Spring naar bijdragen

zaterdag 15 september


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 263
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zow, de wekelijkse boodschappen weer gehad.

En dit keer een regelrechte kwelling in het bierpad...

Ben er wel 5 keer doorheen gelopen.

En uiteindelijk, denkend aan hoe ik me lichamelijk en geestelijk voelde bijna 3 weken terug, me losgetrokken van al die stemmetjes in mijn hoofd.

Potverdorie, de eerste keer dat ik het zo moeilijk had sinds ik gestopt ben.

Gelukkig alleen maar thuisgekomen met Sprite en dubbeldrank.

En wat verwennerij als partysnacks, om mezelf straks te feliciteren als het weer rustig is in mijn knar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopie, precies wat je zegt!

Ik heb de afgelopen weken zeer regelmatig zulke heftige

flashbacks gehad van die laatste stuiptrekkingen in

mijn actieve verslaving dat de tranen in mijn

ogen stonden...

En dan vooral die overweldigende dankbaarheid,

dat ik hier tussen de schone was "kleine huis op de prairie"

sta te spelen, met mijn jam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HELP!!!!!! HELP!!!

Ik ben net terug van Madelief en onderweg kwam ik tot de ontdekking dat ik mijn tas heb laten staan!:(:angry::(:angry:

Heeft iemand het telefoonnummer van Madelief of eventueel het mobiele nummer van Diesel of 'eén van de anderen die daar is? PB me dan a.u.b.

Het was heel leuk, maar ik denk dat ik morgen opnieuw een lange rit voor de boeg heb, als deze actie niet lukt! Hoe stom kan je zijn.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jane,

Inderdaad weer even terugschakelen in de relax-stand. Ik heb gekleid. Leuk. Ik had sinds mijn kleuterschooltijd geen klei in mijn handen gehad. Was wel even lastig, want de klei is nog nat en ik had aan alle kanten uitstekende (ja, waar kleg je nu de klemtoon :D) randen. De onderkant toch maar aangepast, want ik kan moeilijk met mijn voorwerp in mijn handen blijven zitten tot het droog is!

Madelief heeft een grote tuin en het was prachtig weer. Lekker allemaal buiten dus.

Er waren veel rokers. Knap van Madelief dat ze niet zwichtte.

Het was zo leuk die koppen achter de icoontjes te zien. Emma en ik hebben het ook reuze gezellig gehad onderweg!

Het was een zeer geslaagde meeting wat mij betreft.

Nu eerst naar bed. Tot later.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo frummers,

Ben weer thuis van de meeting en het was echt super!

Prachtig groot huis, megagrote tuin, heerlijk weer, lieve mensen, zalig eten - kortom geweldig.

We hadden taart, bonbons, gevulde speculaas en allerlei andere zoetigheden, lekkere hapjes, pompoensoep, vissalade, melitzano salade, griekse gehaktballetje (met feta) en tomatensaus, diverse broden en smeerseltjes, diverse kazen en bowl. Ik vergeet vast nog wel wat

Het was allemaal heel erg lekker.

Madelief is een geweldig leuke meid en een hele goede gastvrouw.

Dat vilten is niet echt mijn ding dus ik heb een leeuwin gekleid en - al zeg ik het zelluf - hij is aardig gelukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben weer thuis en ga nog es nagenieten van deze dag. het voelde zo vertrouwd, heel bijzonder dit te ervaren met mensen die je niet kent. er was een overvloed aan heerlijke hapjes, soep, kaasjes, zelfgebakken brood etc. madelief is een gastvrouw eerste klas!!

de weergoden zaten ook enorm mee. op schoenen waarvan de zolen allebei spontaan van mijn schoenen losrukten toch kunnen wandelen naar de sluis. wat een mooie stek.

tis leuk om nu de koppies bij de namen te zien. grappig dat het beeld totaal niet klopt met wat ik dacht te zullen zien. fijn om openlijk te kunnens spreken over mijn alcoholverleden, de blunders, trucs etc. ik heb allemaal vrolijke mensen ontmoet , veel gelachen !!!

ja 't was vandaag een dag om niet te vergeten. volgend jaar hopelijk weer zo'n happening.

dag lieve madeliefgangers bedankt allemaal voor de fijne middag en het heerlijke eten, en madelief voor je gastvrijheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...