haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: kirkyooit eens iets meegekregen over de 10 geboden.quote> Dat zijn ook weer wetten. Voor zich vestigende of gevestigd zijnde mensen.De nomade Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Probeer toch de draden door te lezen maar heb een en ander kennelijk gemist. Nu zag ik net dat Johan verplichte vakantie heeft. Jaja, ik mag dat woord hier dus niet noemen. Spike zie ik ook niet meer. Zij mocht niet klagen dus wellicht...? Tiswat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Meld me ff droog af. Te moe om te schrijven, maar iedereen fijne nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Johan een ban?? Waarom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: DinahDe 10 geboden zijn ruwweg genomen nog niet zulke slechte richtlijnen Haddock.quote> Taal is onontkoombaar. Richtlijn is ok. Maar wet?Who says? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Doe nooit wat onkuisheid is. Bwa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: Coco verantwoordelijkheden uiteraardonontkoombaarquote> Zeer waar, persoonlijk invulbaar.De rijmer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Je kan een ban krijgen als je te vaak je eigen berichten verwijdert. Daar kreeg ik onlangs een waarschuwing voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Helleu Dinah:) Coco, weet het niet zeker natuurlijk. Maar ik mis haar wel hier. En Snoep, maar ja die is gelukkig in de liefde:) Dan is verder alles onbelangrijk. Dus Kirks, lees het bovenstaande. Als er een derde bij moet komen dan is er toch iets niet helemaal ok lijkt me zo. Maar ik zou zeggen - en ik ga er even gemakshalve vanuit dat het jezelf en jouw relatie betreft - doen! Moet je eens opletten wat er dan gebeurt. Dan zit zij bij die vriendin en jij hebt het nakijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: kirkynog iets anders wat ik mij afvraag.als een getrouwde vrouw een vriendin mag , houdt dat dan in dat een getrouwde man ook een vriendin mag?quote> Trouwens, wat is trouwen?De getrouwde met vriendinnen van eniger aard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Toen mijn man een vriendin had, ging het niet meer zo goed tussen ons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Niets mis met praten, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Originally posted by: TravelEn Snoep, maar ja die is gelukkig in de liefde:)Dan is verder alles onbelangrijk.quote> Zo is 't!Dat het lang moge duren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Ik heb een vriend die ik al langer ken dan mijn lief. Dat geeft geen problemen. Mijn man leerde zijn vriendin kennen toen het tussen ons slecht ging. Dat gaf wel problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Wow wijfie, da's knap. Zoals je het vertelt, kostte het niet al te veel moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Dinah, zit je daarom op die schrijfcursus:D Wijffie, goed gedaan! Ze wennen er echt wel aan. Mensen ik ga afsluiten. Lekker nog even lezen in een keigoeie Zweedse thriller. Morgen de hele dag muren sauzen bij latman. Dus de zaterdag wordt wel besteed. Voor allen nu of strakjes welterusten en sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 slaap ze, wijfie en travel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 welterusten frummers houden jullie de wacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 Slaapze, slapers. Beetje speciaal voor Jane in 't bijzonder, om 't maar 's dubbel te zeggen. De pleonast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2012 :heart: Heintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Jane, hele fijne verjaardag vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Adam, Happy Birthday en fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 thnx boef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden