AlbertRemmo Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Hoi allemaal, Druk was het vandaag, maar dat geeft niet, geen tijd om na te denken ook;) Voor ieder een vooral voor wie het nodig heeft. Voor de mijlpalen een A3, heb je het voor elkaar? 10 dagen? (ik las het vanmorgen nog) TOP voor je, het ergste heb je gehad denk ikzelf. Maar let nu donders goed op. Op jezelf hoe je er uit gaat zien (veel frisser) En op die drankduivel, die je vele malen in de val probeert te lokken. Wees heel sterk:heart: Bedtijd voor mij wens jullie welterusten:lips: Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Kirky:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ik was ff bij de BBC 2, de Vikingen. Thortotdeminderdemacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 De BBC docu's zijn erg goed. Hoewel vaak wel erg doorspekt met superlatieven. It was all amazing, fantastic, wonderfull etc. etc. Maar de Britse humor is ongeëvenaard, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 En nou bedje, doeoeg, vermaledijde droogstoppels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ze vinden zichzelf nogal fantastisch, ach, daar weten wij ook alles van. De Pictofiel, nu wel echt bedwaarts, morgen ongediagnosticeerd weer oud werkwaarts! Dat mag gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Heb een KPN abonnement plus kastje. Een tijd geleden hadden we een maand BBC 3 en 4. Ik concerten opgenomen van Glastonbury. Wil ik later nog eens kijken, kon ik het niet bekijken want ik heb geen toegang tot die zenders??? Die heb ik ook helemaal niet nodig toch als ik het op de harde schijf heb staan? Snap er niks van. De technisch niet onderlegde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 A3, goed gedaan!! Deze dagen heb je mooi binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Zal dan wel Kirks. Vond het maar vreemd. Zo kan ik ook via een Videoland kanaal films huren. Gaat altijd goed. Dus pas 28 days opgezocht en ja hoor, beschikbaar. Na 15 minuten krijg ik de melding dat ie niet meer beschikbaar is. WTF? denk ik dan. Net gehuurd voor 2,50. Daar moet ik nog even over bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedenavond allen, Een hoop wijsheid van de kouwe grond vanavond! Ik voeg daar verder niets aan toe. @ Kameleon: ik begrijp nu dat je dochter voor gips terug moest naar het ziekenhuis. Dan zal jij een mooie tekening kunnen/moeten maken. @ Madelief: vreemd, na zo'n lange tijd ineens een "prettig" mailtje! Was hij je onlangs tegengekomen? Misschien kan je hem de rente van je schulden aanbieden (om te betalen dan wel). @ Jopie: sterkte met de logeerpartij. Ik ga ook maar weer afhaken, ja, ja, droog alweer. A3 en de andere nieuwelingen gaan goed! Welterusten allen en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedenavond, Nou nu iedereen het bijna zo een beetje weet kan ik hier ook wel vertellen dat ik verhuisplannen heb. En dat bij dat plan de aanschaf van een woning hoort. Heb me al een beetje in de materie verdiept maar een gedoe is het wel. Was toch makkelijker geweest als huizen zo geprijsd waren dat je ze even kon pinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 je moet het er nog ff inwrijven he hadjememaar:D A3 nog een 10 strippenkaart: Hier! vang............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Al gaan ze voor de helft van geld over de toonbank dan nog kan ik het niet betalen. Maar ik laat me niet gek maken door speculaties. Nu heb ik iets dat goed voelt en waarschijnlijk kan. Ik moet nog wel een bank vinden die ons dat bedrag leent, maar ik denk dat dat wel voor elkaar komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Jaap, was het maar waar. Even pinnen. Maar wel spannend dus. En Jane strooit met strippenkaarten = mooi:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ik heb ook nog wel een strippenkaart liggen trouwens. Daar kom je tegen- woordig niet ver meer mee toch? Ik blieb altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 ik meld me droog af, slaap lekker allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Wat ik moeilijk vond is om hier thuis te zeggen dat ik ga verhuizen. (Ik woon nu in een woongroep) Ik woon hier nu 16 jaar en met veel plezier, nog steeds. Het is toch of iets achterlaat. Ik zal het ook missen. En mijn huisgenoten mij. Dat is dan wel weer fijn te horen. Maar ik heb er wel alle vertrouwen in dat het ook hier wel weer los gaat lopen en dat er weer nieuwe leuke mensen bij komen. En het duurt nog vier maanden voor- dat ik weg ben want zo lang is hier de opzegtermijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Wat ik dan weer leuk vind is dat het huis helemaal verbouwd moet worden en dat ik daar allemaal leuke plannetjes voor kan maken en die dan weer niet doorgaan omdat mijn vriendin dan zegt dat dat veel te duur is en veel te veel werk. En dan zeg ik dat ze een beetje minder praktisch moet zijn en dan is ze ook om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 wow jaap wat een leuke plannen heerlijk he die voorpret het werk komt wel en het geld of de lening ook hoop ik voor je maar de tijd is goed nu om te kopen zeker als je nog niets hoeft te verkopen. ik hoop iets met plek voor een moestuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Lieve mensen, ik zal mijn mandje toch maar op gaan zoeken. Heb geen slaap maar ja - het is zo weer vroeg dag. Meld me droog af - het wordt nog saai. Gunn, hoop dat het iets beter gaat met je keelontsteking en dat je vannacht een beetje kunt slapen. Borretje, wat ben je stil de laatste dagen. Hoop dat alles ok is met je. Allen welterusten voor nu of strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Anders ga je je toch vervelen zo met zijn tweeën in 1 huis. Er moet wel wat te doen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ja ik krijg er wel zin in, Tuintje zit er wel bij. Maar waar ik de groente doe hou ik ook hoor. Dat is net buiten de stad. Op de klei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Wat overigens wel is is dat het van buiten een heel lelijk huis is. Maar het gaat om het innerlijke. Een paar maanden geleden had ik hier deze foto geplaatst. Dat vind ik een mooi huis. Maar heel klein. Nu is ie lelijk, maar wel groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Dank je, Travel! 't branderige gevoel is weg. Slikken en praten is nog (zeer) pijnlijk. Maar goed, er lijkt al iets van vooruitgang te zijn. 'k ga dan ook slapen. Hoogste tijd. Truste, allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Iedereen wens ik verder een goede nacht, welterusten, en mijn complimenten voor een ieder die de dag weer droog eindigt. Of zij die zich zonder moeite en allerlei toestanden gewoon 1 glas bier hebben gedronken vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden