will Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ha kame, ben vroeger jaren drummer geweest, dus ritme zit in mijn lijf Niet te veel snoepje he liefje, denk aan je lijntje hoor Ondertussen is mijn vriendin nu definitief bij me ingetrokken, dus de rust komt weder, en het lukt vrij aardig, ....... so far. Beetje voorzichtig toch het eerste jaartje. Teveel meegemaakt om al zeker te zijn, maar we zien wel Dhen ook aanwezig, dju, dat is lang geleden hé. Ben dit jaar nog in de Griekse contreien geweest. Zalig land vind ik nog steeds. Marcel, welkom hier en deel je verdriet. Je staat er niet alleen voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ach lieve Marcel, ik wals er zo overheen terwijl ik je postings wel zie en lees. Absolute teleurstelling en ik leef met je mee. Volgend weekend beter en ga ervoor, ook langer Liefs:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Welterusten mensen. Morgen weer een nieuwe dag. Voor nu of straks welterusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedenavond lieve mensen The day after verliep relaxt nagenietend Bevoorrecht voel ik me om zulke mooie mensen ontmoet te hebben! Zon Fijn dat je zoon goed herstelt van de operatie Marcel Lekker dat de huilpartij opluchtte Zeker omdat het echte nuchtere tranen waren Bij houden van komen zorgen en verdriet Houden van zou ik nooit willen missen De zorgen en het verdriet dus ook niet Originally posted by: gwenHaha, da's vast keimoeilijk. quote> Da's kleimoeilijk;) Travel Leuk dat je zo crea bea bent Jij trouwens ook Dinah en ik heb BzV ook gekeken;) Will Goed dat je een droge dag had Kame Begin jij ook al te duiken;) SB Wat een mooi gedichtje! Ik begrijp dat de volgende meeting een combi wordt van koek en sopie, schaatsen, bubbelbad, massage, podiumacts... Klinkt me als muziek in de oren:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 BOE effe de stilte doorbreken is zo stil hier Johan, veel succes morgen!! Marcel, spijtig dat het bezoek van je dochtertje niet doorging las zonet even je voorsteldraadje door (de 1e) dan weet je weer waarom je AdB wilt worden hè hoop dat je haar snel weer ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Bo is me voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Originally posted by: ShahireBOE quote> Pfiew... schrik me een (vilten)hoedje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Zonnetjes, wat fijn dat het zo voorspoedig verloopt met je zoon zal toch een stukje zorg minder voor je zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 geweldig dat vilt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 AR, gecondoleerd en sterkte. Ik ga zo weer aan de slag. De rust, de rest. De houtstoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Sha! Boe! Ik was even met iets anders bezig ja! Maarruh..... ik ben me een partij moe! Zelfs mijn kaken doen zeer! Komt door het vele praten en lachen. Dat ben ik gewoon niet gewend. Met een big smile loop ik nog steeds rond hoor! Volgend jaar ga ik voor het bubbelbad en de massage. Schaatsen heb ik jaren gedaan, ik had een abonnement op de ijsbaan in Rotterdam. Helaas kan ik dat nu niet meer. Maar he! Ik kan nog wel heel veel andere dingen hoor! Jopie, Klint lekker dat huisje met zwembad en sauna.... Heerlijk om naar uit te kijken. Zo, nu ga ik mijn bed induiken. Slaap lekker allemaal!!! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Wisten jullie trouwens dat er op de wallen dames achter rode maar ook achter blauwe lichten zitten! werd ons gevraagd of wij wisten waarom dat was muggen?? vroeg een collega nou, mocht je als man zijnde niet van een kouwe kermis thuis willen komen moet je dus naar de rode lichtjes gaan achter de blauwe zitten travestieten (tenzij je dat natuurlijk graag wenst) is overigens verplicht dat blauwe licht dan wist ik helemaal niet maar ik kom er natuurlijk ook nooit wel triest om te zien hoeveel ongelooflijk jonge meisjes erachter zitten ze hadden m'n dochter kunnen zijn daar ben ik best wel van geschrokken eigenlijk over het algemeen weinig Nederlandse zo te zien wil iemand nog iets weten over de condomerie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Beter een houtstoker dan een onruststoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Wist ik niet Sha, weer wat geleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Truste Made:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Welterusten voor de gefrummelde die er al inkruipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 doe mij maar een tandenstoker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 of toch maar een schorumstoker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Dag lieve mensen, Ik sluit af voor vandaag, truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Onruststoker reporting! 'k lag er al om 20:00 in. Véél te vroeg natuurlijk. 'k lag maar te woelen en te woelen. Dus er maar weer uit. Jullie lastig vallen met onzinnig triviaal geleuter. Toch ben 'k moe. M'n oma is ook al aan 't tobben met haar gezondheid de laatste maanden. 't lieve mensch is dan ook al een-en-negentig(!). Haar hart wil niet meer mee. Ze krijgt steeds flauwtes. Eerdaags 'piept' ze er stiekem tussenuit, vrezen we. Foei, dat zal toch wel pijnlijk zijn! Haar verhalen 'over vroeger' zal 'k gruw'lijk missen. Net als destijds (1999) met m'n opa. God, wat mocht 'k graag naar hem luist'ren als kind! 'Zeg jongen, heb 'k jou wel eens verteld over...' Nee, opa, daar heeft u 't nog nooit over gehad! Hij had 't al -tig keer verteld, maar dat maakte mij niets uit! Zeer binnenkort waarschijnlijk m'n oma wegbrengen. Ocharme, ze wilde zo graag 'Het Einde' meemaken! Ze is Jehovah's Getuigen, moet je weten. Die verwachten binnenkort God's dag der Wrake. 't spijt me, 'k voel me ineens niet zo goed. 'k houd even op. 't is wat abrupt, maar 'k ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Gunn je hebt onrust, logisch maar je bent het niet. Je geeft duidelijk om je oma, ik ben jaloers dat je haar nog hebt. Koester haar joh en jullie tijd is kostbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goeienavond Jane weg nu?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedenavond allen, Hier nog een nagenietende, doodmoeie meetingbezoeker. Mijn kleibeeldeje is een beetje vervormd, maar staat in de vensterbank uit te harden. Ik weet nog niet of ik het ga schilderen, maar zal het zeker bewaren. @ Gunn, jij bent dus echt van een volgende generatie, want mijn schoonmoeder is 89. Het is trouwens de laatste die we nog hebben. Als ik voor mezelf spreek, dan heb ik een heel rustig gevoel bij de dood van mijn moeder. De laatste jaren kwam ik veel bij haar en alles wat uitgesproken moest worden, was ook uitgesproken. Natuurlijk mis ik haar ongelooflijk, maar ik heb geen gedachten als "had ik nou maar" of "dat had ik haar nog willen vragen". Dat is nu met mijn schoonmoeder hetzelfde. Ik werk aan de losse eindjes en ben er voor haar. Als ze aan het einde van haar leven gekomen is, dan zal ze moeten gaan en ik denk dat ze ook wel wil. Ze wordt moe. Met dat einde der tijden heb ik helemaal niets. Denkt ze wel dat ze in de hemel zal komen? Dan lijkt me dat toch prettig voor haar, als het eenmaal zover is. Sterkte. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 ha Witje ik weg net nu jij komt zeker? dacht het niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 wowww das lang geleden dan Jane:D:D:D Leuk dat je er nog bent. We zijn in goed gezelschap met Gunn (hopelijk schrijf ik t nu goed) Ik zie zelfs druppel ingelogd staan... Die heb ik nog veeeel langer niet dan jou online gezien Jane:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden