Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 @Bolletje, Ik heb nog Diazepam liggen. Dat werkt heel goed, maar 't is wel meteen een paardenmiddel. En voor je 't weet ben 'k dáár weer aan verslaafd. 'k heb net een pot kamille thee gezet. Die ga 'k eerst maar even rustig opdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Bol Hoe is het met jou? En met Puck? Is het nou Puck of Puk;)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Mensen, 'k had daarnet moeite m'n transpiratie-geur te duiden, maar 't lijkt sterk op urine. Dat kan nooit goed zijn, toch?! Sorry dat 'k jullie met m'n onsmaak'lijke lichaam'lijke ongemakken opzadel, maar dit verontrust me toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Pfoe, sliep ik al bijna moest die kleine haar knuffelhontie hebben. Ik dus weer wakker. Ga dus nu aan de Blauw Blauw (ja co die doe ik nog steeds) en voor de nieuwen, ik weet niet meer waar maar er staat ook nog een mooie die jopie ooit schreef, in adem,-dit gaat voorbij, en uit.. in adem en dit gaat voorbij, en uit... mantra... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jopie, je bent een lieverd! 'k weet 't, in 't begin was er vaak wat wrevel tussen ons, maar dat heb 'k al lang niet meer ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dat heeft jopie juist ingeschat. Ik dúrf niet eens op een brommer zitten hahaha. De schrikkepiet. Zo 'k ben gedouched en fris en fruitig ga ik op de bank hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hey Bo, Hier gaat het goed hoor en met Puck ook. Ze is weer z'n best alles waarvan ze denkt dat het bestaat, weg aan het jagen. Het is zo'n dreumes. Maar wel erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gunn, die transpiratielucht is er af te wassen. Water en zeep. Een verotte lever wordt lastiger te repareren en is met een simpel bad zeker niet te verhelpen. Ook andere lichamelijke ongemaken veroorzaakt door overmatig alcoholgebruik kunnen onomkeerbaar zijn. De keuze lijkt me dan niet zo heel moeilijk, ik zou voor een douche kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 'k doe datgene wat m'n opa altijd deed als 'ie onrustig werd. Ijsberen. G'lukkig woon 'k alleen, dus daar heeft niemand verder last van. Behalve moog'lijk de onderburen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gunn probeer nu niet van alles te verzinnen bij wat je voelt. Heb een beetje vertrouwen in je lichaam. En anders ga je naar de dokter en vraag om wat testen. Vit. b. gaan slikken en gezond gaan eten. Dat zweten is als het goed is over een paar dagen weg. Probeer die hypogondrische gedachten te stoppen want daar wordt het alleen nog maar moeilijker van. Ga dadelijk met je angsten aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 mensen, ik ga RH doen. tandjes poetsen...bed opmaken en slapen. tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: bolletjeHet is zo'n dreumes. Maar wel erg lief.quote> Vast zelf denkend dat ze een schofthoogte van een meter heeft;). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jullie hebben gelijk. Ik ben aan 't zeuren. 'k ga mezelf even opfrissen, neem een Diazepammetje en ga naar bed. Dank voor de lieve woorden! Welterusten, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby, sterkte voor jou en je familie, niet in het minst je vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Borretje, gewoon lekker van je af schrijven, hoor, Hannah kan gewoon heel goed zeuren. Laat je niet stangen. en weer weg, droogte, kransgenoten. Zo werken. De loonslaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dat is de PKK Johan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Oeps...in de stoel in slaap gevallen! Niet meer teruggelezen nu, doe ik morgen. Nu de stoel even verruilen voor mn bed. Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Sweet dreams Made:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja Bo en als er ergens gevochten moet worden loopt ze vooraan de stoet, als ze dan ziet dat het eng wordt mag je raden die dan ook weer het eerst vooraan de stoet loopt. Juist ja Puck de heldin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Travel, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik ga afsluiten mensen, tot morgen weer en slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goed hoor Bo, thanks. Net lekker geschilderd en het wordt nog wat ook:) En met jou, beetje bijgekomen of had je geen last van moeheid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Slaapse Bol:lips: Travel Tuurlijk wordt dat wat! Met mij prima, drukke dag Stond zondag wel in de relax-stand Beetje moe maar vooral nagenietend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik ook gisteren Bo, moest nog wel een en ander doen. En vandaag was het echt een leuke dag op kantoor. Das ook wel eens anders... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden