kameleon Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 heb een ontstoken oog, oftewel een "strontje" is erg pijnlijk. Hoop dat het niet te lang gaat duren, kan niet eens meer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Succes Gwenn, vind dat je aan zelfkastijding doet, met al die drinkers om je heen. Ik zou dat niet kunnen en zeker niet willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Er was eens een meisje uit haren, die wilde opvallend verjaren. Ze plaatste een linkje maar miste 1 vinkje. Nu zit heel haren op de blaren. Grthnx uit (slag)haren pff om zo een pret park te beginnen , tjah burgervader had toch wat beter erop in moeten spelen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Dat schud je maar mooi uit je mouw Draak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 O wat fijn te horen Drakie. Wat verlegen? Daar hadden die twee die we van de week hadden helemaal geen last van. Waren ontzettend nieuwsgierig. Maar wat fijn dat het goed gaat met hem en dat ie niet meer omvalt. Weet jij wat dat nou is geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Vandaag is het nationale burendag. Dus doe allemaal maar lekker aardig tegen je buren. Onze straat heeft dit jaar een simpele doch hopelijk gezellige burenborrel. Auto's van de weg en de straat is van ons. Nou heb ik beloofd wat te kokkerellen, dus daarvoor ga ik zo maar eens boodschapjes doen en lekker rustig de keuken bevuilen. En er is nieuwe senseo, dus ik kan weer snel een slap bakkie maken, mocht ik daar zin in hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Regen en zonneschijn tegelijk hier. Rustig ochtendje vergeleken bij vorige week! Toen was ik aan het redderen en regelen, in afwachting van medefrummers! En wat geniet ik nog steeds na als ik aan de meeting denk. Nu even bijlezen en dan duik ik mn bad in. Tot zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Goodmorning gefrummelde ik kwam net als Hannah ook al bijna dansend mijn kribje uit verder alles wel hier en anders maar niet hè dan maar nemen zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Oh, ja ik ga me natuurlijk niet laten verleiden tot het drinken van een fles bier of een glas wijn. Ook al is het een borrel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 AR, ik las je posting blijdschap en verdriet in èèn hoe wonderlijk kan het soms lopen ik hoop dat de contacten nu aanblijven in welke vorm dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Zo, zo, dansen in de ochtend. Ik doe het je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Burendag...secretaressedag.... Ik wil Sha dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 En ik wil weer een forum-dag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Dat is wel mooi te lezen te lezen inderdaad Van zowel Albert als Bor, dat je uit een moeilijke, vervelende en, of verdrietige gebeurtenis iets kan halen dat positief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Sha dag is al bijna elke dag. Daar zorg je zelf wel voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Madelief niet zeuren, die heb je net gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Nou Fibo..... ik hou alles van jou bij hoor lengte, gewicht en noem maar op kan ik misschien ooit nog tegen je gebruiken ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Jaap, you so right!! Zorg ik zelf wel voor ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Zo ik mijn dosis moed weer binnen om de dag droog te komen, hoe snel kan het gaan? Ik wens iedereen een mooie dag. Hij is immers al begonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Jaap, jij ook een fijne dag0 en veel plezier vandaag met je buren de dametjes ook uitgenodigd? je weet maar nooit of dat ooit nog ergens goed voor kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Daarom Fibo...helemaal mijn typ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Ja, ja die zijn ook uitgenodigd. We maken geen onderscheid hier. Ben benieuwd of ze komen. In ieder geval is het al om 20:00 uur afgelopen, dus klagen over de herrie zal er niet in zitten. Hoewel vorig jaar was de nazit in de tuin bij ons met kampvuur. Dat kan niet meer. Of toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Fibo, helemaal mee eens, ik hoop ook niet dat ik helemaal nageplozen wordt. Zo, ik ga ook in de benen, boodschappen enz enz. Nog 5 nachtjes slapen en 2 dagen werken dan hebben we 10 dagen Sha en Tina dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 september 2012 Rapport Share Geplaatst 22 september 2012 Jij bent toch 1.85 en 75 kilo Tina??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden