Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Sha lief nichtje , je weet dah dat nie mag en ken op bezempie joh :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 mijn bezemsteel vliegt vandaag niet heeft een vrije dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ach Sha. ik ben een type die het altijd graag zelf gedaan heb, met het risico dat alles fout gaat. Eigenlijk kan dat met laminaat leggen niet zo als alles egaal is. Dan is het alleen maar goed meten en leggen. En recht zagen natuurlijk;) Ja Drakie dan moet ik weer zien dat alles terug komt bij jou. Maar er is hier zat te huur hoor, als het persé moet. Moet lukken. Blij dat je ook naar de meeting komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Potverdorie (bedoel een heel andere term) Hannah, je treft het ook echt niet zeg, sterkte meisje en hou vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Da's niet leuk Hannah kan me voorstellen dat je daar niet vrolijker van wordt ik hoop dat ze snel het inzicht gaat krijgen dat niet alles vanzelf gaat dat zij ook zal moeten meewerken ook al vraag jij het gewoon zomaar en niet als het je even niet lukt tja weglopen naar haar vader is dan natuurlijk de makkelijkste keus ook een soort vluchten van de werkelijkheid denk ik maar ze komt nog wel Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Wat bedoel je dan Harr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Als ik dat zeg Sha zijn jullie weer een poosje van me af... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Doe dan maar niet Harry zou ik erg jammer vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Misschien is even afstand nemen juist wel goed Hannah misschien kan ze beter even bij je ex wonen? Kun jij ook op adem en tot rust komen? Nee leuk is het zeker niet, je ziet het liever anders maar voor jullie band misschien wel even beter? Soms kom je dan weer nader tot elkaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: Hannah1Maar dan heeft ze daar weer een trauma vanMijn moeder moet me niet...quote> Ik denk dat je dit anders moet zien Hannahsoms kun je samen niet door 1 deurkarakters die botsen of whateverkan van korte duur zijn of langerdat heeft niets te maken met 'niet houden van' lijkt me dat zij zelf toch ook moet zien dat dit zo niet leuk isdan kan even afstand van elkaar nemen juist alleen maar beter zijnen als zij wil denken dat je haar niet moet...JIJ weet beter maar in dit geval ben jij dan ook wel de verstandigste?als je begrijpt wat ik probeer te zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Moeders vedienen vaak meer dan dat ze krijgen. alleen ervaren kinderen dat pas als ze zelf moeder zijn of op zichzelf wonen Hannah. Heel veel sterkte met deze moeilijke tijd. Ik vind het echt erg voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Daar heb je helemaal gelijk in Bol ik zag het aan mezelf destijds toen pas begreep ik alles wat mijn ouders deden en zeiden pas echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Dubbele post. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Maar het raakt je tot diep in je hart als je kind zegt 'je wil me niet, je wil me weg hebben daarom stuur je me naar papa' dieper kunnen ze je niet raken zo'n opmerking komt bij mij het huis ook niet meer in de laatste keer ongelooflijk uitgevallen hierover tegen mijn kind dat ik zo'n opmerking zo laag en gemeen vond.... geloof dat het wel degelijk aankwam bij hem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen mensen, 'k moet nuchter blijven. Mag geen vast voedsel. En 'k heb best trek in een beschuitje. Zodaad'lijk word 'k opgehaald door m'n begeleidster. Gaan we naar 't ziekenhuis. Voor bloedafname. 'k vrees 't ergste, deze keer. 'k heb constante pijn rechtsonder de ribben. En we weten allemaal welk orgaan daar zit! Geruststellende woorden stel 'k zeer op prijs nu. Ga me nu klaarmaken voor straks. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik bedoel Hannah dat/als je met haar zou gaan zitten en uitleggen dat het zo niet langer kan in huis dat het voor nu beter is als ze een poosje bij haar vader gaat wonen desnoods komt ze 1x in de week wel bij je eten dat dit niets te maken heeft met 'niet houden van' maar juist MET 'houden van haar' om de verstandhouding tussen jullie juist goed te willen houden even om samen een nieuwe verfrissende start te maken? zij voelt zich denk ik ook niet happy als ik je zo lees irriteert zich misschien aan jou, jij daardoor aan haar en voila een cirkeltje even een tijdje de cirkel doorbreken misschien voor beide even het beste om adempauze te nemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Sterkte en succes straks Gunn en ik hoop je met gunstige berichten straks terug te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Verd.. Hannah Wat moet dat een pijn doen, is nog erger dan kiespijn e.d. Zoiets snijd je door hart en ziel. verdikke, wat een hoop ellende. Hoe je staande hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 In ieder geval straks even gedachte op wat anders Hannah, chinezen!! in het restaurant mag ik hopen fijne verjaardag straks bij je moeder en op afstand even een arm om je heen van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ga ik me nu maar eens uit de pyama werken is het net alsof de dag net begint heerlijk.................. doei woei (jaja gepikt van Drakie ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goedemorgen luitjes, net wakker. Hannah, ik vind het erg voor je dat je dochter zich zo misdraagt. Vroeger was ik ook geen lieverdje, zeker waar het de verstandhouding tot mijn moeder betreft. Maar zoals je dochter zich tegenover jou opstelt, dat is te erg voor woorden. Dat verdien je niet, voor de lieve vrede laat je veel over je kant gaan, ook begrijpelijk, een huis met ruzie is ook niet fijn. In het verleden heeft zo toch ook een tijd bij haar vader gewoond? Dan hebben jij en zoon ook weer wat rust en kunnen jullie wat bijkomen. Ik heb natuurlijk makkelijk praten maar het is geen hotel bij jou, komen en gaan wanneer het dochter uitkomt en jou als voetveeg behandelen als het haar niet zint. Echt vrouwtje, ik gun je zoveel beter en meen oprecht dat je ook tijdelijk voor jezelf mag kiezen en dochter kan dan leren dat het niet allemaal zo kan gaan zoals zij dat blieft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hannah, ze weet precies waar ze je mee kan raken. Uitdagen, nog steeds om grenzen vragen. Leuke dingen wil ze met je doen, ze weet waarschijnlijk dat je het zou doen om het gezellig te houden, als je maar een stap kom verzetten. Als ze rustig is kan je dan met haar een gesprek aangaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Tina ik had het niet beter kunnen verwoorden Sluit mij volledig bij je aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Lieverds, ik trek het even niet, de tranen zitten hoog, door al het verdriet wat ik hier lees, geeft niet hoor, blijf schrijven ik log even uit, meld dit even vind het raar om nu zomaar te vertrekken terwijl ik alle tijd heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: ShahireDaar heb je helemaal gelijk in Bolik zag het aan mezelf destijdstoen pas begreep ik alles wat mijn ouders deden en zeiden pas echtquote> Maar was je het dan WEL met ze eens ? over dat wat ze zeiden dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden