MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Morgen weer een dag Joy! En je weet waarom je het wil.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gaby, sterkte de komende tijd. Wie weet, gaat het nog heel lang goed! Je vader is een actieve man. Slaap goed, vannacht. Neem je rust en tijd voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik meld me droog af. Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik niet. * dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ook ik doe toedeloe zeggen. Nog even wat prutsen aan een website en dan te bed. Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Hoi allemaal, Gaby:heart: sterkte Ik kan even niet de draad volgen (sorry) `s morgens kan ik me even melden, en `s avonds heb ik te doen met familie. Ik wil even zeggen dat ik wat betreft het overlijden van mijn moeder, er wel vrede mee heb. Het zij zo, en het overkomt iedereen een keer. Niet fijn hoor, maar je moet wel accepteren want er is geen weg terug. love ye:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 @ Gestopt: meid wat rot voor je dat je je van binnen zo dood voelt. Toch, als je kijkt naar de situatie waarin je verkeerde toen je je hier voor het eerst meldde, is er nu een wereld van verschil. Je vindt dat inmiddels waarschijnlijk al normaal. Dat volgende stuk komt ook wel. Voor jou hoop ik heel snel. Niets is het waard terug te gaan naar voorheen, dus hou a.u.b. vol en drink niet! Dat wandelen is prima. In mijn depressies hielp me dat tenminste echt. Stug doorgaan, het enige dat erop zit. Sterkte. @ Lidia: ook al is het soms meer uiterlijke schijn, je komt heel sterk over. Laat niet over je lopen hoor. Je commentaar verleden week gaf je niet voor niets! @ Joy: morgen gaan we er weer voor. Probeer de schade vandaag beperkt te houden! @ Gaby: het enige wat je, volgens mij dan, kunt doen is de tijd met je vader zo goed mogelijk gebruiken. Neem ook dit per dag. Het verdriet en de schrik moeten eruit en ja je beleeft het nu nuchter! Dat maakt het niet minder erg, maar je beleeft het tenminste echt. Dat helpt je in de toekomst. Je hebt in ieder geval de kans om eventuele losse eindjes af te werken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 AR, fijn dat je je even meldt. Ik denk aan je hoor. Natuurlijk gaat de familie nu voor. Lukt het nog steeds om het droog te houden? Gelukkig heb je Will en kunnen jullie elkaar steunen. Er is zoveel te regelen en daar staat je hoofd helemaal niet naar. Veel liefs. Ik ga ook maar eens slapen. Morgen hoop ik weer regelmatig te kunnen lezen en reageren. Welterusten en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 avond all, pff lukt nie alles te lezen, sterkte all. Wijffie nog gefeliciteert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ha Draak, Ik zag je op de valreep. Voor jou ook welterusten en groeten aan Zen en de hondjes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Dank je Lytse, jij ook thuis he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 H CoCo gaat ut ? AR sterkte maat, maar zo klink je nu ook, ff noodzakelijk tot al het te regelen achter de rug is. Veel steun aan Wil hoop ik, klauw joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Lytse Ik keek eindelijk eens even op de huidige D&D en zag dat je tegen mij sprak. Bedankt daarvoor en de tijd vliegt, want ik kan dat vorige week niet gezegd hebben, ben voor mijn gevoel hier al veel langer niet geweest. Maar maakt niet uit, denk dat ik wel weet waar je op doelt. Ik heb daar toen echt eerst goed over nagedacht. Anyway, de reden dat ik met het dagpact meedoe is niet zo mooi, want het ging weer helemaal mis. Zondag mijn maatje gebeld, die gelukkig thuis was en een goed gesprek gehad en afgesproken dat ik me vorlopig aan het dagpact zou houden. Heb nu dag 3 achter de rug zonder drank en het voelt al weer veel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ha Johan , ja is wel een ding opzich zeg elke dag zo'n eind fietsen. Goed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Nou ga met nest ook weer opzoeken, miss tot morgen ochtend. Hou je allemaal haaks ondanks alle stenen op je pad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 ach tuurlijk wat mot, dah mot he. pitse ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Én, jawel hoor! Ken weer eens niet maffen. Man, juist nu 'k 't zo hard nodig heb! 'k word er echt hartstikke chagrijnig van. Nou, maar weer even een potje thee zetten. En jullie vervelen. *Ff theewater opzetten* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 Neen maar, niemand meer! 'k zit tegen mezelf aan te kakelen. What else is new?! Okay, iedereen ligt te slapen, zoals 't zou moeten. Ook ik ga weer een poging wagen. Truste! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 19 september 2012 Rapport Share Geplaatst 19 september 2012 leuk dat je reageert. Het is heel belangrijk dat ik het gered heb voelde me immer een loser en nu al 2 dagen niet gedronken kost me strijd maar geeft me een kinderlijk trots gevoel herken je dat? lfs truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden