Gast Hannah1 Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen allemaal. AR gecondoleerd met je moeder en veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen, Albert, wat een triest bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Albert, gecondoleerd met het verlies van je moeder. Fijn dat Will je strakjes komt halen,om er samen heen te gaan. Sterkte AR... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ik ben niet zo'n vroege vogel, maar dat geschemer is wel magic! Naast het huis staat zo'n cypres met 200 mussen erin, die worden ook wakker... Wat een gekwetter. Hoi Han en Tina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 goede morgen frummels. AR gecondoleerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 even terug gelezen van de meeting. schitterend dat het zo verlopen is. ik was er graag bij geweest, maar helaas........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 ik zal even een grote pot koffie zetten en de croissantjes in de oven gooien. alhoewel de meesten natuurlijk lang in bed blijven liggen en de buik nog rond hebben van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hoi Igor! Zullen we maar een koffietje doen met een beschuitje? Ik heb gisteren bramenjam gemaakt. En, wat is ie goed gelukt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Oh ja Iggie, t'is zondag! Croissantjes dus...yummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 zo dat was drie op een rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 gwen op de croissantjes smaakt die jam ook wel hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Geloof dat de dames met de neus in de bramenjam in slaap zijn gesukkeld? In ieder geval een goedemorgn luitjes. Ik zie dat Igor al een grote pot koffie heeft gezet, thee is inmiddels ook klaar. En ik neem alvast een beshuitje met lekkere jam. AR gecondoleerd met het overlijden van je moeder. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ik las dat de meeting een gigasucces is geworden. Leuk, ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. En iedereen weer heelhuids thuis, zelfs de tas van Lytse al. Jeminee, ik kan me indenken dat je je bril ergens laat liggen, of je sleutels, of je mobieltje.. maar je hele tas? Dat vind ik knap hoor Maar wat heerlijk dat je hem al weer terug hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen allemaal, Jan Pact, gefeliciteerd met je zeventien maanden! Speciaal voor de dames: een wake-up-call door een groep reserve-Frodo's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 AlbertRemmo, gecondoleerd met het verlies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen Fibo, Is de terugreis na Berkel-Enschot gisteren nog een beetje goed verlopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Kan me indenken dat je thuis nog hebt zitten nagenieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 AR gecondoleerd met het overlijden van je moeder heel veel sterkte gewenst komende tijd Goedemorgen gefrummelde leuk Fibo als je met zo'n goed gevoel thuis komt zal zeker nagenieten zijn geweest dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Hierbij het zondagochtendconcert. Het genre is vrijwel hetzelfde als deze van de wake-up-call, maar dan net een tikkeltje anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goedemorgen allemaal AR, gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Goeie morgen lieve mensen, Ap gecondoleerd joh. Dat wordt een moeilijke tijd als je een dierbaar iemand verliest, zeker een ouder. Heel veel sterkte. Zo ik moet zo werken. Heb het even een half uurtje later afgesproken, ben net m'n nest uit. Goh wat heb ik geslapen zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 @Vlaamsmeisje; Leuk dat je gisteren nog getelefoneerd hebt. Ik hoop toch echt dat je er een volgende keer bij kunt zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Ben nog moe van gisteren, spierpijn van het autorijden. Gelukkig hoefde ik maar tot de helft te rijden. Het hele stuk had ik niet gered. Heb het er graag voor over, het was zo 'n leuke dag! Het thuiskomen ook man had een leuke dag gehad Dochter was naar de kermis geweest, dus ook helemaal goed Waren blij dat ik heelhuids terug was:) Met ons drieën nog een gezellige avond Kortom helemaal goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2012 Rapport Share Geplaatst 16 september 2012 Zo, net de hele draad van gisteren gelezen fijn dat alle meetinggangers het zo gezellig hebben gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden