AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedenavond allemaal, Ik ben doodop vandaag. Originally posted by: kameleonHeb gisteren een hele hoge drempel genomen, Heb mij opgegeven voor aqua joggen, Mijn conditie is zo slecht:huh:quote> Hé Kameleon, da`s toch in het water? waar is die drempel dan? Nee goed dat je die stap zet hoor, en eenmaal daar is het ook best wel leuk denk ik. Gaby:heart: Zet door hoor LadyN Sterkte, en hoop voor je dat het mee valt Zonnetjes:heart: Je gaat goed, hou vol hoor Tatum, Gewoon Rivella bestellen hoor, en net doen of je neus bloed, je drinkt toch geen alcohol? niet lekker, geen zin in, ik moet nog autorijden, ik heb medicijnen. Gewoon de blikken negeren, je moet niet reageren hoor. Originally posted by: bolletjeen Prulleke, een shetlandpony. Nou die heeft nog nooit iets kapot gemaakt terwijl ik een huis vol planten had. Het enigste dat ze wilde was bij mij op de bank, samen t.v. kijken.quote> Zie ik dus echt een paard op de bank zitten met koffie in een kopje met schoteltje en de benen over elkaar:D Jopie:heart: Dank voor je bericht, wel heel helder, kern van waarheid, maar zo ver ben ik nog niet Hannah:heart: Ga inderdaad even naar je moeder, de mijne is er sinds kort niet meer en ik mis haar wel, Sterkte er mee. Nu naar bed Truste allemaal:lips: tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Lieve mensen, Ik ga slapen, Het wordt morgen een moeilijke dag. Het is de dag dat mijn broer vorig jaar zomaar is overleden hij was 47, Iedereen nog een fijne avond, en een goede nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Jaap, de kijk op een en ander van wat voor velen hier een naïeveling zal zijn" Conflicten zijn er zolang de mensheid bestaat. Rijkdom en armoe zijn ongelijk verdeeld, dat is altijd zo geweest, echter: Er is nu meer extreme rijkdom, aan de aan de andere kant neemt de absolute armoe af, dus volgens mij verre van een ideaal maar wel een verbetering. Mensen hebben sinds hun bestaan door allerlei werken bommen gelegd onder hun samenleving, er is er nooit een afgegaan en de resten er van zijn nu toeristische attracties en een bron van nationale trots Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Da's niet makkelijk Kameleon, maar goed om bij stil te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 kameleon, Het is morgen alweer 11 jaar geleden dat mijn vader is overleden, ik mis hem nog elke dag. Morgen nog een beetje extra. Herleef de dag van 11 jaar geleden opnieuw, van minuut tot minuut. Dan passeren alle mooie en fijne herinneringen weer, dan verschijnt er door de tranen heen toch weer een lach. Een dag in het jaar, is helemaal alleen voor hem. Sterkte morgen, met een lach en een traan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 wat bedoel je kirky? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik denk dat ik weet tegen wie je het hebt Kirky. Het zij zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik kom me droog afmelden. Ik heb het geweldig gehad vanavond. Leuke film en 4 andere vrouwen die ik allemaal bleek te kennen. Ik voelde me zo ontzettend welkom. Ik weet nu weer waarom ik graag naar de alleengaandengroep ging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 even welterusten wensen slaap wel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Tatum das hartstikke mooi, zo zie je maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Harry, ik vind dat niet naïef, wel kort door de bocht. Kijk, ik kan persoonlijk niets met die zaken aanvangen dus doe ik dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 je mag nooit de tram laten passeren, doe ik ook vaak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Sorry, Kirk, dacht dat je je aan mij zat te ergeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Fijn Tatum, je had je dus voor niks zorgen gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dat bedoel ik Jaap, Doe al het mogelijke om onrecht en zo voorts te bestrijden en te keren als ik daar ook maar enigszins invloed op heb. Maar sommige dingen zijn er te groot voor, daar kan ik niets aan veranderen en aangezien niemand er iets mee opschiet als ik mijn leven verpest vanwege dingen die ik niet kan beïnvloeden doe ik dat dus ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ik voel me toch een beetje opgelaten nu, kan moeilijk rust vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Even iets anders, ik krijg het gevoel dat ik gewaardeerd op mijn werk. Dat is dan wel weer aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hoe later op den avond... Val ook nog even binnen. Naar de schildersclub geweest en net thuis. Eerder was dat altijd: dat heb ik ook weer gedaan en achter de rug. En thuis gelijk aan den zuip natuurlijk, beloning. Nu heb ik een bakkie koffie gezet. Ben al een tijdje op de weg, met bochten - daar niet van. Een tijdje terug kan ik me herinneren werd ik na een paar weken bloedsacherijnig omdat ik niet kon/mocht drinken. Daar heb ik nu helemaal geen last van. Das mooi. Merk ook dat ik rustiger reageer als er op mijn werk gedoe is. Voel me langzamerhand wat sterker. Sjonge jonge, gaat het :light: toch nog schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Da's heel aardig, Jaap. Ik hoop dat ik het ook zover schop. Bij voorkeur nog dit jaar. Werk is toch een belangrijk onderdeel van je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Waardering voor wat je doet is belangrijk. Ik denk voor veel mensen. Dat hoeft voor mij niet per se betaald werk te zijn. Het werk wat ik doe is niet helemaal mijn ding. Het is mij te organisatorisch van aard. Maar het lukt heel aardig. En ik leer daar wel van. Liever zou ik ook nog weer wat vakinhoudelijker bezig zijn. Komt wel weer. En heb ik nog om wat naar uit te zien. Jen ik denk wel dat het komt. Het gekke is, het hoeft maar één keer raak te zijn. En er ontstaat opeens een heel ander perspec- tief. Dat is het lastige van solliciteren vanuit de werkloze positie. (Ik kwam trouwens iemand tegen die ik op de sollicitatietraining had leren kennen vandaag in de supermarkt. Hij had werk gevonden op Schiphol. Ik zag meteen dat ie werk had, had een mooi pak aan. Terwijl hij eerder altijd in shorts op de training kwam.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Je hebt gelijk, waardering voor vrijwilligerswerk doet ook deugd. Maar ik heb nooit vrijwilligerswerk gedaan dat veel van me vergde. 'k Heb weer zin om iets te "presteren" - klinkt nogal stom misschien, maar deep inside ben ik in zeker opzicht ambitieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Het is toch fijn dat mensen dat uitspreken hè. Ik moet dat ook maar eens wat meer proberen te doen. Maar ben soms bang dat het wat slijmerig wordt. Ik ga mij neervlijen in mijn bed. Een goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Waardering voor wat je doet is een Morgen mag ik ook weer werken. Ik hoor nooit wat dus het zal wel goed zijn. Of niet. Maar ik blijf gewoon komen, elke dag weer. En probeer er het beste van te maken, ik ben er dan toch tenslotte. Nu ga ik met boek en zak chips (o,o) mijn mandje in en meld me droog af. Wens de nachtbrakers nog boeiende discussies en voor de rest voor nu of strakjes welterusten. Sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Misschien kunnen jullie samen de nacht vol schrijven Jen en Kirk, ik denk dat jullie dat wel kunnen. Dan lees ik het morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik moet morgenvroeg naar de tandarts Niet echt mijn hobby. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden