar 't werk. De stemmingmaker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik zweef trouwens tot in het hokje, ben erg geneigd m'n zeerover verleden mee te laten wegen. Hou 't zo droog als je wilt, zwevers en niet-zwevers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ouwe piraat. Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Niet zweven Haddock. Gewoon de SP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: LytseOuwe piraat.Heintje.quote> Hahaha, heel goed, Lytse, jouw kwinkslag haalt mij over de streep, ik zweef niet meer!Voor mijn gevoel zijn alle partijen verworden tot "zakendoeners", de partij voor de dieren gaat mij veel te ver als visserman/boeren-vriend, dus toch maar de enige partij die echt ergens voor staat.Sorry Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zal de stembiljetten maar eens gaan zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Haddock, no big deal. Doe wat goed voelt. Zeker de Gristenuni. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: SootheDoe wat goed voelt.quote> Pucies!'t Net is redelijk aanwezig, en lijkt steeds aanweziger te worden.Enige waakzaamheid lijkt me 'n goeie zaak.Groets terug.De allesingatenhoudert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 middag!! vanmorgen samen met een vriend auto gereden...voor het eerst weer sinds 2,5 jaar.( door paniekaanvallen gestopt) het was even spannend maar het ging goed. nog een paar keer oefenen en misschien kan ik dan m'n oude werk weer hervatten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: bolletjeGoeie morgen lieve mensen daar ben ik weer.Hier is alles goed gegaan. Zwager is 14 dagen geleden gestopt met drinken. Een hele goeie prestatie. Veel gepraat over het verslaafd zijn en hopelijk houdt hij het vol.Schoonzus gaat ook minder drinken wat zij lust hem ook stevig. Dit om hem te steunen. Maar wat verandert iemand als hij niet meer drinkt zeg.Het is alleen die zelfmedelijden en het zich laten bedienen dat er nog steeds erg veel is. Zegt nog steeds dat het erg achteruit gaat terwijl ik zie dat er zoveel dingen veranderd zijn, hij loopt veel beter, stelt zich minder aan, en ik kan hem veel beter bereiken dan ooit geweest is. Alleen als hij dat toe geeft kan hij geen aandacht meer vragen voor alles wat hij denkt te mankeren.Maar ik ben dik tevreden dat er nu gepraat kan worden over zijn alc. misbruik.quote> He Bolle,Mijn zwager is vorige week opgenomen, we hebben al jaren geen contact meer met hem vanwege de drank (niet alleen zijn misbruik ook de onze). Vanmiddag gaat mijn man hem bellen, in de kliniek, even zeggen dat we trots op hem zijn en hem heel veel sterkte wensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hee Lenie, wat goed van je! Wat voor werk deed je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Amai Lenie, dat is moedig. Waren de paniekaanvallen alcoholgerelateerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ook wij zijn richting de stembus............................. Ik zweef niet meer, ik weet het zeker. Mijn vader zei het altijd al, dus Paps mag mee vandaag. Al goedkeurend over mijn schouder meekijkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 nee Jen, die kwamen na de mishandelingen van mijn ex. ik was chauffeur op het schoolvervoer en verstandelijk en lichamelijk gehandicapten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hoi Jaap, Geen stemadvies, maar ik heb op de Partij voor de Dieren gestemd. Al die andere partijen, ik weet het niet. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Oei Lenie, gelukkig maar dat het je ex is dan. Wel heel fijn dat je je job nu opnieuw kan uitvoeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 het stembureau : is best een hele goeie dansplaats het meest stabiele van de politiek !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Dat is mooi werk Lenie, mijn man doet dat ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zonnetjes, wat een heerlijk nieuws dat je zoon naar huis mag vandaag!! Borrie, wat apart om je verhaal te mogen doen wat Lytse ook zegt, lijkt me inderdaad een speciale ervaring. Marcel, eerder je wekker zetten? Tante Bol weer back in town Lenie, wat goed van je dat je het autorijden weer hebt opgepikt zou ik eigenlijk ook eens moeten doen maar heb geen zelfvertrouwen in de auto hoewel ik wel netjes rijdt zegt men ik laat me wel door dochterlief rijden en nu op mijn nieuwe fiets kan een auto me eigenlijk al helemaal niets meer schelen Steunbeertje, ik vind het een goeie zet van je man om zijn broer te bellen dat is een beginzet van misschien weer meer contact er zijn genoeg mensen die altijd 'afwachten' tot een ander iets laat horen blij te zien dat er ook nog mensen zijn zoals jullie Ik heb ook gestemd eindelijk dat papiertje gevonden! op de partij voor electrische fietsen lachen joh, je fietst iedereen voorbij vooral de auto's in file daar zwaai ik even vriendelijk naar verder super relax dagje vandaag wederom...niets moet alles mag tot heden bevalt me dat uitermate goed moet ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zaterdag ga ik naar de wallen ja, voor een rondleiding dit vanwege een vrijgezellenparty schijnt heel interessant te zijn denkt mijn dochter ben eigenlijk wel benieuwd collega krijgt daarna een fotoshoot in zo'n pakje (?) volgens mij hebben ze weinig aan maar goed voor haar husband Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nou interessant Sha ook geen idee waarom ik dit nu weer meld gaat jullie eigenlijk ook niets aan time to do something and what...that's the question zoefffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden