gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Jeetje Snoep. Ik hoop echt dat ze hem vinden... Hebben jij en je dochter rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Snoepje, wat een laffe hond (sorry, anders kan ik hem niet benoemen) als eerste de politie inlichten Dan vooral je buren inlichten, als ze iets horen kunnen ze ingrijpen door politie te bellen en dergelijke. Geef hem vooral geen aanleiding tot handelen voor nu. En nieuwe sloten is geen luxe op dit moment... En ja, op het moment dat iemand het huis verlaat, en zich inschrijft op een ander adres, is ongevraagd binnenkomen huisvredebreuk, daar kan de politie iets mee. Succes meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Jane, feliciteer je dochter met haar 17de en met zo'n energieke moeder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Zorg dan in ieder geval dat hij uitgeschreven wordt op jouw adres. Als dat zo is kan en mag hij ook niet meer binnenkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemorgen Schorum. @Snoepert, je ex is dus een bekende van de politie. Ik zou ze bellen en vragen of ze melding willen maken. Zeg dat je beng bent dat hij jou of je dochter iets aan zal doen. Ze kunnen dat in het systeem zetten, zodra jij 112 belt (al gaat hij alleen maar over) staat de hele politie macht voor de deur. Geeft je misschien een veiliger idee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 mijn ex staat allang niet meer hier in geschreven hij staat nergens in geschreven..zo ontduikt hij alles als ik de politie inlicht en hij komt erachter..dan kan ik gaan verhuizen ik ga me nu stil houden..ben normaal niet bang uit gevallen maar weet wanneer ik me koest moet houden..als ik over zijn streepje je nu gaat ..ja dan barst het bij hem dochter mag hem niet meer binnen laten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 snoep, dat is wel een hele stresserende toestand, puur geterroriseer in België bestaat er zoiets als contactverbod dan legt de rechter op dat iemand niet meer in een bepaalde straal van jou of je huis mag komen ten koste van een straf zeker niet alleen blijven mee zitten zonder gerechtelijke instantie tip van SB is ook waardevol sterkte hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Nou Snoep meiz, succes en jij weet wat je het beste kan doen idd met hem. Nee idd nie binnenlaten en idd evt slot vervangen. Hou je haaks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: lavendel1 Originally posted by: miranda Originally posted by: rosa45Goedenmorgen allemaalDagpact: AR (zet hem op!) Lytse. TravelMarcRosamirandaLavendelJoyquote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Snoep, jij kent hem het beste jij weet het beste hoe je op hem moet reageren volg dat grietje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: snoepjemijn ex staat allang niet meer hier in geschrevenhij staat nergens in geschreven..zo ontduikt hij allesals ik de politie inlicht en hij komt erachter..dan kan ik gaan verhuizenik ga me nu stil houden..ben normaal niet bang uit gevallenmaar weet wanneer ik me koest moet houden..als ik over zijn streepje je nu gaat ..ja dan barst het bij hemdochter mag hem niet meer binnen latenquote> Als hij niet bij jou staat ingeschreven mag hij ook niet binnenkomen, en kan de politie daadwerkelijk optreden.Zwakke zaak dat ze er niets mee doen en smoesjes dat ze er niets mee kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 en nu ga ik ramen lappen zo'n hekel aan dit soort dingen maar ja, als het maar mistig blijft wil je wel eens hè fijn 1x per jaar vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Sha, nichtje ach wat zijn we het weer eens he trouwens heb je het gelezen........Boll is suikertante geworden volgens het UWV Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Marcel, hoe dan ook het is wel de vader van haar kinderen denk niet dat het allemaal zo gemakkelijk ligt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Tante Suikertante???????? Tante Bol joehoeeeeeeeeeeeeee.....nichie loves you! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 We beginnen vandaag aan het vervangen van de omheining van de ruine en de tuinen om de wilde zwijnen buiten te houden. Ze zijn helemaal dol op al het fruit wat onder de bomen ligt.Mogen ze hebben hoor. Maar ze maken alle terrassen stuk. Moet ik weer stenen stapelen... Goede droge dag mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Love you to nichie:heart: Ramen lappen????? Dat hoeft toch allemaal niet meid. Gewoon zeggen dat het glas zo is omdat je geen inkijk wilt hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gwen, succes vandaag dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Da's wel een goeie tante Bol krijg inderdaad al steeds minder zin erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedemiddag lieve mensen, 'k voel me niks lekker en heb verder ook niet veel te melden. 'k blijf wel ingelogd. Misschien over een uurtje weer een berichtje plaatsen. Voorlopig even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Spijt me zeer, het predicaat vader moet je verdienen, dat is geen kwestie van je puddingbuks af laten gaan. Dit is meer een gevalletje van biologische ouder. En het geeft niemand het recht om kinderen/exen te terroriseren. Ik kan er beter over ophouden, humeur zakt tot mijn broekspijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 J sha , je hebt gewoon voor melkglazen ruiten gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Snoepje, heftig hoor! Ik sluit me aan bij alle goede raad hier en wens je veel sterkte. Helaas, heb je zijn gedrag niet in de hand. Weet wel, dat hoe rot ook, het uiteindelijkmaf zal zwakken. Soms is het maar het beste om zelf nergens op te reageren, hoe moeilijk ook! Dan heeft hij ook geen reden om te reageren en zijn woede nog verder op te laten lopen. Een sms haalt toch niks positiefs uit op dit moment. Vandaag ga ik met zoonlief naar de hulpverlening voor zijn blowverslaving. Ik zie er best tegenop, omdat natuurlijk mijn drankmisbruik aan de orde zal,komen. Hij voelt zich alleen en in de steek gelaten en is mijn gelal zo zat! Wat doe je je kind wat aan he en wat ben je ver weg als je dat niet meer ten volle realiseert. Maar gisteren bedacht ik me, hoe ik er ook tegenop zie, probeer het aan te pakken als een nieuwe kans. Een soort wedergeboorte voor hem en mij. Toen ik zwanger was, had ik ook zin in de bevalling. Vond het eng maar ook spannend, een nw. leven! Wist niet wat me te wachten stond, maar achteraf was het een waardevolle ervaring en zo ga ik het gesprek ook maar tegemoet. Ik moet echt die schaamte echt loslaten, die belemmert zo het vragen om hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Marcel, ik snap echt wel wat je bedoeld hoor dat is het niet en ik kan me daar ook heus in vinden wat jij aandraagt, zeker maar ik denk dat er toch veel meer mee speelt dan waar wij misschien nu bij stil staan? wat dacht je van een jong kind dat zou zien als vader door de politie wordt afgevoerd? die leg je dit soort dingen niet even zomaar uit denk ik hoor maar goed, ik bemoei me er verder niet mee ik kan het niet oplossen dat kan alleen Snoep zelf in dit geval als ze maar weet dat ik er voor haar ben dat is voor mij momenteel het belangrijkste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja...ik heb melkglasramen ben er helemaal over uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden