Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Leuk Bor, en hij kan hard kraaien? Ik heb ook ooit kippen gehad, maar die aten de hele tuin kaal. Er bleef geen plant over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Wij hebben ook wel aan haan gedacht, maar dan wil ik um zelf aan kunnen zetten, dus uitmaken wanneer hij gaat kraaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Gewoon een grote bats pakken en heel hard slaan Diesel. Daar hebben ze niet van terug, wel oppassen voor de rond vliegende veren. Helaas ik moet er ook al weer vandoor. Hou droog mensen, ook de minderaars, een dagje moet kunnen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ach viel het zo op Vonn tjah... moggeuh Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Je hebt echt modelkipptjes dan. Gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 nee hoor, schijnt dat als je een hok voor de haan maakt wat licht dicht is, hij pas gaat kraaien als je het hok opendoet. o werkse Jaapie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Bor en Yvonn, Het stukje zette mij aan het nadenken, Veel mensen hebben geen tijd meer voor elkaar. Hoeveel mensen kennen hun buren niet Weinig mensen kennen nog de kunst van echt luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Nou de kippen hier hielden hun eigen ren niet eens kort dus de tuin wil ik ze nie aandoen. Ja hier de honden ook nie zo leuk voor de kippen dus ook niet los hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Maar Kameo deden ze dat dan vroeger wel, weet het nie hoor. Ach de pastoor misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ach doen ze hier ook wel, maar moet wel het deurtje dichtdoen tegen de struikrovers he Maar dan gaat de haan dus 's-zomers om 4.30 lallen, das echt te vroeg hoor. O maar we hebben hier wel de eerste haan gehad "Jan de Wandelaar' die had dus echt zo'n whiskey geluid, oftie 2 flessen de avond tevoor ophad, vandaar zijn naam;), was bijna nie te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Heb gisteren een hele hoge drempel genomen, Heb mij opgegeven voor aqua joggen, Mijn conditie is zo slecht:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedenmorgen, meld me droog af en lekker te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 moggeuh Miran, koffie ...eitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 tjh moggeuh Marcel, maar ga nie lopen voor koffie op bed hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goede morgen DAGPACT Hanneke Albert Lytse fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hou het bij een beker warme melk Diesel;) Man dat ik dat ooit zou zeggen na de nachtdienst, normaal moest er een pils of 6 in voor ik kon slapen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Morning!! Wat een guur weertje hier... Nodigt uit om nog een keer om te draaien, maar moet zo naar de huisarts... DAGPACT Hanneke Albert Lytse miranda LadyN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen LadyN, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Morgen Kameleon, wat heb jij weer een mooi stukje neergezet... Zet me aan het denken op de vroege morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dank je LadyN, mij dus ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen, wakker geworden van de wekker en niet van een haan.. Eerst maar koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 He bah, wat vervelend voor je Apple! Neem maar een lekker kopje thee en een hete douche.... Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goeie morgen allemaal. Jen ik kan geen kaarstje aansteken vandaag, moet werken maar ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemorgen luitjes, een wonderlijk mooie ochtendlucht hier, aan de ene kant opkomende zon dus een soort van oranje gloed in de kamer. Aan de andere kant is het pikdonker en zwart, mooi hoor, zo'n contrast. Ik ga opschieten, douchen en de dag beginnen. Om 9 uur staan er weer wat klussen hier op het programma. Lekker weer een paar uurtjes stofhappen. Heb een fijn morgen allemaal en houdt het zo droog als je wilt. Voor Jen nog wat extra positieve energie, een kaarsje branden kan ik niet beloven. Ik neem de 1e weer niet. Dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Dag dag lieve stofhapper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden