LadyN Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 @ Gwen, dat vind ik mooi! Het is geven en nemen inderdaad... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 hoi hoi...niks terug gelezen, heb ik geen tijd voor haha ik ben druk druk druk... nu even een thee pauze.. en hopsa de keuken weer in. een vleessalade maken ...de zoon van mijn vriendin is jarig en ik wil dat meenemen vanaaf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Joy het is niet verwonderlijk dat emoties de overhand krijgen. Over het algemeen zijn emoties bij mensen met een verslaving nauwelijks ontwikkeld dus ook moeilijk te benoemen als ze in alle hevigheid op iemand af komen omdat de dempende werking van alcohol is uitgeschakeld. Ik herken dat wel, althans bij mijzelf. Emoties zijn er altijd geweest, maar niet altijd toe gestaan, mochten er niet zijn en dan kan het zomaar gebeuren dat je om bepaalde redenen kiest voor een leven zonder emoties en dan is de ontkenning een feit. De afhankelijkheid neemt het over. Hier Joyce, mag je wel emoties laten zien, ze zijn van jou, horen bij jou Eenmaal geaccepteerd en mee leren omgaan maakt dat een mens compleet. Terugkijkend naar mijzelf een prachtig proces wat me nu in staat stelt mijzelf te mogen zijn. Niet meer drinken is een voorwaarde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Ik stop ermee, kan me moeilijk concentreren. Even op de bank wil wel eens helpen. Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Heeft het zo moeten zijn, Apple. Nu ben je hier. Nuchter! Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik zonodig echt moet drinken, ik dat hier kom vertellen. Dan mag ik daarna alsnog die fles openrukken. Maar dat hoeft dan ws niet meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Apple niet in cirkeltjes blijven rond draaien. Maar oude patronen doorbreken. Patronen die vroeger beklonken werden met een wijntje onder het mom van gezelligheid, maar nu overwonnen moeten worden zonder drank. Ik was niet een man van contacten zoeken maar ben in perioden van zucht naar drank gaan schrijven. Het heeft me echt geholpen. Weg ben ik, dagdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Lenie, you, kitchen goddess! Zoon van vriendin heeft maar mazzel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Powernapje, Rudy! Ik ga een RH doen, met een kat! Ze is niet eens van mij, maar wandelt kilometers met me mee! Trouwens, Jen, als je dit leest, dank je wel voor je Neil Young vanochtend! Made my day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 haha thanx Gwen... ben weer weg... avond eten moet ook gemaakt worden... wilde alleen even melden dat ik nog leef haha ( voor Nancy, die maakt zich druk) toedeloei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Gwen, Ik heb ook een katje waar je RH mee kunt doen! Geniet ervan, hier is het de hele dag al mooi weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 echt niet...as we speak hoost het hier..grmpf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 en nu schijnt de zon weer...erg afwisselend...nou ik ben weg...uitje lenen bij de buuf daaaaggg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Hey gelukkige Bor. Ik ben niet vrij van pijn in de kop. Lastig is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nessie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Heb ik eindelijk de moed gevonden om de muziek weer aan te doen weer, muziek te luisteren,komt het nummer van Peter Maffay, voorbij DU..... Hopla de waterlanders en ipv het kopje thee wat ik heb staan de neiging om een wijntje te pakken Afgelopen waren al knap lastig omdat met een omweg dingen naar me toe komen van ex..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Hier ook nog wat klusjes doen. Broek verstellen van dochter..... Want je Ma is daar handig in.... Rendang staat nog steeds te pruttelen, straks sambal goreng maken en rijst weken. Laterrrr! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 RH???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 ja ...hihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Rondje Hondje Rudy...haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Originally posted by: RudyEmoties zijn er altijd geweest, maar niet altijd toe gestaan, mochten er niet zijn en dan kan het zomaar gebeuren dat je om bepaalde redenen kiest voor een leven zonder emoties en dan is de ontkenning een feit.quote> Mijn emoties zijn idd diep begraven. Ik weet dat ik ze heb, ben een gevoelsmens, maar is door alc flink afgezwakt. Maar...... Heb het gered! Als een gek door de winkel gesjeesd, verstand op nul. Bij de kassa nog ff, zal ik toch, snel weer verbannen die gedachte! Heb het gevoel nu alsof ik de marathon heb gelopen! Rare is het wel dat zelfs ergens dankbaar ben. Want hoe moeilijk dit ook was, het is een teken dat ik weer begin te voelen. Dat er weer wat gaat stromen van binnen. Zowel positief als negatief! Maar ik voel!!! En kon lichaam en geest weer even samen brengen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Joy... you go girl! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Originally posted by: Hannah1Oh wat eten jullie weer lekker,en dan gaat delen is helen niet op hé.quote> Kom maar door hoor!Ik heb toch altijd teveel! En zo niet, dan delen we. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Oooooh Madeleif, rendang en sambal goreng, maak me gek zeg. Vind ik heerlijke en hoe langer het op staat hoe lekkerder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Originally posted by: Hannah1Oh wat eten jullie weer lekker,en dan gaat delen is helen niet op hé.quote> ik deel altijd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Goede avond, zoals Ma een slaatje maakt, maakt niemand em Han! Same here! Verder nog niet echt veel gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Travel Apple Joy Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden