VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hmmmmmmmmm, zou ik het doen? Voor een en een dansje met Fro?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeHmmmmmmmmm, zou ik het doen? Voor een en een dansje met Fro??quote> Ik zou het doen Nien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: MadeliefBootje,Je neemt me in het ootje!!Als jij hem op zn danskwaliteiten beoordeel,doe ik dat op zijn zoenkunst!;)quote> VM, voor een dansje en een zoentje ben ik al besproken.Maar misschien een boottochtje of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Nou Nien nou kun je toch geen nee meer zeggen hé? Ga jij maar lekker boten met Frodo en dan pas ik wel op de kids en de hond, goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Wat is voorpret toch leuk! Vandaag de boodschapjes gehaald. Morgen hapjes maken. Mijn huis is op orde! Jaja! Morgen word de tent neergezet. Zaterdag zet ik een bord op de dijk, en een vlag bij de poort. Het is nogal moeilijk te zien hoe je bij het huis moet komen. Nee ik zet er niet op dat het een ADB meeting is hoor! Iemand een idee misschien? Gewoon "meeting"? Met een dikke pijl erbij? Of "meeting Made"? Nou....kom maar door met de ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Mooi bord maken met een plaatje van een madelief (bloem). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: VlaamsmeisjeMooi bord maken met een plaatje van een madelief (bloem).quote> Heeeeeel goed idee!!!!!!!!!! Maar echt handig ben ik niet.Toch ga ik iets proberen.Groot karton heb ik al.Witte blaadjes knippen moet wel lukken...Ja! Ik ga het proberen!Thanx Nien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Nog 2 nachtjes slapen.... Zeg Frodo, wat trek jij eigenlijk aan? Made, heb je geen slingers met vlaggetjes of zo? Ben nu de badges aan het maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Twin sagitarius kom je ook? Pleasssse, ga niet op de knieën hoor. Zou het wel heel erg leuk vinden:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Goh ik had laats een leuke naam, laat me even denken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Weet het weer. Bonte Belevenis, wat vinden jullie ervan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Of een bord " Meeting voor droogkloten";) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hmm, op zich wel goed maar is da niet te BB?? Big Boek enzo?? Niet dat ik dat erg vind hoor ... Maar ik zag eerder een bord voor me met dus een grote Madelief bloem op (zo een beetje flower power achtig) en dan daar rond in dikke zwarte letters iets van, Alfa daisy's Do's and Bonds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Wat is nou weer Big Boek:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Haha! Leuk jullie input! Nou ik kan zegen dat de bloem al geknipt is! En nee ik ga niets erop schrijven. Zo is het volgens mij hardstikke duidelijk toch??? Een dikke pijl eronder en....hoppa! Oh en Travel! De slinger ligt echt klaar hoor! Die gaat over het hek. Fijn trouwens dat jij de badges maakt, ben ik heel blij om! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Graag gedaan Madelief. Liep mezelf helemaal over de kop van de week. Zware stress vanwege een door mij georganiseerd evenement morgen en mijn mobiel kreeg kuren. Nieuwe besteld - twee dagen geen netwerk dus mobiel onbereikbaar. Wat een gedoe maar hij doet het nu gelukkig. Ik heb een sterk hart:D Vanavond al een en ander ingeslagen, heb ook een paar megazakken chips gekocht. Ik gooi voor de zekerheid nog wat frisdrank in de kofferbak zaterdag, beter mee verlegen dan om verlegen denk ik dan maar. Morgenochtend nog "even" een schort en handschoenen halen want die heb ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik heb alvast van hier uit gezien dat het mooi weer wordt! Aandoen? Geen idee.... Uniformen zijn toch o zo handig, moet je nooit nadenken wat je aandoet, zucht ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: TravelIk heb een sterk hart:Dquote> Gelukkig maar!! Oh en ik zal mijn schort ook eens opsnorren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Uhhhh even om alle misverstanden te voorkomen.... Ik doe gewoon kleding aan hoor! Dus ik loop niet alleen in een schortje hier rond te springen....hahahaha!! Ja, wij vrouwen hebben toch altijd een probleem. Wat trek ik aan??? Sorry als ik zeg "wij", misschien zijn er die er geen last van hebben natuurlijk. Maar ik wel hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Hihi, Kame, maakt niet uit joh, wat The Big Boek wel of niet is! As t ma leuk wordt, en da zal t wel ook! Aandoen? Oh , Madelief, ik wist niet dat we iets moesten "aandoen"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Ik zeg altijd, trek aan waar je je prettig in voelt dan is het altijd goed:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Originally posted by: TravelZeg Frodo, wat trek jij eigenlijk aan?quote> Travel, wat vraag je me nu?Made zou een kostuum van parkeerwachter klaarleggen.Maar als ze dat niet heeft kom ik gewoon in weekendkledij.En aangezien ik van de flower power generatie ben(jij iets jonger zekers?)kom ik in flower power generatie klerenzo simpel is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Precies! Ik zie zaterdagochtend wel waar ik zin in heb:) Als het maar ruim zit want met al dat eten .... Heb net ook even gekeken, zaterdag met een beetje bewolking en weinig wind. Gelukkig, dan blijft mijn haar goed zitten hahaha. En de tent waait ook niet weg Made! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 13 september 2012 Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Frodo, heb jij een net voor over je kar? Dat moet hier in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 13 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 september 2012 Made zit te knippen, plakken en kleuren! Dat is lang geleden zeg! Ja het word mooi weer! Maar mocht het koud worden, dan steken we de haard aan hoor! Frodo, je pak ligt gladgestreken klaar hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden