lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 rust en slaap wel Apple Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Maar dit is wie ik ben, wel eerlijk. Verkloot mijn leven, wat levert eerlijkheid dan op hè? Sorry ik geloof dat ik even met mezelf op de loop ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Avond lieve mensen. Co, kan dat wat zachter! Dat gedruis van feest enzo. Ik hoor het tot aan hier. Vandaag was de grote grof vuil collectie, een keer per maand in het durp. Het is weer gelukt, na een dag zeulen zit ik weer met meer zooi , dan vanochtend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Originally posted by: jane4Soms AR komt er uit een gespleten rots een pracht van een kern tevoorschijn,die zonder dat splijten nooit voor de mensheid zichtbaar zou zijn.Ik zie jou altijd al als een ruwe bolster blanke ziel,en wie weet gaat de wereld jouw kostbare kern nu ook te zien krijgen.quote> Betwijfel ik Jane, ben een binnenvetter.En als mensen mijn kern zien, ben ik gebroken en dat wil ik koste wat het kost voorkomen.Ik heb al teveel opgespaart, als je begrijpt wat ik bedoel.Dank je je bent me dierbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Coco gefeliciteerd zie dat je jarig bent verder heb ik de draad niet gelezen dus als er meer een slinger of verdienen (vast wel) moeten jullie die er maar even bijdenken merk dat ik niet zo snel ben dus momentje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Albert, ik heb je een paar keer zien struikelen, altijd weer op zien staan en in je postings puur en wijs zien worden in dat eerste jaar schreef je meer over je omstandigheden nu meer over jezelf ik ervaar dat als die edelsteen die gepolijst wordt en straks gaat schitteren. En zolang jij jezelf niet ziet zoals de anderen wel heb je hier niks aan. Maar ja zo ben ik, ik kan mijn mond niet houden. Als jij alleen bent zoals je jezelf nu ziet, wat denk je dat W nog in je ziet, dan zou je haar niet zo liefhebben en respecteren, want ze valt toevallig nog steeds op jou. Ik denk dat zij ook een goeie juwelier zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 ha Sha lekker langzaam dan maar genieten wij ook wat langer. hoe ist meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Dank je Qwen En Qwen:D Ik heb ooit een boekenkast gekocht, en ik lees niet eens boeken;) Het was een hoek opstelling, maar een dusdanige hoek dat twee ingebouwde kasten er achter verscholen zaten, ( handig? neeuuhh ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 He Sha! goh las het een paar blz terug.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Jouw kern is niet gebroken Albert de verpakking is misschien beschadigd maar de inhoud is ongerept. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 en trouwens goeie avond allemaal ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Shahire:heart: Ik had het nog gelezen, vervelend hoor, voor Tina :heart:ook natuurlijk. Maar je kunt er niks aan doen hè, het overkomt je. Veel liefs en beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ik weet niet of ik ergens tussen val maar toch maar even een klein stukje van mij Vandaag zou ik met Tina naar Turkije vertrekken om maar even een lang verhaal kort te maken het was afgelopen zondag al kielekiele of het door zou gaan dit omdat ik vorige week een ongeluk met de fiets heb gehad en het de vraag was of ik toch niet iets aan mijn heup had gebroken dit bleek goddank niet zo en we zouden gaan dinsdagavond kreeg ik heftige buikpijn zelfs zo erg dat ik 's nachts ben opgenomen ik bleek een eierstok te hebben die 2x om zijn as was gedraaid (vergelijkbaar met een infarct alleen dan aan je eierstok) hoezo pijn.....wens je je ergste vijand niet!! in ieder geval ben ik gistermiddag geopereerd en is het eruit gehaald vanmorgen thuis gekomen en nu herstellende onze vakantie die afgelopen nacht zou aanvangen hebben we moeten afzeggen dus zodoende dat we nog hier zitten nou ja, ik nog half liggend dus zo zit het en ben ik even weinig hier omdat ik weet dat Albertina privacy hoog in het vaandel heeft zitten schrijf ik het gebeuren even zelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Hoe ik me nu voel: alsof ik een soort bevalling heb gehad met nu naweeen verder goed aangezien ik die heftige ondraagzame pijnen niet meer heb nu rust, niet tillen en dat soort ongein alleen de rollator en booster ontbreken nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 AR, je wilt niet weten wat een onzinnige troep ik weer naar mijn hol gesleept heb. Een wieg???mandflessen(veel) en heel veel zwaar verroest gereedschap. En de rest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Sha, wat een pijn moet je gehad hebben. Beterschap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Jane Ik weet en voel je goede bedoelingen, daar dank ik je voor. Ik moet niet in een gat vallen want dat wil ik niet. Alles wat er tot nu toe gebeurt is, zit in mij. Wat dat betreft ben ik geen open boek hoor. Je krijgt alleen maar mee vanaf dat ik me aanmeldde op het forum. Ja soms schemer ik iets door uit mijn verleden omdat ik er misschien een ander mee kan helpen. En dat is dan ook mijn doel, een ander helpen, en niet mezelf bloot geven (al zit ik daar ook niet mee maar dan bedoel ik écht bloot hè) Grapje moet kunnen toch? Liefs Appie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
krekel Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 hebben ze gezegd hoeveel tijd dat kost om weer een beetje mobiel te worden wat een bizarre vakantie joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 goh Shahire, Dat lijkt me verschrikkelijk! Beterschap gewenst, doe het rustig aan maar je zult wel niet anders kunnen denk ik zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Appie Happie:P en toch ben ik eigenwijs, ha ha ik zie ik zie wat jij niet ziet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 bevalling zonder beloning nog ik hoop dat die nog komt Sha sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Sha, het gebeurde voor je vertrek! Je moet er toch niet aan denken dat je in het vliegtuig zat, of op je bestemming aangekomen was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 een fonkelende diamant? een witte kristal een prachtige amethist? zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Nancy, hoe ging je voordracht? Goed dat je je onrust daarover hier meldde. Ik stel dat soort presentaties nog steeds uit, omdat ik me onzeker voel. Maar misschien moet ik het gewoon doen! Net als autorijden. Heb ik ook jaren niet meer gedurfd. Nu weer wel. Met heel veel huilbuien en zweethandjes. Maar ik doe het weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 nog even lekker lezen spannend boek, bijna uit welterusten vast voor straks:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden