Spring naar bijdragen

1 okt 2012


Hanneke

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 257
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,

Iedereen een fijne dag gehad?

Bij deze meld ik me droog aan. Heb niet meer alles gelezen van de hele dag.

Ik heb vandaan weer gewerkt; vorige week had ik me ziek gemeld. Het ging best goed.

's middags was ik nog met mijn zoon naar het ziekenhuis voor controle; alles was goed.

Dus goede berichten vandaag. Dat beurt je weer op.

Ik probeer mijn studie weer n'beetje op te pakken, dus ga zo even wat leren. Niet gelijk te veel, hoor.

Ik meld me straks weer.

--------------------------------

Gestopt 27-9-2012.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Poeh zeg, net thuis van een dag keihard werken.

Kamé hoe is het nu afgelopen met je hondje?

Bij ons kost een rit om een hondje terug te brengen E25,-- en als de persoon het niet kan betalen, dan kunnen we een regeling treffen.

Heel soms komt het voor dat iemand gewoon helemaal niet kan betalen en dan hoeft het ook niet. Dieren gaan boven het financiële gedeelte. Hoewel dat bij ons ook erg veranderd is.

Zo nu eerst eten en dan lekker bankhangen. Heb het verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn te horen Kamé, en nu maar hopen dat ie niet weer weg loopt.

Wij hadden vandaag ook een heel klein hondje dat we terug moesten brengen. Een kruising Chihuahua vlinderh. Wat een lieverd. Hij was gechipt want anders als we de eigenaar niet hadden gevonden was ze hier gekomen. Zo'n scheetje. En moet je nagaan mijn honden zijn eigenlijk New Foundlanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: kirky
prijzige bezigheid die weglopende honden.quote>


Ja Kaptain maar ik blijf er bij dat de baas moet zorgen dat de hond niet weg kan lopen. Kijk dat kan één keer gebeuren maar bij ons zijn er honden die om de haveklap terug gebracht moeten worden. en dan wordt het baasje kwaad, die wil dan niet betalen. "laat dat beest dan lopen die komt vanzelf weer terug", maar er mogen geen honden los lopen. En het risico dat zo'n dier doodgereden wordt is gewoon erg groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als onze schijntegenoverbuufen een loopse teef hebben zitten, afstand ver, je kan de honden wel horen blaffen, maar dan merk ik aan (papa)Gajes dat tie erg nerveus wordt en nie wil eten etc.

Onze (mama)Sascha is st. Bernhard volgens de boekje erg erfvast, nou dan kan ij nie lezen. Maar was meer dan 1 jaar toen ze bij ons kwam.

Dan zou je ze moeten heropvoeden, nou Duitse doggen zijn bv daar niet van gediend, vandaar 1 verpest is het lastig ze weer goed te krijgen zonder ze te beschadigen.

Maar wij hebben, nu zeker nog, hekken nodig. Daarnaast neemt niet iedereen dus een pup, maar gelukkig ook herkansers op de markt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker mooi, Kirky.

Avond trouwens, ik ben gelukkig weer opgeknapt. Raar hoor, niet kunnen eten en geen honger hebben. Maar goed ook dat gaat over dus.

Morgen met zoon naar de cadioloog. De 1e controle na zijn operatie. Hij wil weer van alles gaan doen, denk niet dat het kan, er staat zes weken rust voor en hij is nog maar op de helft.

Tot laterss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allen,

@ Kameleon: mijn opmerkingen sloegen op onze logeerhond! Jij wist waar die zwerver van je uithing! In ieder geval ben ik blij dat je hem weer heelhuids thuis hebt en goed dat de zaak onderzocht wordt. Ze moeten er ook geen slaatje uit slaan.

@ Kirky: bedankt voor de link naar de regiotaxi. Ik zie steeds meer op tegen het reizen met het openbaar vervoer en dit zou een oplossing kunnen zijn. Kan het ook als je naar een andere provincie wil?

Mooie tekening Kirk.

@ Rosa en Zonnetjes: hallo jullie.:heart:

Ik ga weer even wat doen. Kirk ik lees hopelijk, straks je antwoord.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten Apple

Trouwens wel "grappig", ik dacht dat de prijsverhoging ivm btw-verhoging 1,67% zou zijn. Niets is minder waar op het gebied van mobiele telefonie.

Mijn zoon had een mobiele telefoon uitgezocht: kosten € 910,-(voor 2 jaar) , gisteren 30 september.

Vandaag 6% !! duurder. Spijt dat we het gisteren niet geregeld hadden, hadden we heel veel geld kunnen besparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...