albertina Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen luitjes, Ja hoor, we mogen weer met z'n allen naar de stembus. Of het nou groen, geel, oranje, rechts, links of er precies tussenin is, stemt allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goodmorning Albertina, Tja, ......eerst koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen Tina en Jan, Inderdaad Jan eerst koffie en ik nog goed wakker worden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Verkiezingen ja, en ik weet het nog steeds niet. Ik twijfel nog tussen Partij voor de Dieren, Groen Links en PvdA. Het zal wel een latertje worden. Verder een goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik was ergens een draadje gestart over wat de alcoholist het best zou stemmen, maar dat viel nog niet mee om dat uit te zoeken. Echt een doordachte visie op ver- slavingsproblematiek heb ik niet gevonden. Ze komen niet verder dan de alcoholgrens verhogen tot 18 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goede morgen luitjes. Het wordt vast weer een mooie dag. En inderdaad: STEMMEN MENSEN.... Maar eerst een bak koffie. Ik heb heerlijk geslapen, de nieuwe dag kan beginnen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen Spike, Wat dacht je van wilskracht, die heb je anders was je niet zover gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 goede morgen frummels. koffie is nog niet gezet???????? spike een goed idee van je. voorkomen is beter dan genezen. iemand die uit ervaring spreekt komt beter over dan iemand die met het vingertje zwaait. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: spikeik denk ook wel eens over voorlichting geven over verslavingop middelbare scholen bijvoorbeeldquote> Krijgen zo wel op het BO, vraag me af of dat niet te vroeg is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Igor, we hebben het te druk:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen Vonne, De regen klettert hier tegen de ramen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Groep 8 van de basisschool lijkt mij niet te jong. Kan me de tijd nog herinneren dat de kinderen van 12 gewoon op het schoolplein rookten. Bizar eigenlijk... Koffie is trouwens doorgelopen inmiddels luitjes, genoeg voor ... voor... voor iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: spikegoeiemorgen laatkomertjesjaquote> Grapjas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: kameleonGoedemorgen Vonne,De regen klettert hier tegen de ramenquote> Oeps :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Lekker slapen dan nog even Spike. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 goeienmorgen alle geen zin vandaag:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Degene die van plan zijn rechts te gaan stemmen die mogen van mij best thuis blijven hoor. Snoep, dan maak je maar zin, zei mijn moeder altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 kameo als klein kind lebberde ik de borrelglaasjes al leeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 'dan maak je maar zin' zei mijn moeder altijd. ook goedemorgen snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: Yvonne'dan maak je maar zin' zei mijn moeder altijd. ook goedemorgen snoepje quote> nee ook geen zin in..ben vreselijk moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 'moet je zorgen dat je pa wordt' ... ook zo'n uitdrukking van mijn moeder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik heb op de middelbare school ook wel eens voorlichting gehad. En ook met een ex verslaafde En ook wel eens met een ex-gedetineerde. Op zich heel goed, je krijgt een kijkje in een wereld die je niet kent. Meestal. Maar of het helpt? Ik had echt zo iets van zo ben ik niet. En heel lang heb ik nog wel gedacht dat mijn alcoholprobleem niet zo groot was. Maar Spike, als je dat leuk lijkt, of boeiend om jou verhaal aan anderen te vertellen dan zou ik zeker gaan kijken of daar mogelijkheden voor zijn. En dat lijkt me wel. En al pikt er niemand wat van op dan heb je er zelf wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 jaap je bent weer lekker bemoedigend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Nee, nee, ik ben realistisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ja, maar ik zeg ook niet dat het niet moet. Alleen we moeten niet denken dat doordat als wij ons verhaal zouden vertellen er daardoor een probleem wordt opgelost. En ik vond het toen ook best boeiend om die verhalen aan te horen. Die praatjes van de eigen leraren die kende ik zo langzamerhand wel. Ik had ook wel een klas waar een hele negatieve sfeer hing hoor. Tekenen en maatschappijleer dat vonden velen zondevandetijd. Daar had je later toch niets aan. Ik zag dat al anders. Je hoeft niet overal wat voor later aan te hebben. Ik was toen al verlicht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden