Spring naar bijdragen

Dinsdag 18 september 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 268
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoi allemaal,

Gaby:heart: sterkte

Ik kan even niet de draad volgen (sorry)

`s morgens kan ik me even melden, en `s avonds heb ik te doen met familie.

Ik wil even zeggen dat ik wat betreft het overlijden van mijn moeder, er wel vrede mee heb.

Het zij zo, en het overkomt iedereen een keer.

Niet fijn hoor, maar je moet wel accepteren want er is geen weg terug.

love ye:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Gestopt: meid wat rot voor je dat je je van binnen zo dood voelt. Toch, als je kijkt naar de situatie waarin je verkeerde toen je je hier voor het eerst meldde, is er nu een wereld van verschil. Je vindt dat inmiddels waarschijnlijk al normaal. Dat volgende stuk komt ook wel. Voor jou hoop ik heel snel. Niets is het waard terug te gaan naar voorheen, dus hou a.u.b. vol en drink niet! Dat wandelen is prima. In mijn depressies hielp me dat tenminste echt. Stug doorgaan, het enige dat erop zit. Sterkte.

@ Lidia: ook al is het soms meer uiterlijke schijn, je komt heel sterk over. Laat niet over je lopen hoor. Je commentaar verleden week gaf je niet voor niets!

@ Joy: morgen gaan we er weer voor. Probeer de schade vandaag beperkt te houden!

@ Gaby: het enige wat je, volgens mij dan, kunt doen is de tijd met je vader zo goed mogelijk gebruiken. Neem ook dit per dag. Het verdriet en de schrik moeten eruit en ja je beleeft het nu nuchter! Dat maakt het niet minder erg, maar je beleeft het tenminste echt. Dat helpt je in de toekomst. Je hebt in ieder geval de kans om eventuele losse eindjes af te werken.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, fijn dat je je even meldt. Ik denk aan je hoor. Natuurlijk gaat de familie nu voor. Lukt het nog steeds om het droog te houden? Gelukkig heb je Will en kunnen jullie elkaar steunen. Er is zoveel te regelen en daar staat je hoofd helemaal niet naar.

Veel liefs.

Ik ga ook maar eens slapen. Morgen hoop ik weer regelmatig te kunnen lezen en reageren.

Welterusten en slaap lekker.

Lytse. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse

Ik keek eindelijk eens even op de huidige D&D en zag dat je tegen mij sprak. Bedankt daarvoor en de tijd vliegt, want ik kan dat vorige week niet gezegd hebben, ben voor mijn gevoel hier al veel langer niet geweest. Maar maakt niet uit, denk dat ik wel weet waar je op doelt. Ik heb daar toen echt eerst goed over nagedacht.

Anyway, de reden dat ik met het dagpact meedoe is niet zo mooi, want het ging weer helemaal mis.

Zondag mijn maatje gebeld, die gelukkig thuis was en een goed gesprek gehad en afgesproken dat ik me vorlopig aan het dagpact zou houden.

Heb nu dag 3 achter de rug zonder drank en het voelt al weer veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...