Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Morgen bolletje en iedereen hier aan het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ha Boll en andere. Nee Igor, het is een opvang fretje. Bij hen is het een moeilijke/zware operatie (bijna micro chirugie) mag nix mis gaan. Ook niet veel DA sen doen dit, of kunnen dit goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Als jij de voorbereiding doet Esperanza zijn we er zeker he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 esp heb je de bloemen in het zicht staan??? kijk er goed naar en denk er een briefje bij. bedankt dat je nuchter ons feestje mee viert. puck ze willen nog een likje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: kameleonGoedemorgen lieve mensen,:light:Door je te ont-doen van al je moeten, ont-moet je jezelf.:light:Ik wens jullie een fijn weekend!quote> Wat een waarheid Kame!Mooi begin van de dag.Een hele goedemorgen lieve mensen!Draak,Zul je goed voor mn naamgenoot zorgen? Es,Precies zoals gezegd, een nuchtere moeder,een mooier cadeau kun je ze niet geven.Lekker bakkie Igor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Och Drakie toch. Ja ze zijn al niet al te groot hé? Gisteren nog een operatie gezien van een tamme muis. Het een levensgroot gezwel op de borstkast. Dat inderdaad priegelwerk. Hoe laat moet ze geholpen worden? Hoe is het met vrouwlief? Igie gulp slik. Zo voor die twee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 diesel waar het hart van vol is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 euhhh bollie hoe deden ze dat met de narcose dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Es. ga je weer mee doen met het weekpact? Morgen Apple. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Bolletje ???????? Heb ik mij daar dan ooit aan gewaagd ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PKR Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: bolletjeEs. ga je weer mee doen met het weekpact?Morgen Apple.quote> Wat is weekpact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Allez, weer even weg. Een, hopelijk lekkere, pot soep maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 ik ga even de deur uit. esp ik ben benieuwd morgenvroeg naar de reactie's van de feestgangers. hoe trots ze zullen zijn....... (kijk vrienden dit is mijn moeder, mooi mensje he ) zet 'm op, ik heb vertrouwen in jou dat je er een super dag van maakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Madelief, Heb hem maar weer ter hand genomen, Ben voor de zoveelste keer in mij eigen valkuil gekukeld. Eerst even dit en dat, en dan nog even zus en zo. En jawel voor het gemak even voorbij gaan aan het feit dat ik nog in een burn out zit, een BO die ik opgebouwd heb in vier jaar, wat verwachtte ik, dat die voorbij zou zijn na een klein jaartje. Moet dus terug een pas op de plaats gaan doen. Gelukkig ben ik niet aan het drinken geslagen, hoewel de trek gisteren erg groot was, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ja alles in het heel klein Igie. Het beesje lag aan zo'n toeter en bleef daardoor onder zijl. Kwam wel heel slecht uit de narcose maar heeft het toch gered. Gelukkig maar want hij was van een klein kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: EsperanzaBolletje ????????Heb ik mij daar dan ooit aan gewaagd ?quote> Weet ik niet maar dan wordt het hoog tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 PKR. dat is het zelfde als een dagpact maar dan voor een week. Het staat tussen de hele rij van dagdraden. Morgen wordt het weer opnieuw aangevuld. Misschien wil je mee doen? Heb je trouwens al ooit met het dagpact meegedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Kame, Goed dat je het droog hebt gehouden. Ja, we willen alles veel te snel. Doe het rustig aan meis, dan breekt het lijntje niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Igor, het feest is pas binnen een paar weken maar, elke nuchtere dag is een feest. Ik ben gelukkig als ik 's avonds doodmoe in mijn beddeke kruip. Waarom steeds weer in de fout gaan ? Het is ECHT fijn nuchter te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goedemorgen iedereen. Een fijne, droge dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Esperanza, Handig is ook ervoor te zorgen dat er steeds drinken voor het grijpen staat wat je lekker vind (alcoholvrij). En daar mag je veeeeeeel van hebben. Als je in de keuken bezig bent bijvoorbeeld steeds zo'n fles of pak op het aanrecht in het zicht. Ik noem fles omdat Rivella zo'n drankje voor mij zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Goedemorgen, hier komt het zonnetje al piepen, wel frisjes maar het ziet er mooi uit. Allemaal bedankt voor de lieve PB berichtjes omtrent de vakantie die niet door kon gaan. ER komt vast een tweede kans, eerst moet Sha maar eens goed opknappen. Da's nu even prioriteit. Dan zien we verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Originally posted by: EsperanzaIgor, het feest is pas binnen een paar weken maar,quote> Es,Maar ik begreep eruit dat je de drank nu al in huis had?Als het pas over een paar weken is, is dat dan niet aan de vroege kant?Misschien begrijp ik het niet helemaal, het is nog vroeg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Ik zal je raad trachten op te volgen Tatum, bedankt. Hey Suiker, lang geleden hé..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 september 2012 Rapport Share Geplaatst 29 september 2012 Mogge allen. Zonnetje laat hier nog even op zich wachten, regen, regen en nog eens regen. Tatum, welkom trug. Mooi stukje had je gister geschreven. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden