Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Lavendel, Wat denk je van Gronings en gewoon Hollands? Hahaha, dan versta ik het beste nog Vlaams hoor! Trouwens nooit moeite mee gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefLavendel....jij luie....quote> Made, deze zou ik zeker niet aannemen hoor.Zelfs niet voor de afwas. Ik weet niet hoe mijn lieve collega's Bo en Travel erover denken ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1oei! we moeten toch niets actief doen?? quote> We zetten jullie aan het werk, hoor. De ramen van Madelief moeten toch echt schoon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: MadeliefLavendel....jij luie....quote> Made, deze zou ik zeker niet aannemen hoor.Zelfs niet voor de afwas. Ik weet niet hoe mijn lieve collega's Bo en Travel erover denken ... quote> In deze kwestie kan ik niet een geheel objectieve stem uitbrengen;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 oeps, daar gaat mn sollicitatie als afwaster! zal het gras dan afstoffen misschien? echt! doen ze hier in Vlaanderen hoor voor een feestje begint! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hahahaha!! Lavendel, dan ben je wel even bezig hoor! Als je dat doet en ook vlot....dan neem ik je aan!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ok, Lavengel ( ) gaat het gras stofzuigen, dan zal ik, als ik kom he, het daarna glazuren, spriet per spriet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisjedan zal ik, als ik kom he, het daarna glazuren, spriet per spriet...quote> Dat wil ik zien:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Tada, Kameleon en ik hebben over ons hart gestreken, het worden toch geen ramen zemen, iets veel leukers, he Kameleon. Nog maar 19 nachtjes slapen, dan weten jullie het ook. Is zo voorbij hoorB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Made, vrees dat ik niet kom... zou met Tina mee rijden maar die heeft afgemeld. helaas het is zo..x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lenie, Wat jammer!!! Op dit moment weet ik ook niemand die bij jou in de buurt woont en je kan meenemen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Lenie, Ik vind het echt jammer dat je niet mee kunt rijden. En Facebook heb ik ook al niet. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 haha, wat heeft FB er nou mee te maken??... het is gewoon pech hebben en zo is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jazeker Zon, als wij los gaan in het bedenken van iets, nou... dan wordt het wel wat:D Iedereen moet wel goed slapen die 19 nachtjes, kost wat energie;) dat is ook de reden waarom ik mijn bloed laat onderzoeken, moet zelf wel goed bij de les blijven:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Tsjonge! Ik word nieuwsgierig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Okee, okee.. een tipje van de sluier. We hebben wel water nodig, leek ons ook wel iets symbolisch hebben, we hebben met z'n allen zoveel liter verstouwd, we willen je niet op kosten jagen Made, misschien moet iedereen twee liter meenemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Oh Kameleon, je vergeet dat het wel warm water moet zijn:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 O ja, sorry Zon, heb jij een beter idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: DinahGaan we bellen blazen?????quote> :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Originally posted by: kameleonOkee, okee.. een tipje van de sluier.We hebben wel water nodig, leek ons ook wel iets symbolisch hebben, we hebben met z'n allen zoveel liter verstouwd, we willen je niet op kosten jagen Made, misschien moet iedereen twee liter meenemen?quote> Hahahaha! Sorry, ik moest er echt om lachen!Hoe wil je water meenemen dan?Nee joh! Hier is water genoeg gelukkig.Ook warm water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 O ja, sorry Zon, heb jij een beter idee? quote> Misschien moeten we toch nog maar even overleggen Kame, het is ook zo wat als iedereen thermosflessen mee moet nemen:$ (gebruik ik de goede emoticons??) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ga je taarten bakken dan Dinah? Zal eens teruglezen, heb ik vast gemist.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Je hebt gelijk Zon, even overleg is handig. Ik woon nu al zolang in zeeland, en heb hier geleerd zuinig te zijn, ook bij een ander. Trouwens thermosflessen is wel een goed idee, ik dacht eerder aan gebruikte pet flessen met alufolie er om heen. We zien wel even okee? En ja je gebruikt de goede emo's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Jerry cans... of zit ik dan weer in de taal-of niet kundige zone.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2012 Ik snap wat je bedoeld VM:D, 2 of 5 liter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden