kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Emma toch, wat heb jij vreemde humor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Nee, hahahaha, zo bedoel ik het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Weet ik!!!!!!! Zullen we een petitie maken, zo van Jane moet komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Maar het goede nieuws is: ik kan het uiterlijk tot 3 uur maken, dan moeten we ook echt rijden. Is dat leuk of is dat leuk??????? Ja, Jane moet komen hoor, had ik al tegen haar gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Dat is heeel leuk Emma, zelfs meer dan heeel leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Lief!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2012 Ik kan nog geen halve dag weg zijn he! Kom net binnenrollen, terug van mn Pa zn verjaardag. Wat worden er veel plannen gemaakt! Leuk hoor! Bolletje, Neem jij maar lekker sate mee hoor! Opwarmen kan heel goed hier, Ook warmhouden is geen punt. Zonnetjes, Ook jouw soep kan gewoon opgewarmd worden. En over of er teveel eten is, wat over is gaat mee terug toch? Het ligt ook een beetje aan het aantal mensen dat er komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Gedroomd dat ik een hotel runde... Jullie waren er allemaal. De after-party liep over in het ontbijt.. Al met al een gekke droom. Zo zie je maar waar ik mee bezig ben in mijn onderbewuste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: MadeliefDe after-party liep over in het ontbijt..quote> Gekleed in schort en huishoudhandschoenen;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 En met matmuts en crox? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Bootje! Ja dat zou je denken he? Maar nee ik had een heel gek pakje aan! Ga ik hier maar niet uit de doeken doen..... Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Oh Frodo! Zie het nu pas! Haha! Nee, zelfs in mijn dromen niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 En ik zie meer over het hoofd.... Zal wel komen omdat ik ergens anders ben in gedachten. Kwispel, Heel jammer, maar ik begrijp je wel! Inderdaad, ik hoop de volgende keer he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Waar ben je met je gedachten? (alleen als je het wilt vertellen hoor!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Bo, Jawel hoor! Bij de meeting en bij afgelopen middag, ik kreeg onverwacht bezoek en dat ik nog een mail ga beantwoorden, en en en en en..... ....en ik stop vanavond met roken..... aanpassing=aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 31 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2012 Originally posted by: Madelief....en ik stop vanavond met roken.....quote> Echt goed van jeVeel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Madelief, wat lees ik nu: stop je met roken! Prachtig, gezond, geurig, veel geldbesparend en gratis!!! Heel veel succes ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Made, hoe gaat het op je eerste RdB-dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Originally posted by: BoMade, hoe gaat het op je eerste RdB-dag?quote> Op het rokersdraadje zal ik een beetje vertellen hoe het gaat,anders is het zo off-topic, dat was ik ook al aan het doen op de DD.Lief dat je ernaar vraagt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 september 2012 Rapport Share Geplaatst 1 september 2012 Made, Er is nog iemand uit Haarlem die graag mee zou willen rijden. Je hebt voor haar al een oproep gedaan, maar is het wat geworden? Lekker blijven tot 15.00 uur! Hoi! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Lytse, Nee daar heb ik nog geen reacties op gehad! Bij deze nogmaals! Wie o wie komt er uit de buurt van Haarlem, of is er iemand die langs Haarlem naar de meeting komt??? Graag een PBtje naar mij! Ja super dat jullie nog iets langer kunnen blijven he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Ik denk dat het bar gezellig wordt in huize Made. Als ik nu alvast de inpak en mee neem? Hoeven we ons daar geen zorgen meer over te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 2 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Bolletje, Ik hoop het echt! En de zal vast schijnen hoor! Is het niet voor, dan wel achter de wolken. We maken er gewoon een hele leuke dag van! Inmiddels heb ik een mooie partytent kunnen regelen. Geheel gratis en ze helpen nog met opzetten ook! Die zet ik over de zithoek buiten. De flappen kunnen eruit als het mooi weer is. Maar we zitten ook buiten droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Made, Het wordt steeds luxer! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nova Geplaatst 2 september 2012 Rapport Share Geplaatst 2 september 2012 Shahira, Bolletje en natuurlijk Lavendel en Bo; Van Harte:moon:music;music;music;music; verkeerde draadje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden