Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: bolletje Originally posted by: Shahireik ga maar eens douchenals ik niet meer terug kom vandaagben ik door het putje weg gespoeld quote> Dat denk ik niet hoor, ik kom je er eigenhandig weer uitvissen. Dat zou dan een van de weinige keren zijn in m'n leven dat ik werkelijk iets vang met vissen.mensen ik ga boodschappen.quote> Sorry Bol, weer niets gevangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Sha. Truitje goed eten van te voren en zodra je het toch moeilijk krijgt, kijken naar wat voor 'n ellende alc. heeft aangericht in je leven en weten dat je morgen met een gezond gevoel weer opstaat. Weten dat je morgen geen kater hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hai Truitje, welkom ik weet niet in hoeverre jij het natuurlijk moeilijk gaat krijgen je zou kunnen kiezen om maar heel even te gaan? of misschien helemaal niet omdat je net bent gestopt? en anders toch heel goed voor ogen houden waarom je hier bent als je gaat dinken zou je dezelfde ellende weer op je hals halen en morgen heb je spijt! als je niet drinkt sta je morgen weer fris op, geen schaamte over wat je wel of niet zou hebben gezegd, geen vieze smaak in je mond en zo kun je blijven aanvullen..... gewoon morgen hetzelfde nuchtere en frisse Truitje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Tante :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Truitje, je schrijft ergens in je 'wie is wie' dat je het een stomme aangeleerde gewoonte vindt even ter herinnering voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen lieve kanjers! Als eerste toen ik beneden kwam een kaarsje opgestoken voor AR en ook voor Bor. Denk aan jullie! (ook een wierookje trouwens, je weet niet waar het goed voor is toch). Ik heb eindelijk weer eens goed geslapen en gedroomd! Details zal ik besparen, maar de symbolen die naar voren kwamen waren heel duidelijk: haar afknippen, plassen, brood met kaas en dansen. Ik heb de betekenis opgezocht en het staat vooral voor afscheid nemen, ontladen, nw inzicht etc. Dus ik ben er blij mee want het bevestigt mijn gevoel! Vandaag voel ik me energieker dan ik me in tijden kan heugen en durf ik het aan om naar de supermarkt te gaan en "normaal" boodschappen te doen. Voor een mens kan dat zo'n normale handeling zijn, voor mij was dat het de laatste tijd niet. Ik moest na de winkel om wijn te kopen, en oja, laat ik dan ook brood meenemen enzo. En nog meer " normale" dingen, dan valt die wijn niet zo op.... Wat een vermoeiende bezigheid eigenlijk zeg. En wat een kromme gedachtenkronkel ook! Truitje, fijn je te zien en dat je het weer droog hebt gehouden doet me veel deugt! Ik zou in jou geval niet gaan. Je bent nu al zo bezig met, hoe moet ik dat doen? En ook nog zo wankel.... Bescherm jezelf, als je dat kan. Als je eenmaal de besliising hebt genomen niet te gaan, hoef je daarover niet te piekeren en kan je je gedachten gebruiken voor zinvollere dingen. Want de denkmolen draait toch wel door. Voor de jarige, gefelicitaart! Voor de mensen die het meoilijk hebben, veel sterkte en voor wie goed gaat, chapeau en vasthouden! Lfs, Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goede morgen Schorum, Gestopt een hele fijne verjaardag gewenst Bor, heel veel sterkte Laat zien dat je goed bezig bent, want dat ben je Overig schorum Het is bijna weekend !!!! Geniet en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: truitje Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTruitjeSteunbeertjequote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: truitje Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytsequote> TruitjeHannekequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemorgen allen, Eerst even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: Steunbeertje Originally posted by: truitje Originally posted by: AlbertRemmoDAGPACTAlbertLytseTruitjeSteunbeertjeHannekeJoyquote> quote> quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hallo, Even wat hulp nodig. Ik weet niet hoe ik me op de juiste manier bij het dagpact kan aansluiten. Mijn naam sttat nu onder Truitje en niet in het Dagpactrijtje. Wie weet hoe ik dat moet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Oh, ik zie dat het al geregeld is. Begrijp er niets van. Bedankt wie dit gedaan heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hanneke, heb je er al bij gezet. Als je op Quote drukt, zet je onder de laatste naam je eigen en naam en dan verzenden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Allereerst wil ik AR vandaag veel sterkte wensen. In gedachten bij je. @ Gestopt: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dit komend jaar zal er weer heel anders uit gaan zien dan het afgelopen jaar. Heb vertrouwen! @ Leann: je gaat goed! Voor mij vandaag 4 maanden! Voor alle jubilea: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: een grote bos bloemen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 maar wel voor de *quote>* dan zit je altijd goed Hanneke En anders zet je je zelf er gewoon tussen ** quote afsluit teken zie je dus niet hier hahaha iets met [ en een Q en een / en een ] :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: JaapBor, sterkte vandaag. En wat er ook gezegd wordt, de waarheid is altijd toch net even anders.Voor Bor: bij deze uitspraak van Jaap sluit ik me aan. Veel sterkte vandaag. Ik denk aan je.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoe kan ik mijn buurman nou vergeten. Appie: heel veel sterkte vandaag en in de komende dagen. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. Stay strong............. Voor jou Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bedankt Joy! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ook jij bedankt Steunbeertje. Hoop dat het volgende keer lukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lytse, 4 maanden! Super, super zeg! Bewondering voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ja Lytse jij ook al weer maanden droog knap hoor en gefeliciteerd natuurlijk hoor pff weer gelukt, mis er een winkeltje in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 winkeltje in die slingers dan he..........Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Albert, Alle sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borrie, Alle sterkte toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden