Travel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Lieve mensen - het is de hoogste tijd. Ik ga horizontaal. Wens iedereen een goede nachtrust en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Slaapwel Travel Ik duik er ook in, tot morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 slaap lekker wie nog leest:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Welterusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Welterusten Jane, welterusten forum... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Zie net bij het uitloggen dat Wijfie jarig was. Van harte gefeliciteerd Wijfie, hoop dat je een mooie dag had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wijfie is vandaag jarig Teveel, of morgen zo je wil. Ik hoop dan ook dat ze het morgen lekker viert Dikke proficiat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Weltrusten allen. Jammer, ik kan weer es niet slapen. Beetje eigen schuld ook. Gedoe met een zus wat me achter zit, daar kan ik niet zoveel aan doen. Loop nu alweer achter met studie en daar kan ik natuurlijk wél wat aan doen. Ik blijf het zo moeilijk vinden de juiste prioriteiten te maken/kiezen. Storingen gaan bij mij altijd voor en das vaak niet handig. En dan krijg ik het druk maar ervaar ik meteen ook veel druk. Voel me opgejaagd, had ook een drukke dag vandaag, veel afspraken, geen tijd alles te verwerken. En wie maakt die afspraken? Ja hoor, Bammetje zelluf. En dat houdt me dan weer wakker, dat opgejaagde gevoel. Tja, niet handig. Maar he, ik drink niet, blijf leren en de zon komt gewoon weer op morgen. Ja toch niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wijfie, van harte meid, ik wens je een fijne dag:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 'k Ga nog ff een stukkie schrijven in me mooie schriftje, dat helpt vaak het hoofd weer wat leeg te krijgen. Raar mens ben ik toch, heb cappoesjino gemaakt. Had net zo'n zin in koffie. Dat had ik nou werkelijk nooooit toen ik nog dronk:huh: Maar toen zat ik nu ook niet wakker. Dan had ik nu in coma gelegen en was ik tegen vijven wakker geworden met de smaak van een dood vogeltje in mn muiltje, waanzinnige dorst en trek in gebakken eieren met spek. Die ik vaak niet durfde te bakken omdat mn vriendin dan helemaal pissig zou worden. En omdat ik weer es dronken was geweest én omdat de geur naar boven trok waar zij nog lag te slapen. Oh oh oh, wat een ellende. Nu ben ik ook wakker maar toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik voel me ook opgejaagd Bam. En daar heb je dan ook niks aan dat je dat weet. Het betekent vooral dat ik weinig goede raad te geven heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jij bent goed luisterend oor, hebt veel begrip en nog zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer. Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeel veel aan jou en een andere ook hoor!!!! Jij geeft meer raad dan je van jezelf denkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Sid en Wijfe van Harte!!! en een hele fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wijfie, felicitados! En Bam, kom op met die eieren met spek. De gulzige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hey, PKR, pak de kaarten maar! Maar ik speel niet om geld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Zonder geld is het spel niet leuk hahahhaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Kom me nog even droog afmelden. Dat was toch onderdeel v.d. deal? Maar zie het niet veel meer. Welterusten en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: PKRZonder geld is het spel niet leuk hahahhahaquote> Froeguah heel wat afgepokerd. Echt aan tafel in de kroeg, natuurlijk.Nu al jaren niet meer.Moet weg, drukte, doeoeg, droogstoppels,hou 't zo droog als je wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Is poker een spel dan? Kaarten krijgen en doen alsof je goeie kaarten hebt? Nee joh, kleurenwiezen is een spel: daar dóe je wat met de kaarten die je krijgt. De actieve speelvogel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zo te horen snap jij het pokeren nog niet helemaal goed ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik vat het inderdaad niet echt. Sporadisch speel ik eens, en soms win ik zelfs, maar het levert me in feite geen plezier op. (Aha, er liggen een paar opeenvolgende kaarten, laten we lekker doen alsof we een straat hebben. Jeuj, ze hebben het geloofd! Nee, dan die kerel die miserie speelt op stiekeme wijze met een slag opzadelen. Veel plezanter ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 't was te verwachten. Ik kan voor geen meter slapen! Malend hoofd en m'n buik borrelt ook als een gek. Fijn, afkicken! Nou ja, als 't hier bij blijft kom 'k er genadig van af. Nu ff een kopje kamille thee. Met honing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dat heb ik bijna elke dag voor Gunn, nu ja, die borrelende buik niet. Als je niet kan slapen dan moet je wat anders doen, zei mijn oma altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zal 'k een fietsritje gaan maken? En tegen 't ochtendgloren weer thuis zijn. En dan meteen weer een slaappoging wagen. M'n slaapritme is dan wel door de mangel. Maar ach, dat zal d'eerste dagen toch wel zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik dacht eerder aan zaken à la ne keer Oorlog en Vrede doornemen, maar alla, waarom niet fietsen ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden